בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של פירסינגים באוזן בקרב אנשים מטווח גילאים רחב ומקבוצות אוכלוסייה שונות. נראה כי כיום גם סוגים של פירסינג שהיו פחות נפוצים בעבר זוכים לפופולאריות עצומה וביקוש רב, וכל חלק ונקודה באפרכסת האוזן זוכים לפירסינג משלהם, ולנשים וגברים רבים שמעדיפים ובוחרים דווקא בסוג זה. כיצד מומלץ לבחור את סוג הפירסינג המתאים והנכון ביותר עבורנו וכיצד נבטיח כי הוא יחלים בצורה טובה ומהירה ככל הניתן?

קרדיט לתמונה: טרייבל טאטו

סוגים שונים של פירסינגים באוזן

בתור התחלה, כדאי להכיר את הסוגים הרבים, השונים והעיקריים של פירסינגים באוזן הקיימים ונפוצים כיום בארץ ובעולם.

לדוגמה – פירסינג בהליקס (האזור העליון והחיצוני של אפרכסת האוזן), אינדסטריאל (פירסינג לרוחבו של החלק העליון של האפרכסת), רוק (החלק האמצעי והפנימי של האוזן), טראגוס (החלק הסחוסי הקטן והנפרד שבמרכז וקדמת האוזן), אנטי טראגוס (ממש מול הטראגוס) ועוד. ישנם עוד כמה סוגים עיקריים, וכדאי להיכנס באינטרנט לתמונה עם הסברים של סוגי פירסינגים באוזן על מנת לקשר בין הפירסינגים שאנחנו מכירים מהמציאות, לבין השמות שלהם. כך כבר נוכל לעשות לעצמנו סדר, להבין את האפשרויות השונות וכיצד לקרוא להן ואולי להתחיל ולהבין איזה מסוגי הפירסינגים הללו הוא המועדף עלינו או המתאים לנו ביותר.

לאחר מכן ניתן להתייעץ עם אנשים סביבנו (חברים, בני משפחה וכד') ואולי אף עם הפירסרים המקצועיים במכון בו תעשו את הפירסינג בפועל. לכן, חשוב גם לבחור את המקום (מכון) בו עושים את הפירסינג בקפידה.

בחירה של המקום בו עושים פירסינגים באוזן ודרכי טיפול להחלמה מהירה וטובה

הבחירה שלנו במקום בו נעשה פירסינג היא חשובה מאין כמוה, גם לצורך התייעצות ובחירת הפירסינג הנכון והמתאים יותר עבורנו וגם לשם הבטחת תהליך בטיחותי, היגייני וכזה שיאפשר החלמה והתאוששות מהירה וטובה לאותו אזור באוזן.

מומלץ לבחור בסטודיו המתמחה בפירסינגים (ולרוב גם בסוגי עגילים רבים ושונים, קעקועים וכיוצ"ב), פועל בתחום שנים רבות וזוכה להמלצות וחוות דעת חיוביות של לקוחות קודמים רבים. בנוסף, חשוב להגיע למקום לקבלת רושם, ולבחון עד כמה שומרים בו על כללי היגיינה – האם כל הפירסרים עובדים תמיד עם כפפות? האם הם משתמשים במחט סטרילית חדשה עבור כל לקוח ודואגים להוציא אותה מהאריזה ממש לפני שמתחילים בעבודה? אל תתפשרו על פחות מזה.

מלבד לבחירה מושכלת של המקום לעשות בו פירסינגים באוזן, מומלץ כמובן גם להקפיד על כל כללי הטיפול בימים ובשבועות לאחר שעושים את הפירסינג – לשמור על המקום נקי תמיד, לא לישון על אוזן זו זמן מה, לשים לב כיצד מתקדמת ההחלמה ולטפל במידת הצורך וכו'. הוראות מפורטות ומנומקות תקבלו מהפירסר המקצועי שלכם, ומומלץ לפעול באופן כמה שיותר מוקפד על פי הוראות אלו. כך תקצרו את תקופת ההחלמה למינימום.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה