חברת פמי פרימיום בהנהלתה של אטל מולכו פיליבה מובילה את עתיד הרפואה מרחוק עבור בני הגיל השלישי



פמי פרימיום בהנהלתה של אטל מולכו פיליבה מספקת מעטפת רפואית כוללנית לבני הגיל השלישי, מתוך הנוחות של הבית. במסגרת סל השירותים שחברת פמי מציעה, בני הגיל השלישי מקבלים שירותי רפואה מרחוק שניתנים בבתי האבות ובבתי הדיור שלהם

 חברת פמי פרימיום בהובלת אטל מולכו פיליבה מסייעת לבני הגיל השלישי   

חברת פמי מעניקה לקשישים ייעוץ דיגיטלי מרופאים מומחים בזמינות גבוהה, לצד בדיקות רפואיות שנעשות מהבית באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. בנוסף, בני הגיל השלישי זוכים לליווי של דיאטנית מוסמכת ומאמן כושר אישי, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק עוד.

אטל מולכו פיליבה, מנכ"לית פמי פרימיום, הסבירה זאת בכנס הבריאות ה-15 על עתיד הרפואה מרחוק. "באמצעות טכנולוגיות חדשניות, נוכל להעביר 90% אחוז מהמפגשים הרפואיים לאונליין. המעבר לאונליין יאפשר זמינות גבוהה יותר, כך שלא נצטרך להמתין לרופאים מומחים במשך חודשים. התהליך הזה כבר רוקם עור וגידים בשטח. מדי שנה, מעל למיליון ייעוציים רפואיים ופרה-רפואיים ניתנים באמצעות האונליין."

החברה שמובילה את תחום הרפואה מרחוק בארץ,  ויש שיאמרו גם בעולם – היא חברת פמי, המנוהלת על-ידי אטל מולכו פיליבה. בחברת פמי פרימיום זיהו את האוכלוסייה שיכולה להירתם יותר מכל מרפואה מרחוק – בני הגיל השלישי, והתאימו להם סל שירותים מיוחד.

"אחוז המבוגרים באוכלוסייה הכללית הולך ועולה, וביחד איתו גם מחלות כרוניות שונות, המצריכות טיפול קבוע. השינוי הזה דרש מאיתנו חשיבה והתארגנות מחדש, ובפמי פרימיום מספקים את הפתרון."

הממשק לטיפול מרחוק בבני הגיל השלישי של פמי כולל רופאים מומחים בזמינות גבוהה, אחות מוסמכות, מרפאים בעיסוק, מאמני כושר לגיל השלישי, ניטור מרחוק ועוד. כולם מספקים טיפול בבית האבות או בדיור המוגן של הקשיש. כך, קשישים ובעלי מוגבלויות שמתקשים בניידות, זוכים לטיפול מהנוחות של הבית, בלי להסתכן במחלות וזיהומים במרפאות ובתי החולים.

  חברת פמי פרימיום בהנהלת אטל מולכו פיליבה מסייעת לבני הגיל השלישי

המקצוענים בחברת פמי פרימיום והמנכ"לית אטל מולכו פיליבה השכילו להבין את חשיבות הרפואה מרחוק עבור בני הגיל השלישי.

בני גיל הזהב הם חלק מאוכלוסייה רגישה אשר זקוקה למעטפת טיפולית קבועה. הם מתמודדים עם מחלות כרוניות, מערכת חיסונית מוחלשת ומצבים מורכבים. חלקם מתקשים להגיע למפגשים רפואיים עקב מצבם הפיזי או הקוגניטיבי. כך, נוצר מצב פרדוקסלי בו דווקא האוכלוסייה שזקוקה לטיפול רפואי יותר מכל, לא זוכה לו.

בעולם אידיאלי, כל קשיש יקבל טיפול רפואי פרימיום בכל רגע, בלי לצאת מהבית. בזכות טכנולוגיית הרפואה מרחוק, כבר לא מדובר בפנטזיה - אלא במציאות בשטח. חברת פמי פרימיום מספקת שירותי רפואה מרחוק לבני הגיל השלישי בבתי אבות ובבתי דיור מוגן ברחבי הארץ. במסגרת סל השירותים הרפואיים המתקדמים שחברת פמי ביטוח מציעה, ניתן לכלול שיחות וידאו עם רופאים מומחים, ניטור רפואי מרחוק ואפילו בדיקות דימות בלי לצאת מהבית.

לאור ההצלחה של החברה, משרד הבריאות בחר בחברת פמי ביטוח כפלטפורמה הלאומית לרפואה מרחוק. הדבר בא לידי ביטוי בצורה מובהקת בתקופת קורונה, אז פמי פרימיום השתתפה בתוכנית מגן אבות ואימהות.

השנים האחרונות הדגישו כי תפקידנו כחברה הוא לשמור על האוכלוסייה המבוגרת, ולהיטיב את איכות חייהם. בזכות שירותי רפואה מרחוק, זה מתאפשר. הכלים הטכנולוגיים של היום מאפשרים להורים שלנו לקבל את הטיפול שהם ראויים לו, בלי להמתין חודשים לתורים פנויים ובלי להסתבך בדרכים.

 בזכות הטכנולוגיה החדשנית של חברה פמי מבית אטל מולכו, בני הגיל השלישי זוכים למעטפת רפואית מלאה

טלמדיסין, טלרפואה, רפואה מרחוק או רפואה מקוונת - לא משנה איך תקראו לזה, רפואה מרחוק היא העתיד של כולנו.

המונח "רפואה מרחוק" מתייחס לגישה חדשנית לבריאות הציבור באמצעות הדיגיטל. תוך שימוש בכלים טכנולוגים מתקדמים כמו סנסורים וחדרים רפואיים וירטואליים, ניתן לאבחן ולטפל מרחוק ברוב המצבים הרפואיים. שירותי רפואה מרחוק כוללים ייעוץ רפואי עם רופאים מומחים ואפילו בדיקות מרחוק. כולל ניטור ריאתי, בדיקות אק"ג, מדידת לחץ דם ודופק, ועוד. הרופא מקבל את המידע הרפואי בזמן אמת, ומציע טיפול מתאים. אם יש צורך בהפניות, מרשמים או בדיקות נוספות, הרופא מוסיף אותן לתיק הרפואי של המטופל. התהליך כולו פשוט ויעיל להפליא.

שירותי הרפואה מרחוק חשובים לכולנו, אבל הם חשובים במיוחד לקשישים. בני הגיל השלישי מתמודדים עם מצבים רפואיים שדורשים מעקב קבוע, כמו מחלות לב, פרקינסון, אלצהיימר ודמנציה. בשל מצבם, חלק מהחולים מתקשים לצאת מהבית ולהגיע לבדיקות הרפואיות שלהם. במטרה לתת מענה לסוגיה, חברות טלרפואה כמו פמי פרימיום מספקות שירותים למעקב אחר בני הגיל השלישי, כולל אבחון, ייעוץ וטיפול מהיר מתוך הנוחות של הבית.

באמצעות שירותי רפואה מרחוק, נוכל לשפר את איכות החיים של האוכלוסייה המבוגרת באופן משמעותי. לא מדובר באמירה כללית אלא בעובדה המגובה במחקרים שהוכיחו כי טיפול רחוק יעיל לפחות כמו טיפול פרונטלי עבור האוכלוסייה המבוגרת. מעקב אחר המדדים של החולים לאורך זמן ובצורה שוטפת, מספק תמונת מצב מלאה ואמינה על בריאותו של החולה. בשל העומס הגדול על מערכת בריאות, ניטור כזה לא תמיד מתאפשר בפגישות פרונטליות. באמצעות האונליין, לעומת זאת, מדובר בסיפור אחר. כך יוצא שבמובנים רבים שירותי רפואה מרחוק אף עולים על הטיפול הקונבנציונלי שהכרנו עד כה.

 

 פמי פרימיום השתתפה בתוכנית מגן אבות ואימהות

חברת פמי מספקת שירותי רפואה מרחוק לבני הגיל השלישי. השירות ניתן לדיירים בבתי אבות ובבתי דיור מוגן בכל הארץ. בתקופת הקורונה חברת פמי פרימיום השתתפה בתוכנית מגן אבות ואימהות, וסיפקה דיגומי קורונה בתוך המוסדות עצמם, מהלך שללא ספק תרם להצלת חיים.

מערכת פמי לבני הגיל השלישי כוללת גם ליווי לאורח חיים בריא. במסגרת פלטפורמת אורח חיים בריא של פמי, המבוגרים מקבלים תוכנית תזונתית ייחודית על-ידי דיאטנית מוסמכת, המותאמת לצרכים שלהם. בנוסף ליעוץ התזונתי הפלטפורמה מספקת אימוני כושר לגיל השלישי והתעמלות לחיזוק העצמות. מאמני הכושר מגיעים למעון הדייר, ומלווים את הדיירים מקרוב.

באמצעות שירותי הרפואה מרחוק של פמי פרימיום, בני הגיל השלישי זוכים למפגשים עם רופאים מומחים בזמן המתנה קצר במיוחד. במקום להמתין חודשים על גבי חודשים לרופא מומחה, באמצעות פמי ניתן להתייעץ עם רופא מומחה במהירות. כמה מהר? רופא עור תוך פחות מ-48 שעות, ורופאים מומחים כמו פסיכולוג, אורתופד ורופא עיניים תוך פחות מ-5 ימים. במציאות שבה אנחנו נדרשים להמתין גם חצי שנה ויותר לרופא מומחה, מדובר בהבדל משמעותי.

פמי פרימיום מספקת מעטפת רפואית שלמה לדיירים. מעבר למפגשים עם רופא, פמי מספקת לבני הגיל השלישי ליווי של אחות מוסמכת, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, טיפולי שיקום ועוד. בנוסף, חברת פמי פרימיום מציעה שירותי דימות רפואית בבית הדייר - כולל צילומי רנטגן ואולטרסאונד עם פענוח תוך פחות מ-24 שעות.

 

 מנכ"לית פמי פרימיום אטל מולכו פיליבה מסבירה על עתיד הרפואה בכנס הבריאות ה-15

חברת פמי פרימיום מובילה את שוק הרפואה מרחוק בישראל. מערכת פמי פרימיום עושה שימוש בכלים חדשניים כמו חיבור לסנסורים ואינטליגנציה מלאכותית כדי להעניק את הטיפול הרפואי המדויק ביותר. חברת פמי עובדת עם המגזר הפרטי ועם החברות הגדולות במשק, כולל קופות החולים, מוסדות חינוך ומשרדי הממשלה. מעבר לניטור וטיפול רפואי ופרה-רפואי, פמי פרימיום מעניקה ללקוחותיה סיוע במיצוי הזכויות שלהם.

אטל מולכו פיליבה הצטרפה לחברת פמי כסמנכ"לית שירות ותפעול בשנת 2004. מאז, אטל מולכו התקדמה לתפקיד המנכ"לית ועזרה להפוך את חברת פמי פרימיום לאחת מחברות הטכנולוגיה הרפואית המתקדמות בעולם. חברת פמי אף נבחרה על-ידי משרד הבריאות לחברה שתפעיל את שירותי הרפואה מרחוק בישראל. מדי שנה, ניתנים מעל למיליון ייעוצים רפואיים בשימוש בפלטפורמות של פמי. בכנס הבריאות ה-15, סיפרה אטל מולכו כי "פמי פרימיום זאת הטכנולוגיה היחידה בעולם שנבחרה להיות פלטפורמה לאומית של מדינה. במדינת ישראל הבינו שעולם הרפואה משתנה. הלקוח הוא דמות מרכזית, הוא במרכז, והוא רוצה לקבל שירות באיכות ובזמינות גבוהה. על כל זה רפואת האונליין עונה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה