פעילויות אקסטרים לקבוצות ומשפחות



האם אתם צריכים לארגן יום כיף או יום גיבוש לעובדים או אולי אתם מחפשים רעיון מקורי ליום כיף עם בני המשפחה בחגים הקרובים? נוכל להמליץ לכם על פעילויות אקסטרים חווייתיות שיוכלו להיות רעיון מושלם ליום כיף עם המשפחה או עם העובדים בארגון. תוכלו לפנות אל חברות המתמחות בארגון ימי כיף בקונספט אקסטרים, ולחוות חוויה יוצאת דופן מסוג אחר! תוכלו לצאת לטיולי ג'יפים מהנים במיוחד או לעשות סנפלינג, גלישת מצוקים או גלישת אומגה, על רקע נופיה המרהיבים של מדינתנו היפה. כך, למשל, תוכלו למצוא אפשרויות לגלישת מצוקים וסנפלינג במערת קשת בגליל המערבי, עם נופים עוצרי נשימה לים התיכון ולהרים של האזור הנ"ל. זו יכולה להיות חוויה עם המון אדרנלין, ומהווה הזדמנות מושלמת לצאת קצת מהשגרה המעיקה של חיי היומיום והלחץ של העבודה ומשק הבית, ופשוט להתנתק מהכל, לטובת פרץ אדרנלין וכיף עם המשפחה או העובדים. אין יותר מושלם מכך, תוכלו להיווכח בעצמכם בחוויות המדהימות של סנפלינג או גלישת מצוקים, ולראות שתהיו אנשים מאושרים יותר ורגועים יותר בסופו של יום הכיף בו חוויתם גלישת מצוקים או גלישת אומגה וכן סנפלינג.

קרדיט תמונה FREEPIK

סנפלינג בדרום הארץ: מה האפשרויות עבורכם?

בדרום הארץ תוכלו למצוא מגוון אפשרויות של סנפלינג או גלישת מצוקים, כגון גלישת מצוקים בים המלח, סנפלינג בנחל קומראן הידוע בדרום הארץ, סנפלינג בנחל תמרים או בנחל טור, נחל רחף, מערת הקולונל, ועוד אפשרויות רבות ומגוונות. עבור חובבי האקסטרים והסנפלינג, בדרום הארץ תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות מפנקות במיוחד עבורכם. כל מה שעליכם לעשות הוא לתכנן את המקום והתאריך המועדפים עליכם, ולצאת ליום כיף שכולו ספורט אתגרי וחוויית סנפלינג וגלישה עוצרת נשימה! אל תוותרו על נופיה המרהיבים  של מדינתנו, בצפון או בדרום הארץ, וצאו כבר היום לחוויית גלישה מרהיבה במינה, שתגרום לכם לאושר גדול שכמותו לא חוויתם בעבר. נחל רחף, למשל, נמצא בדרום מדבר יהודה, ומאפשר לכם לחוות סנפלינג מרהיב במינו, למסלול של כ4.5 ק"מ. בנחל רחף תוכלו למצוא את החלק התחתון והחלק העלון של הנחל, עם נוף מושלם לאזור ים המלח. תוכלו לבחור לבצע את חלק מהמסלול או את כולו, יש פיצול בו תוכלו לבחור האם לפנות ימינה למסלול של רחף תחתון או לפנות  לחלק העליון של המסלול. בחלקו התחתון של הנחל יש 4 מפלים, אשר רובם נמוכים בגובהם.

סנפלינג בנחל קומראן: הנוף של מדבר יהודה

סנפלינג בנחל קומראן יכול להיות מומלץ עבור חובבי הספורט האתגרי בדרום הארץ. נחל זה נמצא באזור מדבר יהודה, ויש בו 6 מפלים, שלושה מהמפלים בחלק התחתון של הנחל ועוד שלושה מפלים בחלק העליון של הנחל. בתחילת המסלול יש שביל מסומן להליכה רגלית של כעשר דקות, עד לחלק התחתון של הנחל, שם ניתן לבצע גלישת סנפלינג עד שמגיעים למפלים בחלק התחתון שלו. נחל קומראן הוא הנחל הצפוני ביותר במדבר יהודה, אשר מאושר לביצוע של סנפלינג באזור זה. תוכלו לקבל הדרכה לביצוע הסנפלינג על ידי מדריכים מנוסים, שילוו אותכם לאורך כל מסלול הסנפלינג. בחברת אשדות, למשל, תוכלו למצוא קורסים ומדריכים מקצועיים בתחום הסנפלינג. הם יוכלו לתת לכם הדרכה מקצועית בקורסים מקצועיים, כדי לתת לכם את הכלים והידע לטיפוס סנפלינג איכותי ובטוח עבורכם. תוכלו למצוא גם ציוד מתאים לסנפלינג בחברת אשדות לעיל, וליהנות מחוויית סנפלינג איכותית ומושלמת עבורכם.

מה היתרונות של סנפלינג וגלישת מצוקים עבורנו?

אם עדיין לא התנסיתם בסנפלינג או גלישה, נוכל לספר על מספר יתרונות של ענפי ספורט אתגרי אלו, עבורכם. קודם כל, סנפלינג וגלישת מצוקים מאפשרים לכם לחזק את הכושר הגופני שלכם ואת יכולת הסיבולת של לב וריאה. הסנפלינג גם תורם לכם לחיזוק יכולת הקשב והמיקוד, שהם חשובים במהלך הטיפוס. בנוסף, ישנו פרץ אדיר של אדרנלין, הגורם לנו לתחושת אושר עילאי ולשחרור לחצים ומתחים, של חיי היומיום ושל שגרת הבית והעבודה שלנו. אתם תרגישו רגועים ומאושרים יותר, באמצעות המיקוד בסנפלינג ובנוף המרהיב של האזור בו אתם מבצעים את הסנפלינג, ואין יותר מושלם מכך כדי לגרום לנו לחוש רגועים ושמחים, ובעיקר בתחושת חופש אמיתית. אם אתם מרגישים לחוצים ומותשים מהשחיקה של שגרת היומיום, תנסו את הספורט האתגרי, זה יעניק לכם כוחות ואנרגיות מחודשות, ותוכלו לצאת רעננים ושמחים יותר, וגם פחות עייפים לאחר חוויית הספורט האתגרי. תנסו בעצמכם ותיווכחו ביתרונות הרבים, פיזית ומנטאלית, של יתרונות הספורט האתגרי, כגון גלישת מצוקים, גלישת אומגה וכן סנפלינג. תוכלו לבחור את התחום הרצוי עבורכם, ולהתחיל לטפס בהנאה. מי שכבר התנסה לפחות פעם אחת בסנפלינג, מכיר את תחושת האושר הנלווית לכך, ואין ספק שזה אחד מענפי הספורט האתגרי הממכרים ביותר. ברגע שתתחילו, סבירות גבוהה שלא תרצו להפסיק! תוכלו לבחור חברה מסוימת בה תמצאו מדריכים וקורסים של סנפלינג כדי לייעל את יכולות הטיפוס שלכם, זה יכול להיות מומלץ במיוחד, במידה ואין לכם ניסיון קודם בסנפלינג.

היכן נוכל למצוא אפשרויות עבורנו בתחום גלישת מצוקים וסנפלינג?

ברשת תוכלו למצוא מגוון חברות ומדריכים שיוכלו לסייע לכם בחוויית גלישה או סנפלינג ייחודית במינה, שתיהנו ממנה מכל רגע. אם אתם חובבי אקסטרים, אז אתם בוודאי מכירים את התחושה המושלמת של האדרנלין וההנאה הטהורה בגוף, במהלך גלישת צוקים או סנפלינג, על רקע נופיה המדהימים של טבע ארצנו. אם גם אתם התמכרתם, תוכלו למצוא חברות המתמחות בציוד אתגרי וכן בקיום קורסים של סנפלינג וגלישת מצוקים או גלישת אומגה לקהל הרחב. באתרים כמו Jdn ואתגרים אחרים ברחבי הרשת, תוכלו למצוא מידע אודות חברות המתמחות בתחום האתגרי, וסוגי השירותים שהם מספקים לכם בתחום הסנפלינג וענף האקסטרים. אל תוותרו על פחות מהטוב ביותר עבורכם, חפשו המלצות אודות חברות איכותיות אשר תוכלו לרכוש אצלן ציוד לספורט אתגרי המועדף עליכם וכן לביצוע של קורסים  בתחום הספורט האתגרי.

חברת אשדות: החברה המובילה בתחום הספורט האתגרי

חברת אשדות היא חברה מובילה ומנוסה בתחום פעילויות אקסטרים לקבוצות ומשפחות, עם ניסיון ומומחיות של עשרות שנים בתחום זה. תוכלו למצוא ציוד מתאים ואיכותי לסנפלינג או לגלישה, בחנות של חברת אשדות. תוכלו גם לבקש קורסים של סנפלינג בחברת אשדות על ידי מיטב המדריכים המקצועיים ביותר בחברה זו. בנוסף, חברת אשדות תוכל לסייע לכם לארגן ימי כיף וימי גיבוש לעובדים וכן לקיים אירועים, כגון בר מצווה או בת מצווה, במתכונת של סנפלינג או גלישה, לאורחי האירוע. יש לציין שזו חוויה מיוחדת ומגבשת במיוחד עבור יום כיף לעובדים, ואין ספק שהם יוכלו ליהנות מכל רגע, להשתחרר משגרת היום המלחיצה של העבודה, וליהנות מכל רגע קסום בסנפלינג או גלישת אומגה, כל מה שהם יבחרו לעשות. זו חוויה משחררת ומעצימה, וזו יכולה להיות בחירה מקורית ומושלמת ליום כיף לעובדים או לאירוע מיוחד עבורכם. צרו קשר כבר היום עם חברת אשדות לקבלת הצעה עבורכם, וכן נציגי החברה ישמחו לענות לכם בכל שאלה או בקשה, בכל עת!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה