פעילות למשפחות באתר "נהריים בגשר" – שווה להכיר




אתר "נהריים בגשר" שבעמק המעיינות מציע חוויה כוללת ומלאת עניין, הנאה וערך מוסף, עבור משפחות וקבוצות גם יחד. במקום תוכלו להיחשף יחד עם הילדים לסיפור המורשת המרתק של ההתיישבות היהודית המוקדמת, על שלל הפעילות והמיזמים הייחודיים, שהניעו המתיישבים החלוצים באזור. בנוסף, ניתן למצוא במקום מגוון סיורים ופעילויות לכל המשפחה, כמו גם כמה וכמה אפשרויות מעולות שונות לארוחת צהריים משובחת.

מה מאפיין את מגוון הפעילויות למשפחות שמציע אתר "נהריים בגשר", אשר יכול להפוך את הביקור במקום לחוויה חיובית ובלתי נשכחת עבור ההורים והילדים גם יחד? עבור כל משפחה (או קבוצת משפחות) המחפשת אחר מקום מעניין ומזמין לבלות בו יום כיף, כמו גם יעד אטרקטיבי לביקור במסגרת טיול או חופשה בצפון, מומלץ בחום להכיר אפשרות זו:

קרדיט לתמונות: נהריים בגשר 

"נהריים בגשר" – אפשרויות עיקריות ופעילויות למשפחות במקום

אתר "נהריים בגשר" מציע כאמור מגוון רחב של אפשרויות, סיורים בצפון ופעילויות למשפחות וקבוצות, מתוכן תוכלו לבחור את אלו המעניינות אתכם ביותר. יש לציין כי הפעילויות מסקרנות ומעניינות מצד אחד ובעלות ערך מוסף משמעותי מצד שני – השילוב המושלם עבור ילדים ובני נוער המאפשר להם ללמוד ולהכיר את ההיסטוריה המקומית, בצורה קולחת ומלאת עניין והנאה.

דוגמה טובה לכך היא הסיור המודרך המועבר במקום, הכולל בין השאר מעבר של גדר המערכת אל עבר גדת נהר הירדן, וסיור לעבר שלושת הגשרים המפורסמים שבמקום בעונה המתאימה. הסיור כולל גם מיצג אור קולי מרהיב ומרתק המציג את סיפורו של "הזקן מנהריים" – פנחס רוטנברג, אשר הקים כבר בשנות השלושים של המאה הקודמת את תחנת הכוח ההידרו אלקטרית "נהריים" אשר עשתה שימוש מתקדם בזרימתו של נהר הירדן והירמוך. במובנים רבים, היה זה ה"סטארט אפ" הישראלי הראשון, מעורר השראה ומרתק בפני עצמו. כמו גם את סיפורה הייחודי של ההתיישבות היהודית המוקדמת באזור והקמתו של קיבוץ גשר.

בנוסף, מציע אתר "נהריים בגשר" שלל פעילויות ומוקדי עניין נוספים כגון בית הילדים המשוחזר, הבונקר המקורי, אשר ירתקו ילדים בכל הגילאים (כמו גם את הוריהם...). כאמור, מדובר בשילוב מנצח של עניין, ערך מוסף בצורת למידה והכרת ההיסטוריה המקומית והנאה רבה, הכל בהדרכה מקומית מקצועית, קולחת ודינמית. הדרך המושלמת לבלות יום כיף עם המשפחה כולה.

 קרדיט לתמונות: נהריים בגשר 

 כמה אפשרויות טובות לארוחה מעולה במקום

בנוסף לסיורים ולפעילויות השונות למשפחות המוצעות במקום (פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר), ניתן לאכול ארוחת בוקר או צהריים מעולה אשר תשלים עבורכם את יום הכיף המשפחתי כולו. ארוחה משובחת ביותר בבית הקפה הכשר "אגדת לחם" הממוקם באתר.

 

מוזמנים בחום ליצור עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים אודות אפשרויות ליום הכיף המשפחתי שלכם ב"נהריים בגשר"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה