פרגולות אלומיניום חשמליות להצללה מושלמת



הקיץ אמנם נראה רחוק, אבל כולנו יודעים שבעוד כמה חודשים הוא יגיע ואיתו חום כבד, לחות בלתי נסבלת ושמש קופחת. במזג האוויר הישראלי, לשבת בגינה עם כוס קפה יכול להפוך לסיוט של ממש אם לא מכינים את הגינה כמו שצריך. ובכן, לא אם יש לכם פרגולות אלומיניום חשמליות שתהפוך את הקיץ לקריר הרבה יותר! לא רק שהיא תגן עליכם מפני השמש הקיצית, אלא גם תהווה אלמנט עיצובי לכל דבר, כי מי קבע שסטייל ואיכות חיים לא יכולים להגיע ביחד?

יחצ

מהם היתרונות של פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות אלומיניום חשמליות היא אחד הפתרונות האהובים ביותר לקיץ (או לחורף) ויש לכך סיבות רבות:

  • בהתאם לצרכים שלכם – מתחשק לכם להתחמם בשמש? לפתע החלטתם שאתם זקוקים לקצת צל? אין שום בעיה! בלחיצת כפתור אחת על מתג הכוונון של הפרגולה, תוכלו לבחור האם ברצונכם ליהנות מהאוויר שבחוץ או דווקא לחמוק ממנו.
  • ומה קורה בימי החורף? – אין כמו לשבת עם כוס תה חם במרפסת וליהנות מהגשם והסערה שכל כך קרובים אליכם, אבל לא יכולים להגיע אליכם. מדוע? בזכות הפרגולה שלכם שתגן עליכם גם בימי החורף הסוערים.
  • עיצובים מגוונים – העדפה לצבע מסוים? עיצוב שישלים את המראה של המרפסת או הגינה? היום, הכל הולך. עולמן של הפרגולות הוא אין סופי וכל שנותר לכם זה רק לבחור את המידות והמיקום בו תציבו אותה; במרפסת? ליד הבריכה? באמצע הגינה? לא משנה היכן תציבו אותה בסופו של דבר, זכרו שתמיד תוכלו לכוון את משחקי האור והצל בהתאם לנוחות שלכם באותו רגע.
  • אורך חיי מוצר – ברובם המוחלט של המקרים, פרגולות אלומיניום חשמליות יהיו האופציה הטובה ביותר עבור מי שזקוק לפרגולה חדשה. האלומיניום נחשב לאחד החומרים האמינים והטובים ביותר בשוק, שכן מדובר במתכת חזק ועמידה במיוחד. המשמעות היא שכשאתם מחליטים לרכוש פרגולה מאלומיניום, אתם מבטיחים לעצמכם מוצר עמיד ואיכותי שישרת אתכם לאורך זמן רב, ללא צורך בתחזוקה מיוחדת.

 

ועוד קצת על חומר הגלם

כאמור, פרגולות אלומיניום חשמליות מומלצות מאוד בעיקר בשל חומר הגלם ממנו הן עשויות; תכונותיו של האלומיניום הופכות אותו לחומר הגלם האידאלי עבור מבנים חיצוניים שאמורים להחזיק מעמד זמן רב, שכן הוא אינו דליק או מחליד (כלומר מושלם לאקלים הארץ-ישראלי), הוא קל משקל כך שניתן בקלות להתקין את הפרגולה, הוא גמיש מאוד כך שניתן ליצור עיצובים מרהיבים וייחודיים, והרשימה עודנה נמשכת.

אז למה אתם מחכים? זה הזמן להכין את החצר לקיץ או ליהנות כבר עכשיו מהאפשרות לשבת בגינה או במרפסת גם בחודשי החורף, מבלי להירטב או להרגיש את הקור. בואו להתייעץ ולבחור את הדגם המושלם עבור העיצוב הקיים והמידות הנדרשות, הכל כדי שיהיה לכם חורף קסום ובעיקר, יבש!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה