פרויקטים חדשים שלא שמעתם עליהם בתל אביב



פיתוח הנדל"ן בתל אביב נמצא בהתפתחות מתמדת, כאשר כל הזמן צצים פרויקטים חדשים. חלק מהפרויקטים הללו ידועים, בעוד שאחרים נשארים ברובם מתחת לרדאר. במאמר זה נסקור מקרוב כמה מפרויקטים של נדל"ן החדשים בתל אביב שאולי עוד לא שמעתם עליהם.

קרדיט לתמונות FREEPIK

פרויקט "להיות תל אביב" של קבוצת רוטנברג

קבוצת רוטנברג, יזמית נדל"ן מובילה בישראל, עובדת בימים אלה על פרויקט "להיות תל אביב".  פיתוח שאפתני זה יכלול שטחי מגורים ומסחר, כמו גם בית מלון, כולם מעוצבים תוך התמקדות בקיימות ואחריות סביבתית.

פרויקט הגליל 38

פיתוח חדש נוסף שכדאי לשים עליו עין הוא פרויקט הגליל 38, הממוקם בלב שכונת פלורנטין התוססת בתל אביב.  פרויקט חדשני זה מציע שילוב של שטחי מגורים ומסחר, עם דגש על קהילה ויצירתיות.

פרויקט לב לבונטין

אם אתם מחפשים פיתוח מגורים מסורתי יותר, פרויקט לב לבונטין עשוי להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.  ממוקם בשכונת לב העיר האופנתית, פיתוח חדש זה מציע דירות מרווחות ומודרניות עם גישה נוחה לכמה ממיטב הקניות, המסעדות וחיי הלילה של תל אביב.

פרויקט לוינסקי 41

למי שמעדיף אסתטיקה תעשייתית-שיקית יותר, שווה לבדוק את פרויקט לוינסקי 41.  ממוקם בשכונת לוינסקי המתפתחת, פרויקט זה מציע דירות בסגנון לופט עם קירות לבנים חשופות ותקרות גבוהות, כמו גם מרפסת גג משותפת עם נוף מדהים של העיר.

פרויקט מגורי טיילת דוד

אם אתם מחפשים פיתוח מפואר עם נוף מדהים של הים התיכון, פרויקט מגורי טיילת דוד בהחלט שווה לשקול.  ממוקם על טיילת החוף האיקונית של תל אביב, פרויקט זה כולל דירות מרווחות ומתקנים מהשורה הראשונה, לרבות בריכה פרטית ומרכז כושר.

פרויקט מורדות יפו

לבסוף, פרויקט מורדות יפו הוא פיתוח חדש המשלב מגורים יוקרתיים עם קסם היסטורי.  פרויקט זה ממוקם בשכונת יפו הציורית וכולל דירות משופצות בבניין היסטורי וכן בנייה חדשה המשלימה את האדריכלות הקיימת.  הפרויקט כולל גם גינה משותפת יפה ובריכת גג עם נוף פנורמי של העיר.

 

מידע נוסף בנושא תוכלו למצוא ב- "י.ש נדלן"

לסיכום

סצנת הנדל"ן של תל אביב מתפתחת כל הזמן, עם פרויקטים חדשים שמציעים משהו לכל אחד.  בין אם אתם מחפשים קיימות ואחריות סביבתית, קהילה ויצירתיות, מגורים יוקרתיים או קסם היסטורי, יש פרויקט חדש שמושלם עבורכם.לכן, אם אתם מחפשים בית חדש או נכס להשקעה, הקפדו לזכור את ההתפתחויות החדשות והמרגשות הללו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה