פריז בישראל – היעדים הרומנטיים ליום האהבה



יום האהבה קרב ובא וכדי להינות ממנו כמו שצריך, אין צורך לטוס לשום מקום. למען האוהבים הצעירים וגם עבור אלו שפחות, הנה רשימת המקומות הרומנטיים ביותר במדינתנו היפה

Shutterstock

ממש כאן מעבר לפינה יחול בעוד מספר ימים יום האהבה – הולנטיין. בין אם כבר קבעתם תוכניות ובין אם לא, נקדים ונאמר שלטוס לחו"ל זו בהחלט אפשרות מעניינת אבל ממש כאן במדינתנו היפה, קיימים מקומות שיכולים לתת יופי של פייט לכל לוקיישן בארץ זרה – או לפחות לחלקם.

במדינתנו הקטנה, תוכלו במחי ערב אחד להגיע כמעט לכל פינה בארץ. החל מהצפון הרחוק ועד הדרום החם תמצאו פינות חמד רבות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם חלק מסרט רומנטי הוליוודי. בין אם הן בטבע הפתוח לרווחה או בסביבה עירונית, יש הרבה מה לראות. גם אם שלל המקומות רחוקים ולא הכי קרובים למקום מגוריכם – רכב לגמרי יעשה את העבודה.

גם את הנסיעה תוכלו להפוך בקלות לחוויה רומנטית על־ידי אבזור רכבכם בכמה פינוקים מחממי אווירה. טרם היציאה מומלץ גם לבדוק פרמטרים חשובים כמו ביטוח רכב ובפרט את תקינותו. ביטוחי רכב בעלי תנאי פוליסה וכיסויים שונים, עשויים להיות גלגל ההצלה שלכם במקרה בו נתקעתם עם רכבכם בדרך עקב מזג האוויר החורפי והסוער. כך למשל, פוליסה בה כלולים גם שירותי דרך וגרירה, עשויה לפתור את הבעיה במצב שכזה. גם בדיקת תקינותו של רכבכם הכוללת הערכת מצב המצבר, אורות הרכב, המנוע וכן מילוי נוזלים, חשובה מבעוד מועד כדי למנוע מכם אירועי דרך לא נעימים כבר בתחילתה של החופשה הרומנטית.

אין רומנטית מיפו

זה כנראה המשפט שתאמרו כבר אחרי מספר דקות של שיטוט בין סמטאות העיר הסמוכות לים של יפו. נתיב המזלות שברובע האומנים יספק לכם מסע קטן בזמן ולחיים בעבר הרחוק, בסמטאות צפופות וציוריות, ללא רעשם של כלי רכב, עם תאורה נעימה וצבעים חיים. משם תוכלו לדלג לטיילת המפרץ המשקיפה על איזור החוף של תל אביב באחת התצפיות המזוהות ביותר עם העיר יפו ואם לאכול חפצה בטנכם, תוכלו למצוא שלל מסעדות מגוונות שיערבו לכם את החך.

חוף פלמחים

מעט דרומה ממרכז הארץ, שוכן לו הגן הלאומי של חוף פלמחים. אם אתם מדמיינים בראשכם שקיעה נוגה לצד מחצלת, פיקניק רומנטי טעים, בקבוק יין והליכה על חוף הים – זהו לגמרי המקום הנכון עבורכם.   

מצפה הכוכבים בגבעתיים

המקום הגבוה ביותר בגוש דן, שגם לא יצריך שום טיפוס מפרך וגם נמצא במרחק נסיעה קצר עבור אלו הגרים באיזור. מצפה הכוכבים בגבעתיים יספק לכם חוויה רומנטית בליווי מדריך עם הצצה לגלקסיות רחוקות, הסברים והדמיות על גרמי השמיים והכוכבים. כמו כן מומלץ שתתאמו הגעה מראש ובעיקר – תגיעו בזמן השקיעה, בה תהיה החוויה עוצמתית ורומנטית אף יותר.

מערת הפעמון של בית גוברין

הגן הלאומי בבית גוברין הוא מעין קפסולת זמן. בעזרת תאורת שמש ייחודית ומערות שנשתמרו מהתקופה הביזנטית, תוכלו להיכנס בקלות למצב רוח רומנטי ולמצוא את עצמכם פשוט עומדים מחובקים באמצע מערה. חוץ ממערת הפעמון המפורסמת תוכלו גם להסתובב בין המערות הנוספות במקום ולדמיין את חייכם במקום מסוג זה – שקט, לא?

הכניסה לאתר כרוכה בתשלום ועליכם גם להתעדכן בשעות הפתיחה של האתר.

עין כרם

על עף שעין כרם אינה דומה ברובה לירושלים – שכן היא נטולת צפיפות ואווירה אורבנית, אך בהחלט שואבת ממנה את האווירה המיוחדת השוררת בה ומבחינה רומנטית, לגמרי תוכלו להרגיש במקום הנכון עבורכם. המיוחד בה הוא שפשוט תוכלו לחנות את רכביכם ולהסתובב ברגל, לאן שרגליכם יובילו. בוודאי תגיעו לכנסייה הצלבנית, לבאר מרים, למנזר האחיות ציון ולעוד מגוון מבני דת מסוגננים. בנסף, תוכלו למצוא מסעדות ומקומות קולינריה שווים לאכול בהם וכן גלריית אומנים מקומית, לגוף ולנפש.

קסם מדברי

אין דברים רבים היכולים להצית את הרומנטיקה יותר מהקסם המדברי. הוא מוציא מאיתנו את האדם הקדמון, זה שמקושש עצים ומדליק מדורה, שמכין את האוכל בעצמו על אש גלויה ובעת שנכבית – לא משאירה דבר פרט לשניכם, לכוכבים, למדבר המסתורי ולשני שקי שינה. לכן, יציאה מאיזור הנוחות לפעמים עשויה ליצור עבורכם את כל ההבדל והשקעה בלילה שכזה משתלמת לגמרי.

הטיילת של חיפה

אם לא יצא לכם לבקר בחיפה בשנים האחרונות, יתכן והפסדתם רבות: קולינריה שמחה, נופים הרריים משגעים, ים, תרבויות מגוונות ורומנטיקה הנשפכת מהכרמל. טיילת לואי מתפרשת לאורכו של רחוב בעל נוף יפה לכיוון הים והגנים הבהאיים, משופעת בבתי קפה וכמה ספסלים לעצור בהם לישיבה עם חיבוק.

פסל אלכסנדר זייד

אם כמעט כל זוג ברדיוס של עשרות קילומטרים מקריית טבעון בילה בדייט על הגבעה בה מונח פסלו של אלכסנדר זייד – אין סיבה שזה לא יעבוד גם אצלכם. כל מה שאתם צריכים זה ערכת קפה ולצדה עוגה או קינוח מאחת הקונדטוריות באיזור. בסופו של דבר, מה צריך יותר מעמק יזרעאל הפרוס בפניכם על שפע גבעותיו, קפה ואלכסנדר זייד על סוסו מאבטח את העמק?

 

יש לנו ארץ קטנה, נפלאה ורומנטית. קצת רצון ורכב תקין יספיקו כדי להביא אתכם לכל מקום בארץ תוך מספר שעות לכל היותר או בכמה דקות, אם יתמזל מזלכם. זכרו כי חשוב שתחזרו בשלום לפני הכל ואם התעייפתם, מומלץ שתנוחו. שינה באוטו עדיפה על פני היקלעות לצרה ממנה יהיה קשה לכם להיחלץ.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה