באינסטגרם ניתן לקדם תכנים בשתי שיטות מרכזיות – הן כדרך קידום אורגני והן כדרך קידום ממומן. כאשר בוחרים בקידום אורגני – אפשר ליהנות מהאפשרות של רף כניסה חינם וזמין – כלומר, לא צריך לשלם כסף על קידום אורגני. אין זה שונה מלהיכנס לאינסטגרם ולהעלות תמונה.

קרדיט תמונה FREEPIK

זה ממש פשוט וקל – ומתאפשר ביתר קלות. אם וכאשר רוצים לחשוף את התמונה לאנשים רבים יותר, או לאנשים מתחום עניין ספציפי – אפשר בהחלט להשתמש בסולמיות, שנקראות גם האשטגים (ונראות כך: #), כדי לציין מה הוא תחום העניין שאפשר לחשוף דרכו את המודעה. כך שאם אנחנו לדוגמה, בוחרים בהאשטאג "שמחה", אנשים שעוקבים אחר ההאשטאג הזה מבעוד מועד, או שעוקבים אחר משהו דומה מספיק – יכולים לגלות שהפוסט הזה מופיע להם בפיד – כאשר הם נמצאים בכרטיסיית "החיפוש", או "הגילוי", של תכנים חדשים

שזה נפלא, זו דרך להגיע ליותר אנשים. אם כי, זה דיי תלוי בכך שאנשים יחפשו תכנים חדשים לגלות באפליקציה – כמו גם, שהם כבר מלכתחילה יהיו מנויים, או עוקבים להאשטאג שעשו בו שימוש. על כן, הצורה בה זה עובד יכולה לקדם רבות, ועם זאת – יש מה לשפר, כשזה נוגע לדיוק ומיקוד.

מודעות מדויקות לקהלים נבחרים

על כן, יש לנו גם את השיטה השנייה, לקידום באינסטגרם – וזוהי השיטה הממומנת לפרסום באינסטגרם. זו שיטה שדי מסבירה את עצמה – לאור כך שמדובר במימון. במסגרת זו, ניתן להשקיע סכום כסף מסוים, מה שמאפשר למודעות להיות מוצגות לאנשים מסוימים, בטווח כמותי מסוים. היתרון המרכזי, לדעתנו, בפרסום באינסטגרם בדרך זו, הוא שכאשר משקיעים כסף בפרסומות, אפשר לראות מה המצב שלהן במנהל הפרסומות. מי מאיתנו שפגש במנהל הפרסומות דרך פרסום בפייסבוק, בוודאי שם לב שמנהל הפרסומות של פרסום באינסטגרם הוא אותו אחד – וזה יכול להיות חדשות טובות, מהסיבה הפשוטה – שאפשר להגדיר מראש מי קהל היעד, על פי פרופיל הלקוח האידיאלי – שלדעתנו, לכל חברה ונותן שירות אמור להיות כזה. אולי חברינו במשרד הפרסום של ירדן דיגיטל יסכימו איתנו בעניין זה. באם אין פרופיל ללקוח האידיאלי – לא ברור לנו כיצד ניתן לבצע טרגוט הולם ולהציב את המודעה אל מול האנשים הנכונים והרלוונטיים לה.

שזה למעשה, היתרון, לדעתנו בפרסום באינסטגרם – היכולת לדעת מראש למי אנחנו רוצים להציג מה. היכולת לדעת שכמות מסוימת של אנשים הולכת להיחשף לפוסט הזה – זה נהדר ונפלא, ובדיוק מה שאנחנו מחפשים – בעיקר שיש הצעה מעולה וברורה לקהל יעד אידיאלי ומוגדר. על כן, כאשר יש הצעה מוגדרת וקהל יעד מוגדר – אנחנו למעשה יכולים לבקש לפרוס את ההצעה על גבי חלקים נרחבים של קהל היעד, ולהציג אותה ברבים, במסגרת האוכלוסין של קהל היעד שבחרנו מראשית מועד – ולראות איך הם מגיבים לה, מה הם חושבים – ובכך לקבל פידבק מהיר ורב יותר, מאשר אם היינו מפרסמים באופן אורגני, ולא היה ברור לנו אם היעדר התגובות או הימצאן מעיד משהו על ההצעה ועל הצורה בה המודעה בנויה – אך כאשר מציגים אותה להרבה אנשים, שידוע לנו שראו את המודעה – נוכל לברור באם היא הייתה רלוונטית להם ומעוררת השראה מספיק – כדי לגרור פעולה רלוונטית, או שלא. מה שיכול מאוד לתמוך באופטימיזציה של מודעות המשך, ולפתח מיומנות ביצירת מודעות שבאמת עובדות כדי להפיץ השראה ולעודד לקיחת פעולה שהיא בסנכרון עם הטובה העליונה של הלקוח. דהיינו, אם הוא לוקח פעולה – זה לטובתו, ועל כן נשמח לעזור לו בכך על ידי שילוח מודעות רלוונטיות ומושכות בעבורו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה