פרסום ממומן בטיקטוק הפלטפורמה החמה של 2022



טיקטוק היא כבר מזמן לא רק הרשת החברתית הזו בה משתמשים רק ילדים וצעירים, מדובר על תופעה שמשנה את חוקי המשחק. מדובר על האחות הפרועה, המעניינת והמסקרנת של הדור החדש. אם אתם עוד לא הכרתם את הפלטפורמה, הרשו לנו להציג אותה בפניכם: טקטוק מבוססת על סרטונים קצרים, בני 25 שניות עד שלוש דקות. טיקטוק זו רשת המאפשרת לקהל המשתמשים לרקוד, לספר בדיחות, לשתף ברעיונות ולהגיד את כל מה שעולה על דעתם, בקלות ובלי מאמץ. טיקטוק היא פלטפורמה חדשה יחסית בקרב הקבוצה הכוללת את פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. היא מבוססת על מעבר מהיר בין סרטונים שונים ועל תוכן שלא נגמר אף פעם.

קרדיט תמונה: FREEPIK

היום אנחנו כבר יכולים להגיד, טיקטוק היא לא רק לצעירים, גם אנשים מבוגרים החלו להיכנס לרשת ואנחנו יכולים להעיד על כך ממקור ראשון, אין מי שהתחיל ליהנות מהפלטפורמה הזו ולא התחיל פשוט להתמכר.

איך אתם בתור בעלי עסקים יכולים ליהנות מהפלטפורמה, פרסום ממומן בטיקטוק

משום שמדובר על רשת שמחזיקה בנתח שוק גדול במיוחד, אתם, בתור בעלי עסקים, לא יכולים להרשות לעצמכם להיעדר מהאפליקציה. לא רק זה, אלא שאפשר להגיד כי דווקא טיקטוק היא המקום בו אתם יכולים להתחבר לקהל שלכם באופן אותנטי, בלי מחיצות. טיקטוק מאפשרת לכם להגיע לקהל ענק, בסירטונים פשוטים, לעיתים כאלו שמפיקים בכמה שניות.

אם אתם רוצים לפרסם את המוצרים שלכם בטיקטוק זו אופציה, כזו שאנחנו יכולים להעיד על כך שעתידה להביא תוצאות יפות. אבל, באותה נשימה, חשוב להבין כי במידה ואתם מעוניינים להתחיל בתהליך של פרסום ממומן בטיקטוק, חשוב לעשות את התהליך נכון.

למה לא כדאי ללכת על פרסום ממומן בטיקטוק בלי ליווי

כמו במקרים אחרים, לעיתים, השקעה של סכומי כסף בניסיון לקדם את העסק שלכם, עלולה להביא נזק רב מתועלת. למה אנחנו אומרים את זה? התשובה היא שהמטרה של הפלטפורמה, של האפליקציה, היא להשאיר את המשתמשים בתוך האפליקציה לפרק זמן ארוך ככל הניתן. התפקיד של האלגוריתם הוא להביא לגולש סרטונים רלוונטיים עבורו במהירות, בלי שזה ישים לב כי יש כאן מלאכת מחשבת של המחשב, המנסה לנחש מה יהיה הסירטון שישאיר אותו באפליקציה לעוד כמה דקות. פרסום ממומן בטיקטוק הוא תהליך בו אתם מבקשים מהאלגוריתם לחשוף את הגולש למוצרים שלכם, אלא שאתם צריכים לאפיין את הקהל שלכם.

מדובר על תהליך מורכב, בו אנחנו מנסים לפרק את הקהל שלכם, להבין בדיוק ממה הוא מורכב, מי האוכלוסיה הנמנית עם קהל הלקוחות שלכם. למשל, חברה המוכרת מוצרים לשיער יכולה לפנות לקהל צעיר או מבוגר, תלוי במוצר. במקרים מסוימים הפניה תהיה לנשים בלבד, במקרים אחרים נפנה גם לגברים. יכול להיות שהקהל שלכם ישראלי בלבד, יכול להיות שאתם מעוניינים לפנות לקהלים חדשים באירופה או באמריקה ועוד. כלומר, אנחנו צריכים להבין למי אתם פונים ולעשות את כל המאמץ כדי לחשוף את הקהל שלכם לתוכן.

חברת שיווק דיגיטלי מלווה אתכם לאורך כל התהליך

התפקיד של חברת שיווק דיגיטלי הוא לאפשר לכם לקבל ליווי לאורך התהליך כולו. בתחילה, העבודה תהיה לאפיין את המוצר שלכם, את המותג שלכם, לספר את הסיפור שלכם. בשלב הבא, נרצה להפיק סירטונים ומוצרים לשיווק, שהמטרה שלהם היא למשוך את הקהל שלכם, בהתאם לחוקים של הפורמט. כלומר, טיקטוק, בניגוד לפייסבוק למשל, זו אפליקציה בה תמצאו סירטונים בעיקר, לכן לא נכתוב מאמר ארוך המתאר את הייחוד של המותג שלכם, אלא ניצור רצף של סרטונים ייחודיים עבורכם.

בסוף, אחרי שניצור חבילת שיווק טובה ואיכותית, נשקיע את המאמץ הדרוש בחשיפה של העסק שלכם לגולשים רבים ככל הניתן.

העתיד כבר כאן ואתם רוצים להיות חלק ממנו

העתיד כבר כאן ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות חלק ממנו. אם אתם רוצים להשתתף במשחק של העולם החדש, אם אתם רוצים להגיע לקהל גולשים רב ככל הניתן, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מחוץ למירוץ, אתם חייבים להשקיע מאמץ גם בטיקטוק.

המטרה שלנו היא לאפשר לכם לצלוח את האתגר הזה בצורה הטובה ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד, דברו איתנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה