פתוח בשבת: מה אפשר לעשות בשבת עם המשפחה?



יום שבת הוא היום היחיד בשבוע שבו תוכלו לבלות יחד עם כל בני המשפחה. הילדים נמצאים בחופש מבית הספר, המבוגרים מצידם לא נדרשים להגיע לעבודה. במקום להעביר את היום במנוחה, תוכלו לחשוב על פעילויות משותפות האחד עם השנייה. הבילויים המשפחתיים חשובים, בטח אם בא לכם לחזק את הדינמיקה המשפחתית. אז מה תוכלו לעשות כדי לקחת את המשפחה צעד אחד קדימה? יש לנו כמה הצעות לפעילויות שמתאימות לשבת. לא כל מקום פתוח בשבת, לכן יהיה עליכם להבין אילו פעילויות אפשר לבחור.

קרדיט תמונה: FREEPIK

טיול בעיר העתיקה בירושלים

אחת מהפעילויות הכי מהנות שתוכלו לעשות יחד עם בני המשפחה היא טיול בעיר העתיקה בירושלים. הסיור בסמטאות של העיר העתיקה בשבת בצהריים מביא איתו הרגשה נעימה. תוכלו לעצור בכל מיני מסעדות שונות על מנת לאכול ארוחת צהריים משותפת יחד עם כל בני המשפחה. בעיר העתיקה בירושלים המון חנויות יהיו פתוחות, כך שלא תהיה בעיה גם לקנות כל מיני דברים. כל אחד מבני המשפחה ימצא את עצמו מתחבר לחלק אחר בסיור באחד מהמקומות הכי קסומים בישראל.

בילוי משותף בבאולינג

יש המון אולמות באולינג שתוכלו להגיע אליהם בשבת יחד עם כל בני המשפחה. כמובן שתצטרכו לבדוק קודם כל את הבאולינג שנמצא סמוך למקום מגוריכם. לא תמיד יהיה עליכם לנסוע שעות ארוכות כדי להנות מבילוי משותף בבאולינג. באולינג רמת גן פתוח בשבת, יחד עם עוד אולמות באולינג אחרים. בדיקה קצרה באינטרנט תאפשר לכם לדעת איזה אולם הכי קרוב אליכם עובד כרגיל ופתוח בשבת. את המשחק תוכלו לשלב יחד עם עוד דברים אחרים או כפעילות העיקרית שאותה תעשו. הכי חשוב שכל אחד מבני המשפחה ייקח חלק במשחק וייהנה ממנו.

ביקור בחופי הכנרת

בא לכם לנסוע לצפון? ביקור בחופי הכנרת זוהי דרך מעולה להעביר את יום שבת כולו. במידה ואתם מחפשים פעילות לקיץ, זוהי יכולה להיות דרך מעולה להנות מזמן איכותי בלתי נשכח. כל אחד מבני המשפחה יוכל לעשות את מה שהוא אוהב, מבלי שתהיה תלות בבני משפחה אחרים. הבילוי המשותף בכנרת יכול לחזק את הגיבוש המשפחתי, ולאפשר לכם להנות האחד בקרבתו של האחר. תוכלו לקחת יחד אתכם אוכל מהבית, כך תוכלו לאכול בחוף שאליו בחרתם ללכת. בו בזמן תהיה לכם אפשרות לעצור באחת המסעדות בצפון שמציעה תפריט עשיר. כל אחד בהתאם לשיקול הדעת שלו, ובהתאם להעדפותיו האישיות בהתאם לשיקול דעתו.

נסיעה קצרה לחוף הים

לא בא לכם להרחיק עד הצפון כדי להנות מפעילות משפחתית מהנה ביום שבת? חופי הים פתוחים בכל ימות השבוע, בין היתר גם ביום שבת שאותו מנצלים אנשים רבים. זה נכון שביום שבת חופי הים גדושים באנשים, אך עדיין תוכלו למצוא חופים קצת יותר פנויים. הבילוי המשותף בחוף הים עם בני המשפחה יאפשר לכם להשלים את הפערים שהצטברו לאורך השבוע. זה זמן מעולה שבו תוכלו לזכור עד כמה אתם אוהבים ומחוברים האחד לשנייה. תוכלו לקחת יחד אתכם משחקים או כל דבר אחר שיעביר לכם את הזמן על חוף הים שאליו החלטתם ללכת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה