פתרון בעיות אינסטלציה בירושלים



אחת הערים היפות והעתיקות בעולם היא ירושלים! עיר לה 70 שמות שמאגדת שלל דתות, מסורות ואמונות. לצד התרבות והמסורת שישנן בעיר, ניתן למצוא גם מבנים עתיקים שהם חלק בלתי נפרד מהעיר שחלקם אף עברו תהליכי שימור, תחזוקה ובנייה מחודשת

צילום: יח"צ

עם זאת ולצד המבנים היפים, האווירה והנוף הירושלמי המרהיב, ישנם גם מבנים עתיקים שלא עבור שיפוצים ושימור, כמו גם שכונות וותיקות שבהן בנייני רכבת משנות השבעים ושלל מבנים עתיקים שעקב הזנחה: סובלים מבעיות אינסטלציה חמורות שמובילות לריח רע, הצפות, אי יכולת להשתמש במים, כמו גם שהן גוררות שלל בעיות תחזוקה. בשל כך חשוב לדעת כיצד מתמודדים עם בעיות אינסטלציה וכיצד מונעים אותן מראש.

אז כיצד פותרים את בעיות המים והביוב?

כדי להסביר יותר על הדרך לתחזוקה נכונה של מבנים ישנים בירושלים, חשוב להבין בתחילה כי מערכות האינסטלציה בבתים ישנים לא תמיד הוחלפו וכעת ישנן מערכות ביוב וצנרות שגילן הינו מעל 60 שנה! בשל כך יש לפעול בדרכים הבאות:

החלפת מערכות מים – חשוב לבדוק את מצב מערכות המים ולקבל חוות דעת של בעלי מקצוע אודות תקינות המערכת. שימו לב כי חברות המספקות שירותי ביובית בירושלים יכולות לאבחן את מצב המערכות המים ולדעת האם באמצעות שאיבה של לכלוכים וניקוי המערכות, אפשר לפתור בעיות אינסטלציה קשות וקלות.

תחזוקה נכונה – שימו לב כי אתם מבצעים מידי פעם תחזוקה למערכות המים גם אם מדובר במערכות חדשות. במידה ולא תבצעו תחזוקה, ניקוי, שאיבה ויניקה של לכלוכים ממערכות האינסטלציה והביוב: תאלצו כל כמה שנים לבצע החלפה יקרה של הצינורות, מערכת המים ושאר אלמנטים חשובים.

שירותי ביובית  - במידה וישנה ההצפה של ביוב כמו גם סתימה בבית או מחוצה לו: יש לבחור שירותי ביוב בירושלים כמו למשל שירות ביובית אשר כולל משאבה גדולה שמבצע שאיבת לכלוכים כמו גם ניקוי מערכות המים ובכך החזרת המערכת לתפקוד מלא.

ייעוץ מאנשי המקצוע - נסו לבחור אנשי מקצוע טובים ומקצועיים ולקבל ייעוץ יעיל ופתרונות שמתאימים למבנים ישנים. כפי שהזכרנו, בירושלים ישנם מבנים עתיקים במיוחד שרק אנשי מקצוע מומחים יכולים לדעת האם יש לבצע החלפה של כלל המערכות או שמא יש לפתוח סתימות ולטפל בהצפות על ידי טיפול נקודתי.

עשו את כל אלה, בחרו באנשי מקצוע וחברות טובות לפתיחת סתימות , ובכך תוכלו להמשיך ליהנות ממגורים שלווים ותקינים בירושלים המקסימה, הנפלאה והעתיקה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה