צביעת דירה באשקלון – הכירו את הבחירה הנכונה והזולה בעיר שלכם



מחפשים צבעי מקצועי לצביעת דירה באשקלון? הכירו את המקצוענים של טופ פיינט, הצובעים דירות באשקלון וסביבתה ובכל רחבי הארץ, באיכות ללא פשרות ובמחירים האטרקטיביים ביותר בתחום.

קרדיט תמונה FREEPIK

אם מבט אחד בקירות הדירה שלכם מגלה כתמים, קילופי צבע וסדקים, סימן שאתם זקוקים לשירותיו של צבעי מקצועי, שישדרג את הקירות וישיב לדירה שלכם את המראה היפה ואת התחושה הנעימה. כבר יותר מעשרים שנה, שחברת טופ פיינט צובעת דירות בכל גודל, בכל רחבי הארץ. לטופ פיינט צוותים מקצועיים ומנוסים, הצובעים דירות באיכות בלתי מתפשרת, תוך הקפדה על שירות אדיב וקשוב ועבודה ללא פשרות. הצעות המחיר של טופ פיינט, שקופות ומפורטות והן מוגשות ללקוח בחבילת "הכל כלול" משתלמת במיוחד הכוללת צבע איכותי, תיקונים לפני הצביעה וניקיון הדירה לאחר הצביעה. התשלום עבור צביעת דירה באשקלון, מתבצע רק לאחר שהלקוחות מביעים שביעות רצון מלאה מהעבודה.

צביעת דירה מחיר באשקלון

זקוקים ל: מחיר צביעת דירה באשקלון אבל חוששים מהעלות הגבוהה הכרוכה בכך? זה הזמן להכיר את חברת טופ פיינט, המתמחה בצביעת דירות בכל גודל במחירים אטרקטיביים במיוחד (לדוגמא: עלות צביעת דירת 100 מטר הכוללת צבע איכותי של טמבור, הנחשב ליקר ולאיכותי ביותר בתחום, תיקונים לפני הצביעה הכוללים מילוי חורי מסמרים, דיבלים וברגים, מילוי סדקים, שיוף ויישור הקיר וניקיון לאחר הצביעה, החל מ-1,499 ₪. הצעות המחיר של טופ פיינט מפורטות ושקופות ללא "אותיות קטנות" או הפתעות במעמד התשלום.

צביעת דירה בסיום השכירות באשקלון

בעלי דירות רבים, נוטים להוסיף כיום לחוזה השכירות, סעיף המחייב את השוכרים בצביעת הדירה בתחום תקופת השכירות. במקרה זה תוכלו לחסוך משמעותית בעלות  מחיר צביעת הדירה שכורה שכן, הזמנת צבעי מקצועי של חברת טופ פיינט בזמן שהדירה ריקה, חוסכת את עלות הכנת הדירה לצביעה הכוללת הזזת רהיטים ואביזרים למרכז החדר, עיטופם וכיסויים לצורך הגנה מפני צבע ונזקים שונים. בנוסף, צביעת דירה בסיום השכירות אינה כוללת תוספות במחיר בשל שימוש באפקטים מיוחדים בצבע או צביעת תקרה וכך, תשלמו את המחיר הבסיסי ביותר עבור צביעת דירה.

תנו למקצוענים להכניס לכם צבע לחיים.

לא בכל יום אתם צובעים את הדירה שלכם ולכן, כאשר מדובר על מחיר לצביעת דירה באשקלון, מומלץ שתעשו זאת עם הטובים ביותר בתחום ובמחירים המשתלמים ביותר. לחברת טופ פיינט יותר מעשרים שנות ניסיון בצביעת דירות ולה אלפי לקוחות מרוצים הממליצים עליה בחום. בין היתרונות הרבים של חברת טופ פיינט תמצאו :

  1. ניסיון – לא כל מי שיודע לאחוז ברולר או מברשת הוא צבעי מקצועי. רק אנשי מקצוע מנוסה ובעל מיומנות, יצבע את קירות הדירה שלכם בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים לתוצאות מושלמות.
  2. שימוש בחומרים איכותיים במיוחד בתחום ובראשם צבע אקרילי של טמבור, בעל תו תקן איכות וכן עמידות ויכולת כיסוי גבוהות. צבע ידידותי לסביבה המתאים למזג האוויר הישראלי.
  3. שירות קשוב ואדיב – הצוותים המקצועיים של טופ פיינט, מעניקים שירות אדיב וקשוב הכולל עמיד בלוחות זמנים, ייעוץ מקצועי ושירות צביעת דירה מהיום להיום.
  4. אמינות – טופ פיינט מפרסמת את המחירון שלה בשקיפות מלאה באתר ובדף הפייסבוק ומגישה ללקוחותיה, הצעת מחיר מפורטת במיוחד וללא הפתעות ותוספות לא צפויות. בנוסף, מקפידה חברת טופ פיינט על קבלת תשלום רק בסיום העבודה ורק לאחר שהלקוחות הביעו 100% שביעות רצון מהעבודה.

מחפשים צבעי מקצועי לצביעת דירה באשקלון? קבעו עכשיו פגישה עם המומחים של טופ פיינט ותתחדשו עם ראש שקט וכל היתרונות של חברה גדולה ואמינה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה