צביעת דירה- צבעי במחיר יותר זול מאשר לצבוע את הדירה לבד



מתלבטים עם לצבוע לבד או לקחת צבעי מקצועי? עם טופ פיינט כבר לא צריכים להתלבט, צביעת דירה במחיר הכל כלול הכולל: צבע, תיקונים, ניקיון וריסוס מתנה במחיר הכי משתלם שיש!

קרדיט לתמונה: טופ פיינט

יום אחד זה קורה: אתם מביטים סביבכם ומגלים שקירות הבית כבר לא נראים חדשים כמו ביום שנכנסתם לגור בדירה. הם מוכתמים, מתקלפים וסדוקים או בקיצור, נראים "עייפים" וגורמים לדירה שלכם להיראות מוזנחת. מה עושים? צובעים! כיוון שדירה לא צובעים בכל יום, חשוב שתבחרו בחברה מקצועית ומנוסה שתעניק לכם "ראש שקט" ותפעל בשקיפות מלאה ובאמינות. חברת צביעה שתדאג שהצבעים המקצועיים שלה יגיעו בדיוק במועד שנקבע, יבצעו עבודה מושלמת וישאירו אחריהם דירה נקייה ומצוחצחת וכל זאת, במחיר מנצח שישתלם לכם. מהיום, כבר לא צריך לחפש! לחברת TOP PAINT עשרים שנות ניסיון בצביעת דירות ובתים ולה אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ. ועכשיו, טופ פיינט יוצאת במבצע לחודש הקרוב: צביעת דירה בחבילת "הכל כלול" הכוללת צבע איכותי, תיקונים, ניקיון הדירה לאחר הצביעה וריסוס במתנה במחיר המשתלם ביותר.

צביעת דירה עם TOP PAINT יותר זולה מאשר לצבוע לבד:

לא כל אדם היודע להשתמש במברשת או רולר, יכול להיות צבעי. צביעת קירות הבית היא משימה מורכבת הדורשת מיומנות, דיוק והקפדה על הפרטים הקטנים. לצוותים המיומנים של טופ פיינט, ניסיון של יותר מעשרים שנה בצביעת בתים, דירות, משרדים, חנויות ובתי עסק ולה אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ. הניסיון והמומחיות אותם צברה TOP PAINT במהלך השנים, הופכים אותה לאחת מחברות הצביעה המובילות בתחום ועכשיו, שווה עוד יותר להזמין את המקצוענים של טופ פיינט עם מבצע צביעת דירה במחיר "הכל כלול" הכולל צבע איכותי של טמבור, תיקונים לפני הצביעה, ניקיון הדירה לאחר הצביעה וריסוס מתנה:

מחיר צביעת דירת 2 חדרים במבצע לחודש הקרוב – רק 999 ₪

מחיר צביעת דירת 3 חדרים במבצע לחודש הקרוב – רק 1,199 ₪

מחיר צביעת דירת 4 חדרים במבצע לחודש הקרוב – רק 1,499 ₪

מחיר צביעת דירת 5 חדרים במבצע לחודש הקרוב – רק 1,699 ₪

מה אתם מקבלים בהזמנת צביעת דירה עם :TOP PAINT

מחיר פיקס בחבילת "הכל כלול" – המחירים של טופ פיינט כוללים את הצבעים האיכותיים, התיקונים לפני הצביעה, ניקיון הדירה לאחר הצביעה והריסוס? עלינו!

מחיר אטרקטיבי ללא תחרות- מחירי צביעת הדירה בטופ פיינט הם מהמשתלמים בתחום (תוכלו לבדוק במחירון המלא ולוודא כי המחיר הוא "פיקס" ללא תוספות ואותיות קטנות).

איכות ללא פשרות – בטופ פיינט, צובעים את הקירות בצבעים האיכותיים ביותר ובשתי שכבות צבע, המעניקות עמידות לאורך שנים. הצבעים האיכותיים של טמבור נחשבים לצבעי הקיר היקרים והאיכותיים ביותר לצביעת קירות והם מתאימים למזג האוויר הישראלי והצבע? כלול במחיר.

תיקוני פגמים  בקירות לפני הצביעה – צבע חדש, מבליט כל פגם בקיר ולכן, למראה קירות מושלם, סורקים הצוותים של TOP PAINT את קירות הבית ומבצעים את כל סוגי התיקונים הכוללים: הוצאת מסמרים, ברגים ודיבלים מהקירות, שיוף והחלקת האזור הדורש תיקון והכנתו לצביעה לתוצאות מושלמות.

ניקיון הדירה לאחר הצביעה- הצוותים של טופ פיינט עושים עבודה נקייה ומושלמת. כחלק מהסטנדרטים הגבוהים של TOP PAINT, לאחר סיום הצביעה ואישור הלקוחות, מנקים הצוותים של טופ פיינט ומבריקים את הבית באופן יסודי כולל ניקיון כל שאריות הצבע מהחלונות, הפנלים, הדלתות, המשקופים, המפסקים, המתגים והרצפה וזאת, כדי שתוכלו להיכנס בכיף לדירה מחודשת ונקייה.

ריסוס מקצועי במתנה- צוותי טופ פיינט מוסמכים לריסוס נגד נמלים וג'וקים. צביעת דירה היא הזדמנות מעולה לריסוס ולכן, לצד צבע חדש לקירות הבית, תוכלו ליהנות מבית נקי גם מחרקים.

הסטנדרטים הגבוהים ביותר- לטופ פיינט ניסיון של יותר מעשרים שנה בצביעת בתים, משרדים, בנינים ועסקים והיא מתחייבת לאיכות עבודה ללא פשרות והתשלום? הוא מתבצע רק לאחר סיום העבודה ורק לאחר שהלקוחות מרוצים ב-100% מהעבודה.

תזמון גמיש לצביעת דירה – בחברת TOP PAINT מאפשרים ללקוחות להזמין צביעת דירה במועד שנוח להם ביותר ובכלל זה צביעת דירה מהיום למחר וכן, סיום צביעת הדירה ביום אחד וזאת, הודות לצוותים המיומנים של החברה 

אלפי לקוחות מרוצים – מאחורי חברת TOP PAINT אלפי לקוחות מרוצים שישמחו להמליץ עליה בחום.

תשלום רק לאחר שביעות רצון מלאה – לחברת טופ פיינט חשובה שביעות הרצון של הלקוחות ולכן, בתום עבודת הצביעה, סורקים הצוותים את הדירה עם הלקוחות ובמידה ומתגלים פגמים הם מתוקנים במקום. והתשלום? רק לאחר שהלקוחות שבעי רצון במקסימום מצביעת הדירה.

TOP PAINT – הצביעה בטופ המחיר ברצפה:

מראה קירות עייף, מלא חורים, סדקים וכתמים, גורם לבית להיראות מוזנח. כבר עשרים שנה שחברת טופ פיינט צובעת בתים ודירות בכל רחבי הארץ ומעניקה מראה חדש ומרענן לדירות ובתים בכל גודל. לטופ פיינט אלפי לקוחות מרוצים וצוותים מיומנים ומנוסים המבצעים עבודה בסטנדרטים גבוהים ללא פשרות, תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. הצוותים המקצוענים של טופ פיינט מבצעים עבודה מושלמת בכל חדר וחדר בבית לרבות סלון, חדרי שינה וחדרי אמבטיה ומעניקים לו תחושת התחדשות מרעננת. מעוניינים בצביעת דירה במחיר הכי אטרקטיבי שיש ? קבעו פגישה עם המומחים של TOP PAINT ושדרגו את הדירה שלכם עם המקצוענים בתחום. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה