ציוד לצימרים ולבתי מלון



הצימר או בית המלון שלכם הוא המקום בו אתם משקיעים את הלב והנשמה. כל בעל בית אירוח או צימר יודע כי הדרך אל האירוח המושלם ואל לב האורחים עובר דרך הציוד והחוויה שהצימר מספק. על כן, חשוב לבחור את הציוד הנרכש בקפידה ובאופן שמתאים לבית האירוח שלכם. אצלנו ב-'הכל לצימר' תוכלו למצוא מגוון פרטי ציוד שיעזרו לכם להעניק לבית האירוח שלכם את האווירה האסתטית, השלווה והנעימה אליה אתם שואפים, ובמחירים משתלמים.

קרדיט תמונה: FREEPIK

אז איך בוחרים ציוד לצימר?

ראשית, כפי שאתם בטח כבר יודעים, הקמת צימר דורשת השקעה רבה הן בזמן והן בכסף. לכן, כדי להפוך את הצימר לרווחי ואטרקטיבי, חשוב להבחין בין סוגי הציוד השונים שקיימים בשוק. סוגי ציוד אלו נבדלים הן באיכותם והן במחירם. לדעתנו, לפני שאתם קונים פריט מסויים, מומלץ לחשוב האם הפריט הזה משרת את הצימר ועוזר לנו להעניק חוויה טובה יותר ללקוח.

 יתרה מכך, צימרים ובתי מלון שונים נבדלים אלה מאלה במחיר. לעיתים, על מנת לשדרג את הצימר, בעליו ירכשו ציוד איכותי בהיקף גדול על מנת לשדרג את החוויה של הלקוח אך גם את המחיר אותו הם ייגבו לאור השירות המשודרג.

ציוד איכותי מוסיף לצימר ומאפשר ללקוח להינות ממנו לאורך כל תקופת האירוח, ולבעל הצימר לשדרג את החוויה שהוא מעניק.  יחד עם זאת, לפני שאתם מחליטים לשדרג את הצימר, חשוב לבחור את הפריטים בשום שכל.

אילו פריטים אפשר למצוא אצלנו ב-"הכל לצימר"?

אנו מציעים מגוון מוצרים שישמשו אתכם על מנת לארח במספר קטגוריות:

  1. בגזרת כלי הבית, אנו משווקים כלים איכותיים ונעימים אשר מוסיפים לאווירה נעימה ושלווה בבית האירוח. בין היתר, ניתן למצוא אצלנו כלי בית איכותיים של חברת נאמן, אשר נעימים למגע ולשימוש ויוצרים חוויה נפלאה.

 כמו כן, אנו מציעים למכירה כלי מיטה כגון סדינים, שמיכות, ציפות וציפיות של חברת ורדינון וכן מגבות של חברת מגבות ערד המעולה. מוצרי הטקסטיל הללו נעימים לשימוש ויגרמו ללקוחותיכם  תחושה נעימה וחמימה במהלך שהותם.

  1. פרט למוצרי טקסטיל, כלי בית, שמיכת פוך , חברתנו מציעה מגוון של פתרונות שתייה חמה וקרה וחריפה במחירים אטרקטיביים. אנו מציעים מגוון של מוצרי קפה ותה של יצרנים מובילים כמו עלית ו-ויסוצקי. פרט לכך אנו מציעים גם חטיפים שונים כגון שוקולדים סוכריות ומגוון פינוקים איכותיים, מתוקים וטעימים אשר ינעימו את חווית הלקוח. כמו כן, חברתנו מספקת בסיטונאות מגוון סוגי יינות לבנים ואדומים מיקבים מובילים כמו יקבי כרמל, יינות רכס, יינות יתיר המצוינים ועוד.
  2. בגזרת ההיגיינה, אנו מספקים שלל מוצרים טואלטיקה איכותיים בבקבוקונים אסתטיים ונעימים של שמפו, מרככים שונים, סבונים, ג'ל רחצה וקרם גוף. פרט לכך, באפשרותנו לספק גם ערכות טיפוח, נעלי בית ועוד מגוון מוצרי היגיינה.

ראו עוד: חלוקי רחצה, נעלי ספא

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה