צימרים מומלצים בכרמיאל לפי שעה



העולם מציע מגוון פתרונות לכל צורך קיים. ומה בעולם החופשות? יש מי שהתרגלו לתג מחיר יקר, מבלי לדעת שמתחת לאף כבר צמח פתרון חדש ואיכותי לנופש הספונטני, קצר הטווח והמשתלם. זמן להפגיש ביניכם לבין צימרים בכרמיאל לפי שעה – פינוק קצר וזול שכלל לא ידעתם שקיים.

קרדיט תמונה ל״ארנולד בר״

אם אתם מטיילים בארץ ונופשים בה לא מעט, בוודאי נפגשתם פעם עם מודל הנופש לפי שעה. מדובר בשורה של מתחמי אירוח מגוונים שמודל התמחור שלהם לא נקבע על בסיס לילה, אלא דווקא על בסיס היום. בחופשות מהסוג הזה, אתם לא מחויבים בשום דבר – לא לצ'ק אין המאוחר או לצ'ק אאוט על הבוקר, לא בארוחות וגם לא בסגירה של יומיים חופשה. אז איך זה בעצם עובד? תבלו כמה שתרצו ושלמו רק על השעות שנוצלו.

זמין, מפנק ועונה על כל צורך מחוץ לבית

המודל השעתי מספק פתרון מושלם למגוון עצום של קהלים: מטיילים שרוצים להניח את הראש, לאכול ולהתנקות לפני שממשיכים אל היעד הבא, משפחות שנסעו לביקור קרובים רחוק וזקוקות למקום לרחוץ בו את הילדים או לשתות קפה בכיף, אנשי עסקים שנמצאים בנסיעות, זוגות שמחפשים גיחה למקום שליו ונוח מבלי לקרוע את הכיס, מוזמנים לאירוע רחוק שהעדיפו להימנע מנהיגה בלילה ועוד.

כל אלו ועוד שלל נסיבות, יאפשרו לכם להגיע אל צימרים לפי שעה בכרמיאל ולקבל אירוח איכותי ונעים בו תשלמו אך ורק על השעות שבהן החדר עמד לרשותכם.

זה אותו הצימר השווה, רק זול יותר

אחד הבונוסים המוצלחים של חוויית האירוח במחיר לפי שעה, הוא האפשרות להתארח במתחמי צימרים כפריים במלוא מובן המילה. כאן יחכו לכם בקתות עץ גדולות ומפנקות, בריכה שווה, ג'קוזי, מכונת אספרסו, מרפסת מול הנוף ולמעשה כל תנאי לאירוח גלילי קסום וציורי.

האפשרות לבלות כאן לפי שעה, הפכה לאחת מתצורות הבילוי הנפוצות והמקובלות ביותר לנופשי אמצע השבוע, כך שאורחים רבים נהנים מבילוי במתחמי הנופש המקומיים בין הימים ראשון עד רביעי, בתמחור זול בהרבה, מבלי שאיש יחייב אותם להישאר לשני לילות במינימום.

צימר בשזור עם בריכה במחיר שעת

אחד המקומות המוצלחים ביותר לבילוי שעתי, שוכן דווקא על יד כרמיאל, במושב הגלילי שזור. כאן תרבות הצימרים מתייחסת לחוויה כפרית מלאה, כולל ארוחות בוקר גליליות, בריכות שחייה גדולות ונוף ממגנט שלא תרצו לעזוב. חדרי אירוח בכרמיאל מאופיינים באבזור חדרים מלא, מרווח ופרטיות רבים. בכולם תמצאו פינות ישיבה גדולות וג'קוזי מפנקים, אירוח לבבי והמון פתרונות, לכל צורך ומטרה במסגרת הבילוי.

קרדיט  תמונה ל״ארנולד בר״

שופינג, קולינריה וטיולים בלי סוף: כל מה שקורה בכרמיאל והסביבה

כרמיאל היא עיר גדולה ומרכזית באזור הגליל, סביבה אפשר למצוא מבחר פעילויות, אטרקציות, מסלולי טיול וחוויות טובות. העיר עצמה מציעה מרכזים מסחריים גדולים ואת המדרחוב המפורסם על מסעדותיו והאווירה שבו. בסמוך תוכלו ליהנות גם מטיולי טרקטורונים וסוסים, שמורות טבע מוצלחות, נחלים, מסעדות מומלצות ועוד המון.

כל אלו יוכלו להציע לכם בילוי של יום שלם בחגים, בשבתות או בכל יום חול לבחירתכם, בסיומו תוכלו להגיע אל צימר מפנק לפי שעה, לנוח, לאכול, לישון טוב ולהתרפק על הנוף והשלווה.

מוזמנים לגלות ולנפוש בצימרים לפי שעה באתר צימרים בשזור

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה