ציפויי חרסינה לשיניים – תשפרו את מראה השיניים



ציפויי חרסינה הופכים פופולריים יותר בקרב רופאי שיניים מכיוון שהם מציעים מגוון רחב של יתרונות. ציפויי חרסינה הם סוג של תותבת שיניים המוחלת על פני השיניים על מנת לספק משטח שיניים חלק ובעל מראה טבעי. הם מחליפים את האמייל הטבעי של השן, שעלול להיות סדוק או סדום, או להירקב וצבעו.

קרדיט לתמונה: pixabay

ציפויי ציפוי עשויים מחומרים מרוכבים מחרסינה ושרף הנדבקים ישירות על השיניים, ללא תשתית מתכת. החומר נקשר לשן באמצעות תהליך איחוי בטמפרטורה גבוהה. ציפויים אלה הם הליך קוסמטי של רפואת שיניים המשמש לשיפור המראה והתפקוד של השיניים. הם עשויים מחרסינה וניתנים להדבקה על גבי שיניים טבעיות.

תשפרו את מראה השיניים בקלות

ציפויי חרסינה לשיניים נמצאים בשימוש כבר שנים רבות, אך הם הופכים פופולריים יותר ככל שהטכנולוגיה משתפרת ואנשים נעשים פתוחים יותר לפרוצדורות קוסמטיות. ציפויי חרסינה הם אופציה מצוינת למטופלים שעברו עקירת שן. הם עשויים מחרסינה וניתן להשתמש בהם כדי להחזיר את הצבע והצורה הטבעיים של השיניים. הם ידועים גם ככתרי חרסינה.

ציפויי חרסינה הם סוג של שיקום שיניים הנעשים עם חרסינה. הן עמידות יותר משיניים טבעיות ויכולות להחזיק מעמד שנים. ציפויי חרסינה משמשים לשיפור מראה השיניים, השגת הלבנת שיניים ותיקון רווחים בשיניים. הם יכולים לשמש גם כדי לגרום לשיניים להיראות גדולות או קטנות יותר.

תבררו עם הרופא מה ניתן לעשות במצב שלכם

ציפויי חרסינה לשיניים הם הליך שיניים קוסמטי פופולרי המשמש כדי להעניק לך חיוך לבן ובהיר יותר. ציפויי חרסינה עשויים מחרסינה והם מודבקים על השיניים שלך. ניתן ליצור אותם בצבעים ובצורות שונות כדי להתאים לצרכים שלך. ניתן גם להסיר אותם בכל עת אם תרצו לשנות אותם או לעבור לצבע אחר.

ציפויי חרסינה הם הליך שיניים קוסמטי שניתן להשתמש בו כדי לשנות את הצבע, הצורה והגודל של השיניים. אין הבדל במבנה השן. ציפויי החרסינה עשויים מאבקת פורצלן המעורבבת במים ולאחר מכן מחוממת יחד עד שהיא הופכת לחומר דמוי נוזל או שפכטל. לאחר מכן מורחים אותם על השיניים באמצעות מכשירים מיוחדים המתאימים מעליהן. 

תשמרו על בריאות השיניים שלכם

החרסינה מלוכדת עם חומר דבק הנקרא שרף המחזיק אותו בחוזקה על פני השן תוך שהוא מאפשר מעבר אור דרכו. רופא השיניים ישתמש עליהם גם בטכניקת ריפוי אור מיוחדת על מנת להקשיח ולחזק אותם עוד יותר לפני שהם מוכנים להסרה על ידי שיוף חלק מהקצוות שלהם כך שניתן יהיה להרים אותם באמצעות כלים מיוחדים.

שימו לב שאם אתם רוצים להרגיש מצוין עם מראה השיניים שלכם, הבסיס לכך יהיה שתשמרו על בריאות השיניים והחניכיים. זה יוכל לקרות בקלות עם הקפדה על שגרת היגיינה של צחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטלי. זה כל מה שאתם צריכים לעשות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה