ציפוי ננו לרכב למה מומלץ



חשבתם פעם לבצע ציפוי ננו קרמי לרכב? לפני שתקבלו החלטה אנו ממליצים לכם להבין מה זה ציפוי ננו.
ציפוי זה הוא כימיקל שנועד להגן על צבע הרכב. ציפוי זה נחשב לעמיד וחזק יותר מווקס (ווקס הוא ציפוי טבעי, ולכן פחות עמיד ואיכותי) והוא נותן הגנה מצוינת לשריטות קלות.

במאמר הזה אנו נעניק לכם מספר סיבות למה מומלץ לבצע ציפוי ננו לרכב  הגנה משריטות - כאשר אתם נוסעים הרכב שלכם חשוף לחלקיקי מתכת קטנים ולכלוך שיוכל לשרוט את הרכב בזמן נסיעה. חשוב להבין ציפוי ננו מעניק שכבת הגנה אבל עם אבן פגעה בעוצמה ברכב ציפוי זה אינו יעיל.

  •  הגנה ממזיקים - אחת הבעיות הגדולות שיש זה צואת של יונים אשר יושבת על צבע הרכב במידה ואין שכבת הגנה הצואה בגלל החומציות יכולה לקלף את צבע הרכב.
  •  הגנה מהשמש - במיוחד בישראל אשר ברוב חודשי השנה יש שמש חשוב לבצע ציפוי ננו להגנה על הרכב. חשיפה רבה לשמש חזקה יכולה לגרום לתהליכי חמצון בצבע הרכב עלול לגרום לדהייה ואף לסדקים בצבע.
  •  הגנה מלחות ומלח - רכבים אשר חשופים למח ולחות כמו ליד ערי חוף עלולים לפגוע בצבע שלהם במידה ואין להם ציפוי. ציפוי ננו מגן ושומר על צבע הרכב.

 קרדיט תמונה Shutterstock

האם מומלץ לבצע ציפוי ננו לרכב?

 התשובה היא כן. ציפוי ננו יש יתרון רב ומשמעותי לטווח הארוך. אחד היתרונות זה שתצטרכו לשטוף את הרכב בתדירות נמוכה יותר. בגלל הציפוי הרכב נשאר נקי יותר לאורך זמן, ולכן אין צורך בשטיפה  כל שבוע או שבועיים. חשוב להבין ציפוי ננו נחשב לציפוי איכותי מאוד השומר על צבע הרכב אבל הוא לא נותן מענה לכל הסכנות. אנו ממליצים לכל מי שרוצה לשמור על הרכב ובמיוחד לאלו שרוצים לשמור על הרכב החדש שהם קונים אנו ממליציים לבצע ציפוי ננו.

 מה השלבים לביצוע של ציפוי ננו לרכב

 כדי לבצע ציפוי ננו יש צורך בביצוע פעולות אשר מכינות את הרכב לציפוי ננו.

  1.  שלב ראשון - שטיפה ידנית - בשלב הראשון אנו נבצע שטיפה ידנית להסרת הלכלוך (השטיפה חייבת להיות ידנית כדי שהרכב לא ישרט)
  2. שלב שני - שלב הפלסטלינה - בשלב זה אנו נבצע ניקוי עם פלסטלינה כדי להסיר את הלכלוך הקשה שלא הוסר בשטיפה הרגילה (חלקיקי מתכת ומזהמים קשים לא ירדו בשטיפה רגילה) החשיבות של שלב זה מכרעת מכיוון שאנו חייבים להסיר את כל המזהמים מהרכב לפני שנתחיל את שלב הפוליש.
  3. שלב שלישי - שלב הפוליש - כדי לבצע ציפוי ננו חייב לבצע פוליש. את שלב הפוליש מבצעים בעזרת מלטשת ובשלב זה מסירים שריטות. יש אופציה לבצע פוליש כמה ידיים (תלוי בכמות השריטות) כדי לבצע ננו יש צורך בפוליש ברמת גימור גבוהה.
  4. שלב רביעי - שלב ציפוי הננו - שלב זה הוא השלב הסופי. בשלב זה אנו נמחח ציפוי ננו על כל הרכב ביסודיות רבה.

מאמר זה נכתב על ידי אריאל מחברת פרו דיטיילנג המעניקה שירותי ניקוי וטיפוח רכב בפריסה ארצית. מעטפת השירותים כוללת: ניקוי ריפודים, פוליש לרכב, ציפוי ננו, ליטוש פנסים, ניקוי פלסטיקה ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה