ציפורניים להדבקה: טכניקה מושלמת לאסתטיקה יומיומית



טיפוח הציפורניים זו ממש לא המצאה של העולם המודרני, וכבר בשנת 3000 לפני הספירה, הסינים החלו ביצירת ה"לק" הראשון שהיה מיועד אך ורק למיוחסים שביניהם. למעשה, כדי להעניק לציפורניים מראה מבריק בגוונים של ורוד אדמדם, הנשים הסיניות מהמעמד הגבוה היו נוהגות להשרות את ציפורניהן בתמיסה המורכבת מחלבוני ביצה, ג'לטין, שעוות דבורים וצבעים מעלי כותרת של פרחים. ובכן, בעוד שבשנת 2023 הצורך שלנו בציפורניים יפות ומטופחות ממש לא השתנה, הקדמה והחדשנות העניקו לנו טכניקות חדשות ומצטיינות כדי לייצר מראה ציפורניים מרהיב ואחת השיטות המובילות לכך הן ציפורניים להדבקה.

קרדיט תמונה FREEPIK

אז מהן ציפורניים להדבקה ולמה זו השיטה הטובה ביותר למראה ציפורניים בריא וזוהר?

ובכן, ציפורניים להדבקה הן ציפורניים העשויות מחומרי גלם איכותיים ועמידים, והן נועדו להדבקה על הציפורן הטבעית שלנו. מעבר לכך שקיים מבחר עצום של צבעים, אורכים, צורות, ודוגמאות (כגון, כגון מרובעות, מניפה, שפיץ, בלרינה, אובלי, ועוד), מדובר באחת הטכניקות הטובות והמבוקשות ביותר לטיפוח מראה הציפורניים. מדוע? מכיוון שעם ציפורניים להדבקה אפשר להבטיח מראה מדויק בכל עת, ואין צורך במניקוריסטית או מומחיות כלשהי. רק לשם השוואה בואו נבחן לרגע את האלטרנטיבות:

מריחת לק על הציפורניים הטבעיות- בואו נודה באמת, למרות ההבטחות השיווקיות, עוד לא באמת נמצא הלק שמחזיק מעמד לאורך זמן ומתקלף. בנוסף, זה לא תמיד פשוט למרוח את הלק בצורה מדויקת, ולא פעם אנשים יוצאים מגבולות הציפורן, דבר שמעניק מראה לא אסתטי וחובבני.

בנייה וג'ל- בניית ציפורניים היא בהחלט אחת הטכניקות הנפוצות ואין ספק שהתוצאה שלה לאחר הטיפול היא מרהיבה. לעומת זאת, מכיוון שהציפורניים ממשיכות לגדול, מהר מאוד נוצר רווח בין קו הבנייה לקו הציפורן הטבעית שיוצר מראה מוזנח. גרוע מכך? הדרך היחידה לסדר את הציפורניים זה אצל המניקוריסטית, דבר שגם מייצר תלות בזמינות המניקוריסטית, וגם מסתכם בהוצאה כספית שבועית קבועה ויקרה.

אך מהן היתרונות של ציפורניים להדבקה?

  1. עלויות נמוכות- העלויות של ציפורניים להדבקה הן אינן גבוהות וניתן ליישם אותן באופן עצמאי, ואף להחליף כמה פעמים בשבוע את עיצוב הציפורן.
  2. יישום קל ופשוט- ציפורניים להדבקה נועדו ליישום פשוט ועצמאי, וההנחיות לכך הן מאוד קלות לביצוע.
  3. עמידות למים- ציפורניים להדבקה ובעיקר באיכות גבוהה, הינן חסינות למים וניתן להיכנס איתן לים/בריכה ולבצע פעולות הכרוכות במגע עם מים.
  4. מראה מטופח- בניגוד לציפורניים הטבעיות שלא תמיד נראות טוב מסיבות שונות, הציפורניים להדבקה תמיד נראות נהדר ומעניקות מראה נקי, בריא, וזוהר לכף היד.

 

 ציפורניים להדבקה באיכות הגבוהה ביותר? הכירו את חברת LASH COSMETICS

לחברת LASH COSMETICS  יש מבחר מרהיב ומגוון של מוצרי טיפוח איכותיים הכוללים ריסים מגנטיים, קעקועים זמניים, אקססוריז שיער, וכמובן ציפורניים להדבקה. ערכות הציפורניים להדבקה של LASH COSMETICS מגיעות בערכות של 24 יח' ציפורניים רב פעמיות במארז אבני קריסטל מהודרות, והערכה כוללת דבק ציפורניים חזק במיוחד, מדבקות ציפורניים (להדבקה ללא דבק), משייף ציפורניים, ומקלון לדחיפה וסידור הקוטיקולה טרם ההדבקה. כמו כן, מעבר לכך שכל מוצרי החברה הם באיכות הגבוהה ביותר ובטוחים לשימוש, הם גם עומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות. אז מעוניינים לרכוש ציפורניים להדבקה? חברת LASH COSMETICS  מבצעת משלוחים לכל הארץ תוך 5 ימי עסקים ומקפידה על שירות יעיל ומהיר.

ראו עוד:  עדשות לפורים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה