ציפורניים לידיים-ללוק מטופח בזמן קצר



בשעה טובה ומבורכת החברה שלנו סופסוף מבינה את החשיבות של האסתטיקה של הציפורניים. לצערנו, לא כולנו התברכנו בציפורניים יפות, וחלקנו אף סיגלנו לעצמנו מנהגים מגונים כמו כסיסת ציפורניים, מנהג שיוצר מראה מוזנח ומרושל. ובכן, בזמן שהיו זמנים שלקחנו את זה כמובן מאליו וניסינו להסתיר זאת עם לק שמתקלף תוך יומיים או עם הדבקה מיושנת שגרמה ללא מעט פטריות (תשאלו את אמא וסבתא, הן יודעות!), כיום כבר יש תחליפים נהדרים שמעניקים לציפורניים מראה מרשים ואסתטי. ובכל זאת, למרות שבימינו הציפורניים המלאכותיות עשויות מחומרי גלם איכותיים, עמידים, ובעלות מראה טבעי, עדיין יש לא מעט נשים שבוחרות להוציא כספים לא מבוטלים (ובעיקר מיותרים) אצל הקוסמטיקאית בשביל בנייה, ואנחנו פה כדי לשנות זאת.

קרדיט תמונה FREEPIK

אז מהן ציפורניים מלאכותיות?

ציפורניים מלאכותיות הן ציפורניים להדבקה לידיים (יש גם ציפורניים מלאכותיות הנועדו לכפות הרגליים!) העשויות מחומרי גלם משובחים שמעניקים לציפורן מראה מבריק, זוהר, ובריא. הציפורניים לידיים מגיעות בסטים אישיים וניתן להדביק אותן לציפורניים עם דבק ייעודי חזק במיוחד או עם מדבקות מיוחדות לציפורניים. מעבר לכך, קיים מבחר מרהיב של צבעים, דוגמאות, אורכים וסוגי ציפורניים כגון מרובעות, מניפה, שפיץ, בלרינה, אובלי, ועוד. והכי חשוב? מדובר בערכות בעלות לא גבוהה שמונעות מכן את הצורך ללכת כל לשבוע למלות את המילוי של הבנייה.

מהן היתרונות של הדברת ציפורניים לידיים?

ציפורניים לידיים בשיטת הדבקה נותנות מענה מידי. בניגוד לבנייה שבה אתן תלויות בזמינות של הקוסמטיקאית, עם ערכות ציפורניים לידיים כל מה שעליכן לעשות זה לבחור את סוג הציפורן ולהדביק אותה על פי ההנחיות. בנוסף, הציפורניים המלאכותיות הינן חסינות למים וניתן להיכנס איתן לים ולבריכה מבלי לחשוש שייפלו, להתקלח, לשטוף כלים, ולעשות כל פעולה שדורשת מגע עם מים. דבר אחד בטוח, עם ציפורניים לידיים תמיד תהיה לכן יד מטופחת וציפורניים מרשימות ומרהיבות, ואנו מבטיחים לכם שאף אחד לא יידע שמדובר בציפורן מודבקת ולא בבנייה.

ציפורניים לידיים של חברת LASH COSMETICS

חברת LASH COSMETICS  מציעה ללקוחותיה מבחר מדהים של מוצרי טיפוח איכותיים. בין אם מדובר בציפורניים לידיים, ציפורניים לרגליים, ריסים מגנטיים, קעקועים זמניים, או אקססוריז שיער, כל מוצרי החברה הם בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ובטוחים לשימוש בהתאם לתקנים של משרד הבריאות. ערכות הציפורניים לידיים של LASH COSMETICS מגיעות בערכות של 24 יח' ציפורניים רב פעמיות במארז אבני קריסטל מהודרות. הערכה כוללת דבק ציפורניים חזק במיוחד, מדבקות ציפורניים (להדבקה ללא דבק), משייף ציפורניים, ומקלון לדחיפה וסידור הקוטיקולה טרם ההדבקה. בנוסף,  הערכה כוללת הנחיות ברורות וההדבקה עצמה נעשית באופן פשוט ועצמאי כך שאין לכן מה לחשוש שמדובר באופרציה מסובכת. כמו כן, חברת LASH COSMETICS  מבצעת משלוחים לכל הארץ תוך 5 ימי עסקים ומקפידה על שירות מוקפד ואדיב בכל עת.

ראו עוד: עדשות צבע

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה