צעצועי התפתחות שכדאי שיהיו לתינוק שלכם



צעצועים זה לא רק משחק ילדים, יש להם ערך חינוכי. יש להם תרומה לרכישת מגוון יכולות ומיומנויות.

Pixabay

תנאי הכרחי לצעצועי התפתחות שכדאי שיהיו לתינוק שלהם הוא היותם איכותיים ובטיחותיים.  צעצועי התפתחות טובים מעוררים גירוי ויזו-מוטורי. הם מבלי מרקם רך, עשויים מחומרים לא מזיקים. משחקים מאתגרים מסייעים לרכישת מיומנויות שונות כגון זחילה. הם משפרים ומעשירים את תפיסת המרחב. הם מעוררים גירוי חושי וקוגניטיבי.

חשוב לרכוש צעצועים אצל חברה שמתמחה במוצרי תינוקות בכלל וצעצועים התורמים להתפתחות בפרט. צעצועים אלה מתאפיינים בשני מרכיבים חשובים: הם משמיעים קולות, הם זזים ומאירים. הצעצוע נתפס כיצור חי, כחבר. דוגמאות לצעצועים כאלה: דובי בייבי, בובת כבשה מנגנת ומקליטה, כרית התפתחות עם צעצועים, צעצועים לאמבטיה (, צעצוע ברווז, בועות), גלגלת פעילות מוזיקלית, ספר חיות, שולחן פעילות דו לשוני, פאזל רצפה עם שישה או תשעה חלקים גדולים, טלפון מנגן, רכבת התפתחות לילד עם אורות ומוזיקה, דובי, כדור התפתחות, צב עם אורות ועוד.

 תרומת הצעצועים להתפתחות תקינה

צעצועים נוסכים ביטחון. הם נגישים וזמינים. התינוק יכול לשחק ולהשתעשע בהם כאוות נפשו. חשוב להעשיר את סביבת הילד, בעריסה, בעגלול, בעגלה ובכל מקום בהרבה צעצועים שמרתקים ומעסיקים אותו. דברים שמסתובבים ומשמיעים קולות יוצרים עבורו עולם שלם.

צעצועים מעשירים את עולם התינוק. הם מתווכים לו את העולם. הם מנגישים ומזמנים לו אפשרות להתוודע אל דברים חדשים, רבים מהם הוא פוגש באמצעות הצעצוע בראשונה. כל דבר מרתק תינוק ולוכד את תשומת לבו. הוא לא יודע גבולות. הוא מנסה כל שביכולתו. הצעצועים מגלים לו את העולם.

התינוק חווה תחושת שליטה. הוא דורך, מועך, לועס, הוא לוקח וזורק, הוא אדון הצעצועים. חשוב להדגיש, כי כאשר אתם רוכשים צעצועי התפתחות בסניפיה של רשת שמחזיקה מותגים ידועי שם בתחום מוצרים לתינוק ולכם בכלל וצעצועים איכותיים בפרט, אתם מקבלים תמורה מלאה לכספכם.

השקע בצעצועים כדאית, משתלמת ומועילה

צעצועים איכותיים לא מתכלים, רובם ככולם לא מתבלים. ניתן להעבירם מתינוק לתינוק אם כי תמיד רצוי לחדש ולרכוש משחקים חדשים. כל הזמן מוצעים לציבור משחקים חדשים אטרקטיביים. המשמעות, התרומה והתועלת של משחקים חורגים אפוא רק מתחומי המשחק. הם מפגישים תינוק עם דברים שבשלבים מאוחרים יותר בחייו כילד יתוודע אליהם, כגון בעלי חיים, רכבות, מכוניות, מטוסים. משחקים מכינים את התינוק לחיים תוך כדי משחק.

הסביבה הטבעית של התינוק נוסכת בו ביטחון. הוא מוגן. כל צרכיו מתמלאים. לא חסר לו דבר. הדאגה לו היא מתמדת 24/7. אם הוא מואס בצעצוע מסוים, תמיד ניתן להציע לו צעצוע אחר.

בסל המוצרים הבסיסי של התינוק מהווים משחקי התפתחות חלק בלתי נפרד. קשה להפריז בתיאור חשיבותם להתפתחותו. השקעה בהם היא השקעה בתינוק. התועלת שלה עצומה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה