צריכים עורך דין לתו נכה? לא תרצו לפספס את המאמר הבא



במדינת ישראל, קיימים הרבה מאוד אנשים אשר זקוקים לתו נכה, כאשר מדובר בעצם על תו אשר מקנה הקלות מאוד משמעותיות עבור כל אלו הזקוקים לו, בין היתר מאחר ומטרתו העיקרית היא לאפשר לכל אותם אנשים התנהלות נוחה וקלה יותר באשר לשגרת חיי היום-יום. אולם, כדי לקבל תו נכה לא מספיק רק לעמוד בכל התנאים שכן, תצטרכו להגיש בקשה, דבר שמומלץ לעשות בסיוע של עורך דין לתו נכה. אז מי זכאי לקבל תו נכה וכיצד תוכלו לבחור נכון עורך דין לתו נכה שיוכל לסייע לכם בעת תהליך הגשת הבקשה? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

קרדיט תמונה: FREEPIK

מי זכאי לתו נכה?

לפני שאתם מחפשים אחר עורך דין לתו נכה שיוכל לסייע לכם, הרי שקודם לכן עליכם להבין בדיוק מי זכאי להוצאת תו נכה. למעשה, נכים שיכולת הניידות שלהם נחשבת למוגבלת ועקב כך יזדקקו לכלי רכב יוכלו להגיש בקשה לקבלת תו נכה, כאשר אלו שדרגת הנכות שלהם היא לפחות 60% יהיו זכאים. בדרך כלל מדובר על נכים הזקוקים לכסא גלגלים, אם כי חשוב לציין שבמקרים מסוימים גם נכים מסוג אחר יוכלו להיות זכאים לתו נכה, כמו למשל אלו הסובלים ממחלה מסוימת אשר פוגעת ביכולת הניידות וההליכה שלהם. בדרך כלל מדובר על עיוורים, חולי לב, אנשים הסובלים מפריצות דיסק, חולי סכרת ועוד. חשוב לציין כי רק האדם שזקוק לתג יכול להשתמש בו שכן, מקרים בהם קרוב משפחה של אותו אדם משתמש בתג שלו על מנת לתפוס חניית נכים מדובר על עבירה פלילית לכל דבר ועניין.

אז איך בוחרים עורך דין לתו נכה?

לאחר שהבנתם את כל המידע החשוב באשר להוצאת תו נכה, כעת בוודאי אתם שואלים - איך אפשר לבחור נכון עורך דין לתו נכה? בעוד כי קשה לבחור בימינו עורך דין מאחר ומדובר על תחום תחרותי למדי, חשוב לציין כי קיימים מספר דגשים חשובים שיוכלו לעזור לכם לבחור נכון:

 

  • ניסיון - כאשר אתם בוחרים עורך דין, ובפרט עורך לתו נכה, תמיד תרצו לבחור עורך דין עם ניסיון מוכח ומעמיק בתחומו, זאת מאחר וברוב המקרים יהיה מדובר על איש מקצוע מיומן שסייע בעבר להרבה מאוד אנשים ויוכל לתת לכם שירות חסר פשרות מפאת ניסיונו הרב. חשוב להדגיש כי עליכם לוודא שעורך הדין אשר תשכרו את שירותיו הוא עורך דין עם ניסיון מעמיק בכל הנוגע להוצאת תו נכה, ולא עורך דין שעבר הסבה לאחרונה.

 

  • חיבור - אין זה משנה אם מדובר על הוצאת תו נכה או על תביעה מכל סוג אחר - מדובר על תהליך ארוך מאוד. על כן, חשוב מאוד לבחור עורך דין שאתם מרגישים איתו בנוח ויכולים לסמוך עליו. מומלץ לקבוע פגישה ראשונית שאינה מחייבת על מנת להבין האם יש לכם כימיה עם עורך דין שאתם שוקלים לשכור את שירותיו המקצועיים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה