צ'אט בוט בפייסבוק לעסקים: אוטומציה שיווקית זה הדבר הבא!



צ'אט בוט בפייסבוק לחברות ועסקים הפך לאחרונה ללהיט של עולם האוטומציה, אם אתם עדיין לא מכירים את הכלי לייעול העסק שנמצא מתחת לאף שלכם זה הזמן!

shutterstock

צ'אט בוט אוטומטי מתקדם וחכם משתלב באופן מושלם בדף העסקי בפייסבוק, ומאפשר לכם לספק מענה בתוך שנייה בכל שעה ביום כמעט לכל שאלה שלקוחות ישאלו אתכם במסנג'ר של פייסבוק, הרובוט החכם יוכל לספק את כל המידע הכללי ומידע פרטני ללקוח בפייסבוק בהתאם לשאלה שלו, צ'אט בוט יוכל לבצע פילוח מתקדם של קהל היעד, לאסוף נתונים על הלקוחות ולשלוח לבעל העסק בצורה אוטומטית ועוד מגוון פונקציות לשיפור מדדים עסקיים מבחינת שירות הלקוחות והמכירות.

אין לכם צ'אט בוט בפייסבוק? למה אתם מחכים?
שנת 2020 היא שנת אתגרים עסקיים, עוד טרם הקורונה חברות ועסקים רבים בארץ הבינו שללא כלים שיווקיים ותפעוליים חדשים הם פשוט לא יצליחו לצמוח וודאי שלא לשרוד בשוק תחרותי, הקורונה הפכה את הצורך באוטומציה ובמערכת צ'אט בוט בפייסבוק לחובה עבור כל עסק המעוניין לשפר את מערך השיווק, השירות והתפעול באמצעות מערכת אחת או יותר.


עם האתגרים במשק הישראלי והבינלאומי והמתחרים הרבים על כל ענף, מרבית החברות והעסקים בישראל חייבות להתאים את עצמן לעידן החדש שלאחר הקורונה, עידן מרוחק המצריך פעולות שיווקיות ואסטרטגיות עסקיות חדשות וכן להתמודד עם קהל שעבר שינוי תפיסתי.

צ'אט בוט בפייסבוק הוביל מהפכה בשיחות האוטומטיות, באמצעות כמות משתמשים גבוה במיוחד המסייעת לכם לשוחח עם קהלים חדשים וקיימים, תוכלו להתאים שיחות מתויגות וממוסגרות מראש למתן תשובה מהירה, תשובה כללית על נושא שנשאל ואפילו תשובות פרטניות בהתאם למשתמשים שרכשו מוצר חדש או נרשמו לשירות שלכם.
באמצעות מומחה אוטומציה בעל ניסיון רב בבניית צ'אט בוט, תוכלו להתאים את מערכת הצ'אט האוטומטי בפייסבוק ותוכלו לעלות את המדדים העסקיים שלכם ולהתמודד מול המתחרים שלכם בעידן מקוון ואוטומטי.

מענה אוטומטי מתקדם ברגע: כל היום, כל השנה, ללא המתנה
ליבת הרעיון של פיתוח צ'אט בוט אוטומטי בפייסבוק הוא היא האינטראקציה המיידית עם הלקוח הקיים או הפוטנציאלי, בעזרת שיחות ממוסגרות מומחה האוטומציה מאפשר תכנות מותאם של צ'אט בוט, התאמה נכונה תסייע ללקוח לנהל שיחה ברמה מתקדמת, ללא המתנה וללא הגבלה אמיתית של אפשרויות תשובות כלליות הקשורות לפעילות העסקית שלכם ובמידת הצורך גם תשובות פרטניות על הלקוח עצמו בתוך הצ'אט בוט בפייסבוק.

מייסד חברת Marketing Automation ומומחה בפיתוח ובניית צ'אט בוט, לירון קטלן, מסביר את הרציונל מאחורי פיתוח צ'אט בוט למענה חכם ואוטומטי בדף הרשמי של העסק בפייסבוק: "תחשבו על מחלקה מיוחדת של עובדים שלא לוקחת חופשות, לא מתעייפת, יכולה לענות בכל שעה, מספקת תשובה מדויקת ללקוחות בהתאם למה שהם שאלו או ביקשו ויכולה לסייע לכם גם ברמת השירות והתפעול אך גם ברמת השיווק - כשאתם חושבים על זה, זה כלי מדהים שמאפשר לכל עסק לענות בצורה מיידית בצורה אוטומטית במקום בצורה ידנית..אם יש לכם 10 שאלות ביום למשל: "כמה עולה משלוח" או "כמה זה עולה" אפשר להכין תשובה מותאמת מראש בהתאם לשאלות ולא תצטרכו כל פעם לרשום ידנית או לעשות העתק הדבק. פשוט תחשבו על צ'אט בוט בפייסבוק כדבר חיוני והכרחי לכל עסק".

יתרונות מערכת הצ'אט בוט בפייסבוק
נראה כי מערכת צ'אט בוט מומלצת לכל סוג עסק, במסגרת הכלים העסקיים שמערכת הצ'אט בוט יכולה לסייע לעסקים מציג לירון קטלן שורה ארוכה של יתרונות: "הצ'אט בוט בפייסבוק הוא כלי מלא יתרונות: שיפור וסיוע לגורמי השירות, פילוח קהל ושליחת הודעות יזומות לפלח המבוקש, מענה מיידי, השגת לידים, איסוף וטיוב נתונים, אחוזי פתיחה של 85% בהודעות, קידום מכירות ואירועים, קישור למערכות מחוץ ובתוך הארגון ועוד היבטים רבים בהתאם לסוג העסק שלכם ולגודל התקציב שאתם מוכנים להשקיע בצ'אט בוט שלכם".
לירון מבהיר מה קורה במצב שעסקים מעוניינים להגביל את השיחה האוטומטית בפייסבוק: "אם אתם מעוניינים להציב גבול לצ'אט בוט ולהפוך את השיחה האוטומטית למוגבלת, ניתן לחלוטין לאפשר בכל רגע מעבר לשיחה עם נציג אנושי בצ'אט של הפייסבוק".

מקסום אפשרויות הצ'אט בוט וסיוע בעזרת מערכות אוטומציה נוספות
עולם האוטומציה השיווקית הוא עולם רחב הכולל מערכות אוטומטיות המתאימות למצבים שונים וכן קישורים בין מערכות בתוך ומחוץ לעסק, צ'אט בוט בפייסבוק הוא כלי נהדר ומבוקש מאוד לעסקים אך גם כלי מתקדם שכזה אינו כל יכול וגם נמצא תחת העין הבוחנת של מנהלי ומפתחי פייסבוק.

כדי לחזק את הפעילות האוטומטית-שיווקית של העסק ולעקוף את ההגבלות המסוימות על הצ'אט בוט בפייסבוק, ניתן להשתמש בשירותי אוטומציה נוספים המאפשרים לכם למצב את עצמכם כעסק/חברה מתקדמים, שירותיים ואיכותיים.


מערכת שיווקית אותה תוכלו לשלב היא מערכת הניוזלטר, שליחת מיילים שיווקיים למיילים שאספתם מלקוחות ועדכון על מבצעים ותכנים שיווקיים שונים.
מערכת נוספת לדוגמה היא מערכת ה -  SMS האוטומטי המאפשרת לשגר למאות ואלפי לקוחות ברגע מבצעים ועדכונים בהתאם לפילוח לקוחות ובנוסף גם להעביר מסרונים אישיים ללקוח ברגע שביצע פעולה פרטנית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה