קבוצת נמיר - בונים עתיד טוב יותר לתושבי הדרום



תחום הנדל"ן בישראל צבר תאוצה בשנים האחרונות ואזור הדרום הפך להיות אחד האזורים המבוקשים לבניית מבנים חדשים והשבחת מבנים קיימים. השטח המוגבל של אדמה בישראל מהווה אתגר לא פשוט שמצריך איזון בין בנייה איכותית והתחשבות במגבלות מיקום, וחברה ייחודית אחת עושה הכל כדי להבטיח שלתושבי הדרום תהיה איכות חיים בטווח הארוך והקצר

גבעת הסביון - פרויקט הדגל של החברה באשקלון

"קבוצת נמיר" הוקמה מתוך רצון לשלב בין ניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן ליצירת אזורי מגורים איכותיים למשפחות צעירות באזור הדרום הנפלא, הקבוצה עושה זאת בהצלחה במספר פרויקטים במקביל.

סיפורן הייחודי של שתי משפחות שהתחברו למטרה משותפת אחת

קבוצת נמיר היא קבוצת נדל"ן חדשה יחסית שהוקמה הודות לניסיון רב שנים של שתי משפחות ותיקות בתחום הנדל"ן בדרום - משפחת וקנין ומשפחת אלעזרא. מאיר וקנין וניר אלעזרא, שגדלו לתוך עולם הנדל"ן, הקימו את קבוצת נמיר כדי לקחת חלק בהתפתחות המדהימה של ענף הנדל"ן בדרום.

קבוצת נמיר מתמקדת במגוון פרויקטים של בניית מבנים חדשים וגם השבחת מבנים קיימים כדי לממש את הפוטנציאל המלא הגלום באזור הדרום, והפוטנציאל רב. לאחר שיתוף פעולה מוצלח על "מרכז בית גיל" - פרויקט מסחר ומשרדים בשטח של כ- 7,000 מ"ר, משפחת וקנין ומשפחת אלעזרא הבחינו כי בעבודה משותפת ניתן להשיג יותר מאשר עבודה בנפרד, וכך הוקמה קבוצת נמיר.

הרקע הנרחב בתחום הנדל"ן אפשר הקמה של קבוצה ייחודית ששמה לה למטרה להפיק את הטוב ביותר מכל מה שיש לדרום להציע.

גבעת הסביון - פרויקט הדגל של החברה באשקלון

קבוצת נמיר - בונים עתיד יחדיו

כיום יש לקבוצת נמיר מספר פרויקטים של אכלוס מבנים והקמה של מבנים חדשים, אבל כדי לקדם את הפריחה של תחום הנדל"ן בדרום, קבוצת נמיר מבצעת גם השבחה של מבנים קיימים; במסגרת פרויקט פינוי בינוי ותמ"א 38, קבוצת נמיר הופכת מבנים קיימים לבטוחים יותר, חזקים יותר ומטופחים יותר.

הקבוצה מלווה את הדיירים בכל שלב ושלב בכדי להבטיח שהפרויקטים יצאו לפועל בצורה הטובה ביותר. בעבר היו לא מעט סיפורים על פרויקטים דומים שהביאו להפסדים לדיירים, וזה בדיוק מה שקבוצת נמיר רוצה להימנע ממנו. הניסיון עתיר השנים של שתי המשפחות המעורבות בקבוצה מאפשר להן להוציא לפועל פרויקטים של השבחת מבנים ופינוי בינוי על הצד הטוב ביותר ועם כמה שפחות מכשולים.

קבוצת נמיר מלווה את הדיירים שגרים במבנים שמיועדים לפינוי בינוי או להשבחה בכל שלב, החל מהניירת ועד לקבלת המפתח. עם צוות מנצח של מומחי נדל"ן ומטרה חשובה משותפת, הקבוצה עושה הכל יחד עם תושבי הדרום כדי להעניק איכות מגורים בכל פרויקט.

אזור הדרום כולל בתוכו שטחים שיכולים להפוך לאזורי מגורים מדהימים וגם מבנים קיימים שזקוקים לשיפוץ, וכאן נכנסת לתמונה קבוצת נמיר שבונה עתיד בשילוב עם תושבי הדרום, לבנה אחר לבנה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה