קבלו את הדרך הנכונה לאיתור נזילות סמויות במבנה



חושדים בנזילה אצלכם? נזילות מים מהוות בעיה מרכזית עבור בעלי בתים, עסקים, גופים ציבוריים ובמיוחד מוניציפליים. נזילות אלה "נובעות" ממספר מקורות שונים הנדרשים לבדיקה מקיפה בידי מומחים ובעזרת ציוד הדמיה מתאים. הדבר נכון במיוחד לגבי נזילות נסתרות, אלה נדרשות לאיתור נזילות ראשוני בידי האנשים שנמצאים במקום שלעיתים קרובות מעדיפים להתעלם, עד שיעלם... וחבל

יחצ

במקרה של חשד, יש לאתר את הבעיה במהירות וכן לתקן את הנזקים שהתעוררו כתוצאה מהנזילה. את זאת חשוב לבצע רק לאחר בדיקה מתאימה, בידי מומחים המצוידים בידע, ניסיון וטכנולוגיות מתאימות. חברת "סמארט פלמברס" מתמחה באיתור נזילות מים ומביאה אבחון מדויק שמאפשר להביא פתרון מלא למצוקת הנזילות במהירות וללא פספוסים. חושדים?

הכירו את סממנים האופייניים לנזילות

סובלים מעובש? קשה מאד לפספס כתמי עובש הצומחים על הקירות, תקרה, רצפה וכן בין אריכים. דבר זה מעיד על לחות גבוהה בקירות, רצפה או תקרה. שעון המים "משתולל" גם כשכל הברזים סגורים? חשבונות המים מנופחים? רמזים נוספים לנזילה כוללים בעיות חשמל, צמחיית מעזבות עבותה בקיץ, גג מוצף לאחר גשם, ריחות מעופשים במקומות סגורים ובמיוחד במרתפים ועוד. עדיין חושדים?

פונים למקצוענים לתשובות מדויקות

כל עוד הנזילה גלויה, אין בעיה ופשוט מתקנים כמקובל. מדובר במצבים של הצפות בשל בעיות שיפועים, איטומים לא תקינים וכן תקלות ניקוז עירוניות. נזילות גלויות נוספות כוללות "נביעת" מים מצנרת חשופה וכן קולות זרימה ברורים.

מה לגבי נזילות סמויות? אם בעבר נדרשנו לבדיקות באמצעות שבירת קירות עם פטיש ואיזמל, הרי שכיום אנו פטורים מכך בעזרת טכנולוגיה מתקדמת. לדאבוננו אינסטלטורים אינם מקפידים על העניין ואת התוצאה מקבלים בחשבונות מנופחים של שיפוץ וכן טעויות באבחון. "סמארט פלאמברס" חוסכת מלקוחותיה ניחושים והימורים מיותרים, עם דו"ח אבחון מדויק ובעל תוקף משפטי, אותו יוכל ליישם עם איש אינסטלציה ואיטום מוסמך.

באיתור נזילות בוחן צוות "סמארט פלאמברס" שלשה פרמטרים עיקריים:

  1. צנרת מים חמים/קרים – נזילות בצנרת מים נפוצות ביותר ומביאות להצפות נסתרות בעיקר מתחת לריצוף. לכן, נבצע בדיקות לחץ ב"חנוכיה" ונבודד צנרת נוזלת להחלפה מהירה. בנוסף, נבצע מספר בדיקות נוספות הכוללות צילום באינפרה אדום (מצלמה טרמית) וכן בדיקה אקוסטית לאיתור מקור הטפטוף.
  2. צנרת דלוחין – בביוב נעדיף לבצע איתור נזילות באמצעות בלון האוטם את הצנרת החשודה והזרמת מים למערכת. ירידה במפלס המים תצביע על הצנרת הפגומה ובעיקר באזורים אסטרטגיים כמו זוויות והסתעפויות. במקרים בהם התקלה "ערמומית" קצת יותר, נידרש להחדרת סיב אופטי למקום ואפיון מדויק.
  3. בעיות איטום – גגות, מרתפים, מרפסות ומקלחות ידועים כמועדים לפורענות. לחות גבוהה המתרכזת בקירות מקלחת חיצוניים, אזור התקרה ופאנלים יביאו אותנו למסקנות מהירות ומדויקות וזאת עם מצלמה טרמית ומד לחות. עדיין לא בטוחים? מציפים ל 72 שעות ומנתרים לחות באזורים רגישים.

לאחר הזיהוי מתקנים בעיות ומיבשים

עם דו"ח מדויק ביד אפשר לצאת לדרך ולתקן את כל הליקויים וזאת בעזרת איש אינסטלציה ואיטום מוסמך ומהימן. לא די בכך ויש לסלק אקטיבית את הרטיבות הכלואה, מתחת לריצוף ובחדרים סגורים. הדרך הנכונה לייבוש היא בעזרת ציוד ייבוש עוצמתי ומתקדם הכולל מפוחים, מסחררי אוויר וכן שואבי לחות שאותם ניתן להחזיר גם מתחת לריצוף, תוך הימנעות מלאה מחימום מטריד בעזרת תנורים. בנוסף, במהלך הייבוש נבצע דגימות לחות למצע התת רצפתי עד לייבוש הנדרש לפי התקן.

רוצים לדעת יותר על איתור נזילות בבית, עסק ובמוסד ציבורי? צלצלו עכשיו לסמארט פלאמברס במספר 072-3930090 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם פתרונות מתקדמים לבעיות נזילה וייבוש מלא ללא חימום, עם יתרון בביצוע ובמחיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה