קופות רושמות מהיבואן J.P.TRADE



גם אתם מחפשים קופות רושמות עבור העסק שלכם, ואתם לא יודעים באיזו חברה אמינה לבחור? בואו להתרשם ממגוון רחב של קופות רושמות מאת החברה המובילה ג'יי פי טרייד, אשר מעמידה לרשותכם מבחר אדיר של קופות רושמות בהתאמה אישית לצרכים העסקיים והתפעוליים של העסק שלכם. אז איזו קופה רושמת מתאימה לכם? בואו לגלות במדריך שלפניכם.

קצת על חברת ג'יי פי טרייד

חברת ג'יי פי טרייד קיימת כבר מעל שני עשורים, כאשר לאורך כל הדרך היא מעניקה פתרונות מחשוב של קופות רושמות עבור הסקטור העסקי. החברה עוסקת בשיווק של קופות רושמות איכותיות מהמובילות ביותר בעולם, מה שהופך אותה להיות החברה המועדפת עבור העסקים שמבינים באיכות ומעוניינים לקבל קופה רושמת מתקדמת שכוללת בתוכה חידושים עדכניים שמקלים על העבודה ועל העסק כאחד.

קופות רושמות במגוון גדלים

כל עסק, נדרש לקופה רושמת בגודל אחר. כי אינה דומה קופה למסעדה, לקופה עבור חנות כלבו גדולה או קופה לקוסמטיקאית ומכוני יופי. ולכן, אצל ג'יי פי טרייד תוכלו למצוא קופות רושמות במגוון של גדלים אשר מותאמים אישית לצרכים של העסק שלכם. תוכלו למצוא קופה רושמת רחבת עיניים ומונגשת, עם אותיות גדולות שמקלות על התפעול שלה, לעומת קופה רושמת קומפקטית ופרקטית שיכולה להיות ממוקמת בכל מקום אפשרי למשל במשאית מזון (פוד טראק).

מעט המכיל את המרובה

אצל חברת ג'יי פי טרייד תוכלו לקבל תוכנה ייחודית שמותקנת בקופה הרושמת, ומכילה את כל מה שאתם נדרשים לצורך ניהול שוטף של העסק שלכם: ניהול ספרי חשבונות, הנהלת חשבונות, שעון נוכחות של העובדים והצוותים, וניהול מערכתי של הכספים בעסק. בעזרת תוכנת כספרית אשר מותקנת על גבי הקופה הרושמת, גם אתם תוכלו לנהל את הדוחות הכספיים והכלכליים שלכם ולמטב את המערך הכספי והחשבונאי של העסק שלכם בלחיצת כפתור אחת! כדי להקל עליכם, קופות ממוחשבות המכילות את כספרית, מקבלות את כל תצורות התשלום כולל אשראי." -

קרדיט: ג'יי פי טרייד

"כספרית" -קופה רושמת ומסוף אשראי.

ג'יי פי טרייד – יבואן רשמי

חברת ג'יי פי טרייד היא יבואן רשמי של קופות ממוחשבות מתקדמות וייחודיות, ולכן ניתן לסמוך עליה ועל הקופות שהיא מעמידה לרשותכם. בכל מקרה של תקלה, החברה לוקחת אחריות ומטפלת בה כמו שצריך, כולל תיקונים בבית העסק ואפילו תמיכה מרחוק בעת הצורך. אם קניתם קופה רושמת מג'יי פי טרייד –קניתם את הקופה ממש מהיבואן עצמו, הכולל את השירות האיכותי והזמין של חברת ג'יי פי טרייד.

נוחות השימוש של הקופה הרושמת

על מנת להקל על העבודה השוטפת של העובדים ואנשי הצוות שלכם, הקופות הרושמות שחברת ג'יי פי טרייד מעמידה לרשותכם, הן קלות, נגישות ונוחות לתפעול אינטואיטיבי. בנוסף, ניתן לקבל ייעוץ ותמיכה בשימוש לאורך כל הדרך על מנת לאפשר שימוש מיטבי ומהיר בקופה הרושמת. ואף ניתן לקבל הדרכות מרוכזות בבית העסק עבור החטיבות העסקיות השונות שמתפעלות את הקופה הרושמת.

רמת האבטחה והבטיחות של הקופות הממוחשבות

כיוון שהקופות הרושמות כוללות בתוכן פרטים רגישים כמו כרטיסי האשראי של הלקוחות, ספרי החשבונות ועוד. על מנת למנוע פריצות סייבר תמורת כופר, על הקופות להיות ממוגנות ברמה הכי גבוהה שניתן. ולכן, הקופות הרושמות של חברת ג'יי פי טרייד, הן בעלות טכנולוגיה מתקדמת ורמת אבטחה בלעדית ברמה הכי גבוהה שניתן למצוא בשוק, כך שאם יש לכם קופה רושמת מבית ג'יי פי טרייד אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים מפני זליגת מידע.

לסיכום

אם גם אתם חיפשתם קופה ממוחשבת לעסק שלכם, ג'יי פי טרייד היא הכתובת המומלצת שלכם לכך, עם כל היתרונות המנצחים שיהפכו את התפעול של העסק שלכם להרבה יותר קל, נגיש, איכותי ובטוח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה