הקדמה: מהו שיווק באמצעות תוכן?

קרדיט תמונה FREEPIK

שיווק באמצעות תוכן הוא סוג של שיווק המתמקד ביצירה והפצה של תוכן רלוונטי ובעל ערך כדי למשוך ולשמר קהל מוגדר בבירור.

זהו מונח גג לסוגים שונים של פעילויות שיווק המשמשות ליצירה והפצה של תוכן רלוונטי, בעל ערך ועקבי כדי למשוך קהל מוגדר בבירור.

שיווק תוכן כולל כל דבר, החל מבלוגים, פוסטים במדיה חברתית, סרטונים, אינפוגרפיקה, מצגות, מסמכים לבנים וכו'. ניתן להשתמש בו בשילוב עם צורות אחרות של שיווק דיגיטלי כגון דואר אלקטרוני או אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

שיווק באמצעות תוכן היא טכניקת שיווק המשתמשת בתוכן כדי למשוך ושימור לקוחות. המטרה של שיווק באמצעות תוכן היא ליצור ולפרסם תוכן איכותי המעניק ערך ללקוח, ובכך למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים, ובסופו של דבר להניב יותר מכירות.

ניתן להשתמש במונח "תוכן" בשני הקשרים שונים: כשם עצם או כפועל.

כשם עצם, "תוכן" מתייחס למידע או לחומרים המופצים. כפועל, "לתוכן" פירושו לספק למישהו את מה שהוא רוצה או צריך. במובן זה, הרעיון של "תוכן" מתייחס חזרה לרעיון לספק לאנשים מידע בעל ערך על המותג או המוצר שלך.

מבוא: מהו קורס אונליין, והאם זה עתיד ההשכלה הגבוהה?

קורסים אונליין קיימים כבר זמן מה והפכו פופולריים יותר בשנים האחרונות. קורסים אונליין מציעים נוחות וגמישות לסטודנטים, כמו גם אלטרנטיבה בעלות נמוכה לחינוך מסורתי. הם גם דרך יעילה למורים לחלוק את הידע שלהם עם הציבור.

ישנם יתרונות רבים של קורסים אונליין, אך יש גם כמה חסרונות שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים בסוג זה של השכלה. חסרונות אלו כוללים היעדר אינטראקציות פיזיות וחוסר יכולת לשאול שאלות במהלך הרצאות.

קורסים אונליין הם דרך מצוינת ללמוד מיומנויות חדשות ולקבל תואר מבלי לצאת מהבית.

קורסים אונליין אינם העתיד של ההשכלה הגבוהה, אך הם אחד מהכלים הרבים שניתן להשתמש בהם בהשכלה הגבוהה. הם מספקים דרך שונה לתלמידים ללמוד, וזו הסיבה שאין לראות בהם תחליף להשכלה גבוהה מסורתית.

קורסים אונליין קיימים כבר למעלה מ-20 שנה, והם הפכו פופולריים יותר מאי פעם עם עלייתם של סמארטפונים ומכשירים ניידים אחרים.

קורסים אונליין יכולים לשמש כל אחד מאנשים שרוצים ללמוד בקצב שלו, או אנשים שרוצים לקחת חלק בקורס MOOC או קורס באוניברסיטה בזמן שלהם.

2. למד ליצור מודעות פייסבוק מאפס עם הקורס האונליין הזה מאת ניל פאטל

קורס אונליין זה מיועד לכל מי שרוצה ללמוד כיצד ליצור מודעות פייסבוק מאפס. הקורס מכסה את היסודות של פרסום בפייסבוק ולאחר מכן מלמד אותך כיצד להשתמש במנהל המודעות של פייסבוק.

זהו קורס מצוין למי שרוצה ללמוד על יסודות הפרסום בפייסבוק, או למי שרוצה לקחת את הידע שלו בפרסום בפייסבוק לרמה גבוהה יותר.

מודעות פייסבוק הן אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיב את העסק שלך. אם אתה רוצה ללמוד איך ליצור מודעות פייסבוק מאפס, הקורס האונליין הזה של ניל פאטל הוא מושלם בשבילך.

בקורס זה, ניל פאטל מלמד אותך את כל מה שאתה צריך לדעת על מודעות בפייסבוק. תלמד כיצד לבנות קמפיין, להגדיר את אסטרטגיות המיקוד וההצעות שלך, וחשוב מכך - כיצד לעקוב אחר התוצאות שלך כדי שתוכל לבצע אופטימיזציה שלהן בהמשך.

קורס אונליין זה ילמד אותך את כל הכישורים הדרושים לך על מנת ליצור קמפיינים מוצלחים של מודעות בפייסבוק ולהרחיב את העסק שלך.

3. תקופת הניסיון בחינם של Skillshare היא אחת העסקאות הטובות ביותר באינטרנט ללימוד מיומנויות חדשות

Skillshare הוא אחד הקורסים האונליין הטובים ביותר ללימוד מיומנויות חדשות. הוא מציע ניסיון חינם, וזו דרך מצוינת לנסות את הקורסים שלהם לפני שאתה משלם עבורם.

ל-Skillshare יש למעלה ממיליון תלמידים, ויש לה למעלה מ-20,000 כיתות שונות לבחירה. השיעורים מבוססי וידאו ומועברים על ידי מומחים בתחומם.

השיעורים זמינים באתר ובאפליקציה לנייד של Skillshare.

יש גם היבט חברתי שבו אתה יכול לעקוב אחר חבריך לכיתה או למורים וליצור איתם אינטראקציה דרך הפלטפורמה.

Skillshare מציע נסיונות חינם כדי שאנשים יוכלו לנסות את הקורס שלהם לפני שילמדו עליו. זה מועיל מכיוון שאנשים רבים לא יודעים מה הם רוצים ללמוד או כמה זה יעלה להם לפני ההרשמה לשירות.

Skillshare היא חברה המציעה ניסיון חינם עבור הקורסים האונליין שלהם. זוהי אחת העסקאות הטובות ביותר באינטרנט ללימוד מיומנויות חדשות. החוויה החיה של המדריכים והאופי האינטראקטיבי של הקורס הם מה שמייחד את Skillshare מחברות אחרות.

ל-Skillshare יש מגוון רחב של קורסים המוצעים, החל מאומנויות יצירתיות ועד לניהול עסקים וקידוד. יש להם גם קהילה פעילה שבה התלמידים יכולים לחלוק את עבודתם עם אחרים, הן באופן אישי והן באינטרנט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה