קורס בניית ציפורניים: כשאמנות ויופי נפגשים



בעוד שמשק העבודה נאבק באתגרים והמהמורות שמציבה מגפת הקורונה, ישנם ענפים שמנגד נותרים איתנים וזאת על אף היותם כלולים במגע מתמשך עם הלקוחות. דוגמה נהדרת לכך היא לא אחרת מאשר תחום בניית הציפורניים; מקצוע שכל כולו על טהרת הכרת הציפורן, מבניה ומאפייניה, ואופני הטיפול השונים לבנייה ולטיפוח

pixabay

לאנשים שאוהבים לעבוד עם אנשים

רגע לפני שנדבר על כישרון מולד, ורגע לפני שנדון על מה עושים בקורס, וכיצד צוברים את הידע הפרקטי כדי להשתלב בשוק העבודה – נתעכב על אחד מן הקווים העיקריים שמאפיינים את תחום מקצועות היופי.

עבודה בבניית ציפורניים היא הרבה מעבר לטכניקות סדורות או עבודה שרירותית על-פי בקשת הלקוחה. מדובר בתחום שמשלב בין קוסמטיקה לאמנות, ובו כל לקוחה ולקוחה עשויה לבקש את מה שלטעמה יחמיא לציפורניה ולמראה הכללי.

לצד זאת, בניית ציפורניים היא שירות שנעשה בקונספט של אחד על אחד, זו את והלקוחה בלבד. פעמים רבות, תחום עיסוק שכזה מביא לשיחות ממושכות ולקרבה בינך לבין הלקוחות. באם את אוהבת להעניק שירות לאנשים, ונהנית משיחה קולחת, הרי שכבר עתה יש בידייך חלק ניכר ממה שצריך טרם ההשתלבות בתחום.

רגע לפני שקופצים למים העמוקים...

קורס עיצוב ובניית ציפורניים כולל בתוכו מספר רבדים שונים; על אף המוטיבציה והתשוקה לעיסוק בתחום, ראשיתו דווקא מתייחסת להיבטים התיאורטיים הנדרשים בטרם הקפיצה אל המים העמוקים.

בין הנושאים הראשוניים הנלמדים, ניתנת התייחסות מעמיקה למאפייני הציפורן, השמירה על בריאותה ותחזוקתה. כמו כן, המכללות, המוסדות והגופים הפרטיים המלמדים את התחום, נותנים את הדגש על כללי היגיינה בזמן עבודה והתאמת החומרים הנכונים שיהלמו את מאפייני הציפורן.

לצד לימודי האנטומיה של הציפורן, רוכשות המשתתפות ידע חשוב בהתאמת סוגי הצבעים לגוון העור ומבנה כף היד.

אמנות זעירה

לצד המכשור המתקדם שקיים ותכשירי הטיפוח השונים לסוגיהם, בניית ציפורניים היא הרבה מעבר לפרקטיקה שרירותית. מדובר באמנות זעירה ובה כל פרט ולו הקטן ביותר, יכול לקבוע את מידות המושלמות של התוצאה הסופית.

החל מהתאמת הלק הנכון לציפורן, דרך עבודה על מילוי ועד לשיוף, צביעה ועיטור בקישוטים; העבודה חולשת על הפרטים הקטנים ביותר.

הכנה לשוק התעסוקה

כל מכללה מקצועית ללימודי מקצועות היופי, איננה פוסחת על ההכנה הקפדנית לקראת היציאה המבורכת לשוק העבודה.

גם קורס בניית ציפורניים איננו פוסח על כך, ובמסגרת תכנית הלימודים, רוכשות המשתתפות ידע חיוני בתמחור עבור הלקוחה, היבטים בניהול העסק ובחשבונאות כללית, ניהול זמנים וטכניקות פרסום ושיווק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה