קורס מיקרובליידינג: איפה כדאי ללמוד



בשנים האחרונות אנחנו שומעות על העניין הזה בכל מקום: מיקרובליידינג. עם זאת, האם עצרתן פעם לחשוב ולהבין על מה בכלל כולן מדברות? עוד לפני שנדבר על קורס מיקרובליידינג, צריך להבין מה זה בכלל ולמה התחום הזה תופס תאוצה. מדובר כאן על שיטה מדהימה של עיצוב גבות אשר במסגרתה ניתן יהיה לקחת גבות בהירות ולעצב אותן בצורה יפה במיוחד. עם זאת, עוד לפני שנבין איזה קורס מיקרובליידינג כדאי לעשות, יש להבין את החשיבות של עיצוב גבות באופן כללי. למה זה מעניין כל כך הרבה נשים ומה העניין עם עיצוב גבות? עיצוב של גבות הוא נושא בפני עצמו בכל מה שקשור לטיפולי אסתטיקה ויופי, שכן הגבות משפיעות על ההופעה הכללית שלנו. לכן ברור מדוע כל אישה חולמת על גבות מושלמות שלמעשה משפיעות על הפנים באופן כללי.

קרדיט תמונה FREEPIK

מה זה מיקרובליידינג

 

נשות המקצוע בתחום, שכבר עשו קורס מיקרובליידינג , יודעות לומר ששיטת מיקרובליידינג ידועה גם בשם שיטת השערה. מדובר כאן על טכניקה מרשימה ביותר לעיצוב הגבות והיא קיימת בעולמנו כבר משנת 2015. במסגרת השיטה הזאת מתבצעים שלבים שונים, כאשר בשלב הראשון למעשה מסרטטים את הגבה. בבואנו לנסות ולהבין איך עובדת השיטה, אנחנו רואות שלמעשה מדובר על פיגמנט אשר מוחדר לעור. ההחדרה עצמה נעשית באמתעות להב מיוחד, והטיפול עצמו אינו כואב. המכשיר שבעזרתו מבצעות נשות מקצוע את הטיפול הינו חשמלי והוא מאפשר למעשה לבצע חתכים קטנים מאוד ודקיקים אשר נראים, בסופו של דבר, כמו שערות גבה. אחד מהיתרונות הבולטים של הטיפול הזה הוא שהכול נראה טבעי. משמעות הדברים היא שכל מי שעשתה קורס מיקרובליידינג יכולה להעיד על כך שלא שמים לב שהמטופלת למעשה עברה טיפול מהסוג הזה.

 מה לומדים בקורס? 

 עוד לפני שננסה להבין איפה כדאי לעשות קורס מיקרובליידינג, חשוב להבין מה באמת לומדים במסגרת הקורס הזה. מדובר על תחום מעמיק מאוד ולכן גם הקורס צריך להיות בהתאם. בלימודים עצמם לומדים על השיטה ועל העקרונות שלה. לומדים להכיר את עולם המושגים וגם את כלי העבודה אשר ישמשו אותנו בטיפולים עצמם בהמשך הדרך. בנוסף, כמובן שבלימודים האלה יש גם חלק של התנסות. הרי בסופו של דבר, כל מי שעושה קורס מיקרובליידינג עושה זאת כדי להיות מסוגלת לטפל בלקוחות שלה. לכן, אם ניתן יהיה לעשות קורס מעמיק שכולל את כל הפרטים האלה, מה טוב. 

 

איך לבחור מקום טוב לקורס מהסוג הזה? 

אם גם אתן חושבות לעשות קורס מיקרובליידינג, ברור שתהיה לכן דילמה: לאן לפנות? איך באמת תוכלו לבחור את המקום הכי טוב שקיים ואיך תבטיחו שתצאו מרוצות? יש היום לא מעט מקומות שבהם ניתן לעשות קורסים כאלה ולכן חשוב לעצור תחילה ולהבין מה בעצם המטרות שלכן. האם אתן עושות קורס מיקרובליידינג רק מתוך סקרנות? או שאתן רוצות באמת לעבוד בתחום הזה בסופו של דבר? כמעט תמיד התשובה היא שנשים עושות קורסים כאלה כדי לעבוד בתחום. כדי לבחור את המקום הטוב ביותר יש לברר תחילה כמה פרטים חשובים. למשל, מה כולל סילבוס הלימודים? והאם נשים אחרות שעשו בדיוק את אותו הקורס, באותו מקום, ממליצות עליו? בנוסף, היום יש לא מעט מקומות שבהם אפשר לעשות קורסים כאלה וגם לקבל בסופם ערכות עבודה. זו נקודה חשובה שכן עם ערכת עבודה כזאת תוכלו לטפל בלא מעט לקוחות בתחילת הדרך. בסופו של דבר, זה גם עניין כלכלי, כך שברור מדוע לא כדאי לוותר גם על העניין הזה כאשר אתן בוחרות את הקורס המתאים מבחינתכן. 

 

בדקו האם תקבלו ערך מוסף בקורס 

 כפי שציינו, כדי לבחור קורס מיקרובליידינג מוביל צריך לברר כמה נתונים חשובים. אחת מהנקודות שכדאי שתהיו ערות להן, היא השאלה האם יש ערך מוסף בקורס. למשל, האם מדובר על קורס שבמסגרתו תוכלו גם לקבל עזרה בבניית העסק שלכן? לא מעט נשים שחולמות להקים עסק בתחום טיפולי היופי בוחרות להתחיל עם קורס מיקרובליידינג. משמעות הדברים היא שהן מגיעות ללא ניסיון ואינן יודעות כיצד בונים את המודל העסקי הנכון ואיך משווקים את העניין. יש היום תחרות מאוד גדולה בין קוסמטיקאיות שונות, ולכן, אם תוכלו לבחור קורס שמתייחס גם לעניין הזה, מה טוב. בקורס כזה אומנם תלמדו את השיטה של עיצוב הגבות, אך תוכלו גם לקבל כלים חשובים לשיווק העסק. זה עניין משמעותי גם עבור מי שכבר יש לה מכון יופי. העניין הוא שבמכון היופי שלכן אתן בוודאי מציעות את אותם הטיפולים כבר שנים. לכן עולה השאלה: איך משווקים את הטיפול החדש שמעכשיו תוכלו לעשות? לא מדובר על עניין פשוט ולכן ברור מדוע כדאי יהיה לבחור קורס מקיף וכמה שיותר מעמיק. מעבר לכל אלה, יש משמעות גם לשאלה איזו תעודת סיום תקבלו בסוף הלימודים. לכן רצוי לבחור קורס שמתקיים בבית ספר מוכר ובעל מוניטין. 

 

כמה עולים קורסים כאלה? 

 זו הפעם הראשונה שבה אתן חושבות לעשות קורס בתחום היופי והאתסטיקה? עשיתן בעבר כבר מספר קורסים כאלה? כך או כך, אתן בוודאי רוצות גם לדעת כמה עליכן להשקיע. חשוב להבין שבין אם מדובר על קורס מיקרובליידינג ובין אם אתן חולמות לעשות כל קורס אחר, יש משמעות גם לסכום שתשלמו. אומנם מדובר כאן על העתיד העסקי שלכן ולכן שווה להשקיע בקורסים כאלה, אך מצד שני, זה לא חייב להיות הקורס הכי יקר שיש. יש טעם להבין למה בדיוק אתן מצפות מהקורס, לעשות השוואת מחירים  וכך לבחור את הקורס הנכון מבחינתכן. אין ספק שככל שתלמדו יותר יהיו יותר טיפולים שתוכלו להציע ללקוחות שלכן, מה שיוביל כמובן להגדלת ההכנסה. לכן מדובר על השקעה משתלמת וכדאי שתבחרו קורס מיקרובליידינג מוביל עוד היום. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה