קורס עזרה ראשונה למורים – הקורס שאסור לוותר עליו



אם תחשבו על זה מספיק טוב, המון מתקריות האלימות ותקריות מסוכנות למיניהן, לצערנו קורות ברחבי בית הספר. ילדים ונערים רבים רבים עם חבריהם וריב קטן עלול להתפתח לאירוע קשה שלא ידוע איך יסתיים ומה היו יהיו התוצאות שלו. בעקבות זאת, אתם כצוות החינוכי, אלה שאמורים לתת את הפתרון ולהוות עבורם מקום בטוח לנשימה ולביטחון – חייבים להיות אלה שגם במקרה כזה, ידעו באמת איך לסייע ולעזור באמת, ולהציל את המצב. איך עושים את זה אתם שואלים? על ידי קורס עזרה ראשונה למורים כמובן.

קרדיט תמונ FREEPIK

זה הכוח שלכם והיכולת שלכם לשפר את המצב!

אם אתם עוד לא מורים בעצמכם וחייבים לעבור קורס זה כדי להפוך להיות אחד מצוותי ההוראה מן המניין וחלק מסגל המורים בבית הספר בו אתם הולכים לעבוד, חשוב שתבינו את חשיבותו הרבה של קורס עזרה ראשונה ככלל וקורס עזרה ראשונה למורים בפרט. אתם אלה שנמצאים עם עם הדבר הכי יקר להורים ברוב שעות היום. אתם גם אלה שאם חלילה משהו יקרה לילד, תרצו וודאי לסייע ולהיות הדמות הראשונית שנותנת להם עזרה ראשונה בשטח ואף עשויה להקל את המצב עבור צוותי מד"א שיגיעו.

בני נוער שמתפרעים בבית ספר ציבורי זו הרי תופעה ידועה ומוכרת, בין אם אלכוהול שמוברח לתוך שטחי בית הספר (כן, גם זה קורה לצערנו) אלימות שנובעת משטויות – ילדים שסתם כעסו אחד על השני קצת יותר מדי ללא סיבה מוצדקת, קללות שנהפכות בן רגע לקרב ברוטלי וכיוצא בזה. לצערנו, בני נוער לא באמת צריכים סיבה. ולכן, צריך להיערך מראש לכל תרחיש – להבין שעם בני נוער, כל דבר יכול לקרות למעשה, ממש בכל רגע. שאותם הנערים האלו צריכים שאתם תעברו קורס עזרה ראשונה למורים כנראה הרבה יותר מכם. כי אם אתם לא תהיו שם, מי כן?

תמיד צריך לחשוב ולהפעיל את הראש – כיצד אני יכול להושיט יד?

ולאחר שהבנתם שכאשר רוצים להיהפך להיות מורים ואנשי הוראה, חייבים לעבור קורס עזרה ראשונה למורים כדי לעשות זאת. לכן, סביר להניח שאם אתם כעת מלמדים בבית ספר כלשהו, כנראה שעברתם כבר קורס עזרה ראשונה בעבר. אולם, וודאי עבר זמן רב מאז ולכן כדי לרענן את זיכרונכם, כדי לעזור ולהציל בזמן אמת חשוב וקריטי את התלמיד הבא שייקלע לקטטה, או שמא חס וחלילה אם יהיה אירוע קשה

בבית הספר מכל סוג שהוא שתדעו כיצד אתם יכולים להושיט יד ולעזור, במקרים שכאלה – כל עזרה היא נחוצה, רצויה וחשובה.  אם תעברו שנית קורס עזרה ראשונה למורים וכן תקבלו בו כלים כיצד גם להרגיע את תלמידכם מה שחשוב ונחוץ לא פחות, תוכלו לגרום לכולם להרגיש מאד בנוח ובעיקר להרגיש שלמים עם עצמכם שעשיתם מעל ומעבר ובעצם את כל מה שנדרש כדי להעלות מחדש חיוך על פניהם של תלמידיכם, וכל זאת באמצעות קורס עזרה ראשונה למורים של 'מלע"ר' בו תעברו ריענון עזרה ראשונה כדי להיזכר בכל הכלים החשובים של מה שלמדתם בעבר.

בקורס שכזה יינתנו תכנים המדגימים את כל המצבים בהם אחד מן התלמידים שלכם עלול למצוא את עצמו חלילה. ואתם תוכלו לתרגל ולהבין באמת כיצד ניתן לשפר את המצב, להקל ואף למנוע את חזרתו בעתיד. אתם הכוח הראשוני בשטח! אז גם אם שכחתם – רענון עזרה ראשונה הוא דבר שלגמרי יש את האפשרות לעשותו ולדבר עם בני הנוער מלב אל לב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה