קורקינטים לילדים- לא רק לקיץ



הקורקינט הפך בשנים האחרונות לאחד הכלים הפופולאריים והנפוצים לא רק אצל מבוגרים אלא גם אצל ילדים. ניתן לראות ילדים בגילאים שונים אשר נוסעים אתו לאורך כל עונות השנה ושומרים על עצמם במהלך הנסיעה עם קסדה ומגינים לברכיים ולידיים. הנסיעה עימו מחייבת שמירה על כללי הבטיחות בהתאם לעונה, כך שאם מדובר על חורף יש להיזהר הרבה יותר מאשר שאר העונות מאחר שהכביש רטוב ומחליק מאוד מה שגורם ללא מעט תאונות דרכים

depositphotos

קורקינטים לילדים בתקופת חורף

עונת החורף היא עונה גשומה ומסוכנת לנסיעה. ישנם לא מעט ימים גשומים וערפיליים שמקשים על שדה הראייה ולכן חשוב להצטייד בבגדים מתאימים בצבעים זוהרים או בהירים על מנת שהילד יראה למרחקים. כמו כן במהלך הנסיעה בקורקינט חשוב להקפיד על חבישת קסדה, ביגוד בהיר מתאים ובמידה ומודבר על שעות הלילה החשוכות להיות עם מחזירי אור. שמירה על כללי הבטיחות בעת הנסיעה על קורקינטים לילדים מגינה על חיי הילד. ואם מדובר על יום גשמי במיוחד שמקשה על הנסיעה בקורקינט, חשוב לחכות שהגשמים יחלשו או יפסקו ואז לרכב על האופניים. במצבים שבהם הראות לקוי עדיף לוותר על הנסיעה ולהישאר בבית.

קורקינטים לילדים בתקופת הסתיו

תקופת הסתיו היא תקופת החגים הבאים אלינו לטובה, בתקופה זאת הכבישים נוטים להיות עמוסים יותר עקב החגים והחופשים הרבים, לכן בכל מה שקשור לקורקינטים חייבים להיות זהירים מאוד לא פחות מהחורף ולשים לב לתנועה בכביש. חשוב להתמגן ולהגן לא ראש על גופיכם בין אם זה מגיני ברכיים, מגיני ידיים, ביגוד מתאים אלא להצטייד גם בקסדה על מנת להגן על ראשכם מפני פגיעות קשות בתאונות דרכים.

קורקינטים לילדים בתקופת האביב

תקופת האביב היא תקופה נוחה ונעימה. מדובר על עונה לפני הקיץ שלאחר תקופת חורף גשומה וקרה ניתן ליהנות ממזג אוויר חמים ונעים עם שמש נעימה וחמימה לאורך כל שעות היום. בתקופה זאת הכבישים אינם רטובים ומחליקים וניתן לנסוע עם קורקינטים בצורה הבטוחה והטובה ביותר. כמו כן, חשוב להצטייד בעת הנסיעה על מנת להימנע מפגיעות שונות.

רכיבה בטוחה בכל ימות השנה עם קורקינטים לילדים

רכיבה בטוחה לאורך כל השנה עושים בצורה חכמה. אחת הדרכים להבטיח רכיבה בטוחה על קורקינטים לילדים היא באמצעות הגבלת הרכיבה על הקורקינט במקומות מסוימים כמו פארקים ומגרשים שבהם אין עומס תנועה או תנועה כלל. במידה והילדים מתעקשים על רכיבה במקומות אלה והם נמצאים בסביבה עירונית שכוללת כבישים, חשוב שיהיו עם קסדה ומגינים וביגוד מתאים על מנת לשמור עליהם במהלך הנסיעה. ובמידה וישנם שבילי רכיבה לקורקינט מומלץ לנסוע בהם ואף להיות בליווי מבוגר. אם תקפידו לשמור על כללי הבטיחות בעת הנסיעה תוכלו לשמור על חייכם ולנסוע בצורה בטוחה ולא מסכנת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה