קטנים, אבל עם סטייל: 4 מוצרים פשוטים שהופכים למתנה מדהימה



שי קטן וסמלי או אלמנט שמעשיר את המתנה הגדולה. מתוק ורומנטי או מוצר קד"מ במקום העבודה. מכיל תמונה וחריטה או פשוט חתוך בצורה מיוחדת. ברשת תמצאו לא מעט מתנות שיש להן הצדקה אוניברסלית והן יתאימו לכל מטרה וצורך.

FREEPIK

עדן שרעבי היוזם שמאחורי חלום חרוט - פתרונות לייזר עם כל הגימיקים הקטנים שעושים טוב על הלב.

יפה וגם פרקטי

מה משותף למחזיק מפתחות, דיסק און קי ומגן לנייד? אמנם מדובר במוצרים מוכרים מאוד מתעשיית המתנות, אך אלו לא רק פריטים שנשארים על המדף ויש להם גם חשיבות פרקטית גבוהה. זוהי הסיבה שרבים מעדיפים להעניק אותם לאחרים כמתנה סמלית יפה ומתחשבת. כאשר למתנות מהסוג הזה מתווספת גם חריטה אישית של שם, ברכה, תאריך, ציטוט או משפט השראה, היא תהפוך לבעלת משמעות רבה למי שמקבל אותה. הנה כמה רעיונות ששווה להכיר:

מחזיק מפתחות

הוא הולך איתנו לכל מקום ולא בכדי הוא ממשיך להתקיים כאחת המתנות הפשוטות, הסמליות והמתוקות שאפשר להעניק לעצמנו ולאחרים. מחזיק המפתחות מקבל מגוון אדיר של צורות וניתן להדפיס עליו כל תמונה שתרצו ובאיכות גבוהה מאוד. אם תבחרו לחרוט בלייזר על מחזיק המפתחות, וודאו שאתם חורטים משפט בעל חשיבות מתאימה כמו: "תמיד איתך", "לכי בדרך שלך", "שייפתחו בפנייך כל הדלתות" וכל רעיון אחר שעולה לכם לראש.

פותחן יין

היין נקשר לחגים, שמחות, אירועים מיוחדים, הצלחות ורומנטיקה. אם אתם זקוקים למתנה שתביע את אחד מאלו, בקבוק יין טוב ופותחן עם חריטה אישית יוכלו להוות מתנה מקסימה. הפותחן השימושי יישאר עם מקבלי המתנה גם בהמשך ולכן מומלץ ליצור עבורם מסר מלווה לטווח ארוך. אפשרות נוספת תהיה לחרוט את שם האדם שמעניקים לו את הפותחן. אם מדובר בחברה המחפשת מוצר קד"מ ובוחרת במארז יין עם פותחן בחריטה, גם הלוגו או מסר מזוהה עם הארגון יתאימו כאן.

מצית

היא אמנם כלי השרת החשוב של ציבור המעשנים, אבל האמת היא שמצית כיום נחשבת למוצר רלוונטי בכל בית. שטח הפנים של המצתים הנמכרות באתרי המתנות הוא שטוח ורחב, מה שמתאים להדפסת תמונות וחריטות בגודל בולט וברור. אפשר לשלב תמונות וחריטות שיש להם קשר לתכונת ההצתה, האש או השימושים שמקבל המצית יבצע איתה. בנוסף, אם קהל הלקוחות שלכם מעשן או צורך מוצרי עישן, המצית תוכל להפוך למתנת קד"מ מוצלחת מאוד.

דיסק און קי

את ההתקן הנייד אפשר להגדיר גם כמקום לאחסון זיכרונות. לכאן נוכל להכניס תמונות, קטעי וידאו, מצגות, קבצי טקסט, טבלאות מורכבות, אודיו ועוד, מה שהופך את הדיסק און קי למוצר חיוני בבית ובמקומות העבודה. מחפשים רעיון מקורי למתנה עבור אדם ללא גישה טכנולוגית טובה? העלו על גבי הדיסק און קי מצגת תמונות, ברכות, מוזיקה שהוא אוהב והעניקו לו את ההתקן במתנה. תוכלו לעשות זאת למען כל אחד, כולל בני זוג, חברים ומשפחה. המוצר מגיע במבחר אינסופי של דגמים, צבעים וצורות כך שיהיה אפשר להדפיס את הלוגו על גבי דיסק און קי ממתכת ולהזמין צריבה על עץ שתקשט את הדיסק און קי העשוי עץ כראות עיניכם.

באתר חלום חרוט תמצאו עוד שלל רעיונות מוצלחים, פשוטים וזולים למתנה מכל סוג הכוללים הקדשה אישית באמצעות חריטה בלייזר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה