קייטנה על גלגלים שכדאי לכם להכיר



מה כדאי לעשות עם הילדים בחופש הקרוב? את השאלה הזאת כל הורה ישאל את עצמו יותר מפעם אחת. הבעיה היא שלא כל פתרון יהיה אפקטיבי, בטח אם לילדים יש דרישות משלהם. בתור הורים תרצו להיות רגועים, אך גם לספק לילדכם חוויה מהנה וכיפית. קייטנה על גלגלים היא קייטנה שכדאי לכם להכיר אותה. מדובר על פתרון מעולה לילדים ולהורים שנמאס להם מהקייטנות המשעממות שנותנות את אותה התמורה. הגיע הזמן שתכירו קייטנה אחרת לגמרי, כזאת שמעניקה לילדים חוויה מסוג אחר. מה הופך את הקייטנה הזאת לקייטנה שהולכת להפוך את החופש הקרוב לחופש בלתי נשכח? הכנו לכם 3 סיבות שכל הורה חייב להכיר אותם מבעוד מועד. אחרי שתתוודעו לאותן סיבות כל מה שיישאר לכם לעשות זה רק להירשם לקייטנה.

קרדיט תמונה FREEPIK

קייטנה ותיקה שפועלת מעל 20 שנים

כאשר אתם רושמים את ילדכם לקייטנה תרצו לדעת שהם בידיים טובות. קייטנות חדשות הן קייטנות שקשה לסמוך עליהן, בטח שאין להן רזומה מרשים. אחד מהדברים הראשונים שתשימו אליהם לב זה הוותק של הקייטנה בהשוואה לקייטנות אחרות. קייטנה על גלגלים היא קייטנה וותיקה שקיימת משנת 1999. בשונה מקייטנות שחזרו והפסיקו את עבודתן, הקייטנה פועלת ברציפות 24 שנים. כתוצאה מכך תוכלו להיות בטוחים כי לצוות של הקייטנה יש את הידע והניסיון הדרוש. טוב לדעת כי את ילדכם אתם מפקידים בידיים הכי בטוחות ומוגנות שיש.

ימי פעילות מלאים וחווייתיים

לכם ההורים יהיה אינטרס כפול ברגע שתרשמו את ילדכם לקייטנה מסוימת. מצד אחד תרצו שהימים של הקייטנה יהיו מלאים, כך תוכלו לא להחסיר שעות בעבודה. קייטנה על גלגלים היא קייטנה שמציעה ימי פעילות מלאים וגדושים בחוויות מהנות. את הילדים מפזרים בחזרה בין השעות 13:30 ל-14:00, מה שנותן לכם ההורים שקט לתקופה הקרובה. בו בזמן זה שיש בקייטנה ימים מלאים זה אומר שיהיו עוד אירועים ועוד פעילויות שיהיה אפשר להספיק. ככל שהילדים נמצאים יותר זמן בקייטנה, כך החוויה שלהם הופכת להיות חוויה שהם לא יישכחו אותה. בקייטנה על גלגלים, הילדים הם אלה שלא רוצים לחזור לבית מרוב שהם נהנו.

הקייטנה בפיקוח וברישיון משרד החינוך

בסופו של יום עליכם לדעת כי קייטנה על גלגלים הינה קייטנה שפועלת בפיקוח וברישיון של משרד החינוך. כל התכנים המועברים בקייטנה הם תכנים שקיבלו את האישור הנדרש להם. אם אתם מפקידים את ילדכם בקייטנה היא חייבת להיות כזאת שעומד בכל הסטנדרטים. ברגע שיש לקייטנה את האישור של משרד החינוך תוכלו להיות בטוחים שיש לכם על מי לסמוך. משרד החינוך הוא הגוף המוסמך לאשר או לדחות הפעלה של קייטנות גדולות. הקייטנה כמו שאמרנו לכם פועלת ברישיון של משרד החינוך כבר עשרות שנים. מה שיספק לכם ההורים שקט נפשי ושלווה גדולה ברגע שתלכו לעבודה במהלך החופשה הקרובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה