קייטרינג לאירועים קטנים - קייטרינג מוזה – איך ניגשים להזמין קייטרינג לאירוע ביתי?



הרב פעמים כשאנחנו ניגשים לערוך אירוע ביתי, בין אם זו מסיבה ובין אם זו ארוחה חגיגית, אנו מעדיפים להשקיע את מיטב זמננו בהכנת האירוע, על כל המשתמע מכך, מתוך המחשבה שאם זה אירוע שנערך אצלנו בבית, אין סיבה שאנחנו נזמין ספקים ונותני שירותים חיצוניים שיכינו עבורנו את האירוע. אנחנו יכולים לעשות זאת בעצמנו.

קרדיט לתמונה FREEPIK

ישנם מקרים רבים שזו גישה נכונה, אך לפחות בהיבט אחר, יהיה נכון אם אנחנו נבחן אופציה אחרת, וזה בכל מה שקשור להכנת אוכל לאירוע. במקום שאנחנו נעבוד שעות ארוכות במטבח, יש לנו אפשרות לפנות אל חברה המתמחה במתן שירותי קייטרינג, על כל המשתמע מכך, וזה יכול לחסוך לנו לא מעט זמן, טרחה ואפילו לא יעלה לנו הרבה כסף.

אחת הדוגמאות לכך הוא קייטרינג לאירועים קטנים – קייטרינג מוזה. במקום שאנחנו נשב על הכנת התפריט, נקנה את כל הרכיבים הרלוונטיים ואז נשב שעות ארוכות על הכנת המנות, אנחנו יכולים להזמין שירות מחברה שמתמחה בהפקת אירועים קטנים, עם צוות מקצועי ומנוסה, שתיקח את זה על עצמה ותכין עבורנו את התפריט המתאים ביותר לאירוע שלנו.

אם אנחנו בוחרים להזמין קייטרינג לאירועים קטנים – קייטרינג מוזה, הרי שבמודע אנחנו בוחרים להזמין קייטרינג בשרי, כזה שיכול להתאים לכל אירוע שנרצה לערוך, בכל יום ובכל שעה. כל מה שעלינו לעשות, זה לייצר את ההתאמות הרלוונטיות, בשביל שהתפריט יהיה מותאם לאירוע ולקהל היעד שלנו.

איך מבצעים את ההתאמות הנדרשות?

דבר ראשון, אנחנו צריכים לדעת הוא כמה אנשים אמורים להיות נוכחים באירוע שלנו. עלינו ליידע את החברה במספר משוער או מדויק של אורחים, בשביל לדעת כמה מנות להכין ואיזה סדר גודל של ארוחה אנחנו רוצים לייצר.

דבר שני, אנחנו צריכים להחליט איך ייראה התפריט. גם אם אנחנו בוחרים להזמין קייטרינג בשרי, הרי שהוא יהיה מחולק למספר מנות, כאשר חלקן לא בהכרח יהיו בשריות, בשביל שאורחים שאינם אוכלים בשר, יוכלו ליהנות ממנו.

דבר שלישי, עלינו לבדוק את ההתאמה בין המנות השונות בשביל לייצר תפריט אחיד ומותאם. חשוב שהאורחים יוכלו לייצר לעצמם, מצד אחד, צלחות מותאמות מבחינת המנות השונות המונחות עליהן, מצד שני, ליהנות מגיוון ולא רק ממנות מסוג אחד.

דבר רביעי, עלינו לבחון איך החברה יכולה לספק לנו את השירות. האם מדובר בשירות עם מלצרים או שירות של אוכל מוכן המסופק מראש. במידה וזה שירות עם מלצרים, יש לבחון כמה מלצרים פר שולחן או אורחים, החברה יכולה לספק לנו.

לפני סיום חשוב להבהיר, גם אם זה מרגיש כאילו מדובר בהוצאה כספית גדולה, בסיכום הכללי, סביר להניח שזה יחסוך להם לא מעט, מבחינת עלויות ישירות, עקיפות, וטרחה לקראת האירוע.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה