קייטרינג לסעודת אבלים – למה צריך לשים לב כשמזמינים שירות לשבעה ואזכרה



מרבית האנשים נוהגים לקשר בין שירותי קייטרינג לאירועים משמחים. חתונות, בריתות, בר ובת מצווה, ימי הולדת או אירועים עסקיים משמחים וחגיגיים. אך חברות קייטרינג רבות מעניקות שירותים גם באירועים הרבה פחות נעימים, למשל, שירות לאבלים שיושבים שבעה על מות יקיריהם או נדרשים לערוך אזכרה.

קרדיט לתמונה Freepik

 

קייטרינג המיועד לאזכרה או לכל אירוע אחר הקשור לאבל, אינו שונה מהותית מקייטרינג לאירוע משמח. ההבדלים הם בפרטים הקטנים. אך חשוב להכיר אותם, בשביל שנוכל לדעת כיצד מזמינים שירות כזה, ומה נדרש מאיתנו לשם כך.

לפני שנסביר אודות קייטרינג לאזכרה או שבעה, חשוב לציין, בשונה מאירועים אחרים, כאן מדובר על הזמנה מעכשיו לעכשיו. בוודאי אם מדובר על קייטרינג לסעודת אבלים ולשבעה. אם במקרה של אזכרות, אפשר לבצע את ההזמנה מספר ימים לפני, הרי שבמקרים של שבעה, לעיתים נדרש לבצע את ההזמנה לפני הלוויה, על מנת שהחברה תהיה מסוגלת לספק את השירות באופן מיידי. נהוג שאחד מקרובי המשפחה או החברים דואג לכך, על מנת שבני המשפחה הקרובה יוכלו להתפנות לאבל שלהם.

דברים שחשוב לדעת על קייטרינג לסעודת אבלים או אזכרה

ראשית, להבדיל משירותי קייטרינג לאירועים אחרים, במקרה שלנו החברה תספק את המנות ולעיתים גם פתרונות אחסון מתאימים, אך ברוב המקרים היא לא תספק שירותי הסעדה. חלק זה יתבצע על ידי קרובי משפחה וחברים.

שנית, בהזמנת קייטרינג לסעודת אבלים, אזי שמדובר על שירות שנועד לשבוע ימים מקסימום (אפשר גם להזמין שירות לימים בודדים מתוך השבעה). לכן צריך להחליט כיצד זה יתבצע. הדבר הנכון הוא שהחברה תספק את השירות מדי יום. כך המנות יגיעו טריות ואין צורך לאחסן אותן במשך שבוע במקרר.

שלישית, כאמור, החברה תספק לא רק תפריט מנות עשיר (מורכב בהתאם לדרישת המזמינים על פי מספר הארוחות שנהוג לערוך), אלא גם פתרונות אחסון, וכן פתרונות חימום אם יש צורך. כל הדברים יסוכמו בעת ההזמנה.

ארבע, בדומה לאירועים אחרים, אפשר להזמין שירות קייטרינג לשבעה על פי המסורת של המשפחה או העדה. חשוב לבדוק שהחברה מכירה אותה ויודעת איך להתאים את התפריט שלה אליה.

אילו סוגי קייטרינג ניתן להזמין?

כשמזמינים קייטרינג לאזכרה או לכל אירוע אחר שקשור לאבל, צריך לוודא כמובן שהשירות מתאים לאופי האירוע וכן לסוג האורחים שאמורים להגיע אליו. נהוג להזמין שירות שיתאים למכנה הרחב ביותר.

קייטרינג בשרי לאירועים יכול להתאים במקרה זה. בגלל אופי התפריט והמבנה שלו, וגם בגלל שמרבית האנשים שיגיעו לסוכת האבלים או לאזכרה, סביר להניח, יהיו מוכנים לתפריט בשרי ולא לתפריט אחר.

מאחר וזה לא אירוע חגיגי ומשמח, אז הרבה יותר הגיוני גם להזמין קייטרינג בשרי לאירועים שיכול להציע את הדברים הבסיסיים ברמה גבוהה ואיכותית, ולא לחפש בהכרח מנות מיוחדות וחגיגיות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה