קייטרינג על האש – מה זה אומר ולמה זה כדאי?



מתכננים אירוע ורוצים להפתיע את האורחים? כאן נסביר מה הופך את הפתרון של קייטרינג על האש לאידיאלי בשביל האירוע שלכם!

יחצ

היתרונות של קייטרינג לאירועים

באירועים, בין אם הם קטנים או גדולים, עם עשרה או עם שלוש מאות משתתפים, צריך להגיש כיבוד לאורחים. זה, בנוסף לכל שאר מרכיבי התכנון וההפקה של האירוע. היות שכך אין ספק, שהכי נוח להיעזר בשירותיה של חברת קייטרינג, שתדאג לכל נושא ההסעדה של האירוע מההתחלה ועד הסוף וכך היא תוריד ממארגני האירוע דאגה גדולה ומשמעותית.

המשמעות של הקייטרינג

לא תאמינו איזו חשיבות יש לקייטרינג איכותי! אם תנסו להיזכר באירועים האחרונים שהשתתפתם בהם, ודאי תזכרו בעיקר את האוכל שהוגש לכם במהלכם וזה בדיוק מה שממחיש את החשיבות הזו. למעשה, האיכות של הקייטרינג משפיעה באופן ישיר ומשמעותי על איכות האירוע שלכם ועל החוויה שתישאר בזיכרון של האורחים שלכם וזוהי הסיבה העיקרית לכך, שחשוב להשקיע בקייטרינג את מיטב המשאבים.

מה זה קייטרינג על האש?

אחרי שהבנו את החשיבות הגבוהה של הקייטרינג באירוע, חשוב להבין מהו קייטרינג על האש לפני שבוחרים בו על פני סוג אחר של קייטרינג. אם כן, הכוונה היא לכך, שחברת הסעדה דואגת להגיש לאורחי האירוע מאכלים בשריים עשויים על האש, בדיוק כמו שאנחנו – הישראליים כל כך אוהבים. הרעיון הוא, שהבשר האיכותי על סוגיו נצלה במקום על ידי עובדי חברת ההסעדה אל מול העיניים של הסועדים והרי זה ידוע, שאין דבר יותר מעורר תיאבון מאשר הריח והמראה של בשר נצלה על האש!

מה חשוב לקחת בחשבון כשמזמינים קייטרינג?

בכל פעם שמזמינים קייטרינג לאירוע חשוב, לפני הכל, לוודא שהוא מתאים לאירוע עצמו ולמשתתפים בו. לדוגמה, אם מדובר על אירוע של צמחוניים, קייטרינג בשרי כנראה לא יתאים. כמו כן, במידה ומוזמנים לאירוע אנשים שומרי כשרות, חשוב להזמין קייטרינג בעל תעודת כשרות מתאימה.

בחירת קייטרינג

יש הרבה חברות קייטרינג, מהן ניתן לבחור את החברה המתאימה ביותר לאירוע שלכם ולכן חשוב לדעת איך להתמקד ולבחור את החברה המתאימה לכם ולאורחים שלכם. למעשה, גם אם החלטתם שאתם מעוניינים בקייטרינג בשרי, עדיין נשארות לכם אפשרויות רבות לבחירה מתוכן.

גם אם אתם בוחרים להזמין קייטרינג על האש, חשוב שתזמינו אחד איכותי! הכוונה היא לכך, שחשוב לבדוק איך בדיוק חברת הקייטרינג עובדת מבחינת אופן ההגשה והעשייה של מנות הבשר. כמובן, חשוב גם לבדוק איזה סוגים של בשרים חברת הקייטרינג מציעה לסועדים. לדוגמה, אם אתם אוהבים בשר איכותי, ודאי תרצו להגיש לאורחים שלכם אסאדו על האש ובשרים איכותיים נוספים, שיגרמו להם ללקק את האצבעות לאורך האירוע ולהמשיך לדבר על זה גם עוד הרבה זמן אחרי שהאירוע מסתיים!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה