קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים



בתים פרטיים, דירות יוקרה, פנטהאוזים, דירות רגילות בבנייני מגורים משותפים – מה משותף לכולם? חוץ מהעובדה שכולם משמשים למגורים כאלו ואחרים, של יחידים, זוגות או משפחות, ישנו עוד דבר שמשותף להם. כל אלו הם בעלי עיצוב מסוים, שיוצר אווירה מסוימת וייחודיות לחלל. כדי להתחיל תהליך של תכנון אדריכלי ועיצוב מדויק של החלל בו אתם מתגוררים, תצטרכו סיוע ממשרד המתמחה באדריכלות ועיצוב הפנים, כמו קינן אדריכלים.

קרדיט לתמונות PIXABAY

תכנון אדריכלי

אדריכלות, שידועה גם בתור אומנות הבנייה, היא מקצוע משמעותי מאוד בכל הקשור לנראות של מבנים. מצד אחד, אדריכל הוא לא מהנדס שבונה את הבניין מאפס. מהצד השני, אדריכל הוא אינו מעצב פנים, כך שהתפקיד שלו לא מסתכם רק בנראות ובהבנה של כיצד הבית צריך להיראות. המקצוע הזה נשמע מתעתע, אך למעשה, אדריכלות היא תחום שעשוי להיות קריטי בקביעת נראות הבית. אדריכל מתכנן למעשה מבחינה עיצובית, מבחינת נראות ומבחינת מבנה פרויקטים מסוימים. הוא יכול לתכנן את ההיבטים הללו בבניין מגורים שלם, אך גם בתוך דירת מגורים. לאדריכל יש גם את הידע בכל הקשור לבניין החלל, אך גם את הידע בכל הקשור לעיצוב החלל, מה שהופך אותו לאיש מקצוע עם כלים רבים שיכולים לסייע ללקוחותיו.

עיצוב הפנים

תחום עיצוב הפנים מאפשר השפעה וקביעה של נראות של חלל מסוים. החל מחדר קטן בבית ועד לפנטהאוז ענקי בבניין יוקרתי – מעצב הפנים יכול לקבוע את הנראות של החלל, באמצעות פעולות שונות וטכניקות שונות. עיצוב פנים איכותי יוביל לכך שאותו החלל שעוצב יקבל מראה מעולה, כלומר מראה שגם עומד בפני עצמו אך גם מצליח לרצות בצורה המרבית את הלקוח. כדי לעצב חלל מסוים, מעצב פנים יתחשב בכל הפקטורים שיכולים להשפיע על החלל. זה מתחיל בתאורה של החלל, ממשיך בריהוט השונה שיש בכלל ומסתיים בצבע של החלל. מעצב הפנים יבחן שאלות שונות, כמו "מהם הפתחים הקיימים בכלל?", "איזה שינויים אפשר לעשות בחלל?", "אילו צבעים משתלבים עם הריהוט בחלל?" ועוד, וכך יבין מהו העיצוב הנכון והמתאים ביותר במקרה הספציפי אליו הוא נדרש.

תכנון בתים

אם תשלבו בין אדריכל, שיוכל לספק תכנון מקצועי, לבין מעצב פנים, שישלב עיצוב פנים מקצועי, תוכלו למצוא שני אנשי מקצוע שמסוגלים לבצע עיצוב ותכנון בתים ברמה הגבוהה ביותר. הדבר עשוי להיות רלוונטי מאוד עבור מי שרכש קרקע ומעוניין לבנות מאפס את הבית שלו עליה. גם אנשים שעושים שיפוץ מקיף יכולים להיעזר בשילוב הכוחות של שני אנשי המקצוע המיומנים הללו. ההשפעה שלהם תבוא לידי ביטוי גם על הבית מבחינה חיצונית, כלומר על הנראות החזותית שלו כאשר זווית הראיה עליו היא מחוץ לבית, וגם מבחינה פנימית, כלומר הנראות של הבית כשאנשים נמצאים במקומות שונים בתוך הבית – בסלון, בחדרים או במטבח.

עבודה עם משרד אדריכלים

תמיד אפשר לנסות לעצב דברים מסוימים לבד. כאשר מדובר על בית או דירה, מומלץ להשאיר את העבודה למקצוענים. אנשים שמנהלים משרד אדריכלות הם לא סתם אנשים שהחליטו לפתוח משרד כזה בעקבות אהבה לעיצוב או אמונה ביכולות שלהם.

גם אדריכלים וגם מעצבי פנים עוברים הכשרה מיומנת. אדריכלים בפרט הם אנשי מקצוע שנדרשים ללימודים אינטנסיביים ולצליחת מבחנים מורכבים לאחר סיום הלימודים שלהם. עבודה עם משרד של אדריכלים מומלצת למי שמאמין בחשיבות של הליך מקצועי, שיכול לתת קבלות עיצוביות ולהפחית את הסיכוי לתקלות.

דירות יוקרה

אחד הדברים שהעיצוב שלהם הוא הכי מורכב, אלו עיצוב דירות יוקרה . דירת יוקרה היא דירה לכל דבר ועניין, אך היא כוללת מאפיינים זהים בין דירות יוקרה שונות. למשל, דירות אלו הן בעלות שטח גדול יותר מהדירות הממוצעות. כמו כן, הריהוט והפרטים השונים בדירה יקרים יותר. עיצוב דירות יוקרה הוא דבר שמעצבי פנים ואדריכלים יודעים לעשות בצורה מדויקת, שלא תפגע ביוקרה של הדירה.

מיומנות ותשוקה למקצוע

כל הליך של תכנון אדריכלי או עיצוב הפנים של חלל מסוים דורש אנשי מקצוע מקצועיים כמובן, אך ישנן שתי תכונות חשובות שמתווספות לכך: מיומנות ותשוקה למקצוע. קינן אדריכלים מביאים את כל התכונות הללו בסל אחד לעבודות האדריכלות ועיצוב הפנים השונות שהם מבצעים עבור הלקוחות שלהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה