שמעתם כבר על המושג קלקל לבנייה? ואם כן מה אתם חושבים עליו? בשנים האחרונות חלים שינויים רבים בעולם, כיאה לעולם שמשתנה בכל רגע ורגע נתון, כבר אין אפשר להישאר במקום. לצאת מאזור הנוחות ז חשוב, ומעיד על חדשנות. גם קלקל לבנייה הוא מופע חדש, מופע שהיום נותן הרבה בעולם הבנייה.

קרדיט תמונה FREEPIK

אז מה זה בעצם קלקר לבנייה?

קלקר לבנייה נועד בשביל ליצור הפרדה בין האדמה או הקרקע לבין רצפת המבנה. עקב הפחד שהאדמה תפתח ותיצור לחצים על המבנה, כך שיכול להיווצר מצב בו הרצפות יתרוממו ויגמרו נזק. אנו לגמרי לא רוצים שזה יקרה. קלקר לבנייה בעצם מצמצם את הנזקים כמעט לאפס העלולים לקרות. מוצרי פוליסטירן מוקצף – העונה לשם קלקר לבנייה -  הינם מוצרים קלילים, קשים ועם זאת גם עמידים. כך שאל תחששו לרגע מרטיבות- קלקר לבנייה זהו קלקל עמיד לחלוטין וחסין.

קלקר לבנייה לא נועד אך ורק לרצפות, אלא גם לגגות ולתקרות, כדי לקבל את האיטום המרבי ביותר שאפשר לקבל בכל חלק במהלך הבנייה.

שחושבים על בנייה צריך להבין את כל מה שנעשה מעבר, באילו חומרים משתמשים, מה החשיבות של כל חומר, איך הוא מתקבל והאם הוא מתאים לאזור, אקלים וכדומה. צריך לבחור בחברה מקצועית, אנשי צוות ומומחים שיודעים את העבודה ונכונים לעבוד בכל התנאים שקיימים.

בשביל זה אנחנו כאן, חברת ״אקובילד״ אשר מתמחה במערכות בנייה אקולוגיות איכותיות ומתקדמות. כשאנו חושבים על בנייה, אנחנו חושבים גם על איכות הסביבה, ושמים דגש על איכות המוצרים. קלקר לבנייה הוא נושא חשוב מאוד שיש בתוכו עולם שלם וחשוב להבין מי מטפל בזה. מאין מגיע הקלקר, ועוד...

אנחנו ב-״אקובילד״ ידועים בזכות החדשנות שלנו בעולם הבנייה, המוצרים שלנו מגיעים היישר מחברת ענק, שמייצרת את החומרים הכי טובים. קמנו כדי להיות חברה ששמה דגש על הבנייה הירוקה ומשתמשת במוצרי פוליסטירן מוקצף הכי טובים ואיכותיים שיש. כי איכות זו לא מילה גסה, ואם היא תורמת לאיכות הסביבה, אז קיבלנו פלוס ענק.

בשנים האחרונות עברנו הרבה עד שהבאנו לארץ את החומרים הללו, חקרנו, בדקנו, עשינו סקרי שוק, כשהגענו לקנדה הבנו שאת האחת מצאנו. הגיע הזמן שבארץ ישראל תהיה חברה בנייה ירוקה שמעסיקה את מיטב המומחים שיש היום בשוק, ומעניקה לכל בנייה פן נוסף וחשוב, ומעלה את המודעות לחיים ירוקים.

קלקל לבנייה של ״אקובילד״ הוא מוצר מהימן, איכותי, וטוב שכל בנייה מתחילה בו, כך שהוא חייב להיות חזק מספיק, אטום מספיק ובעיקר לספק את הדבר שלשמו הגיע - לייצר אטימות מרבית ולצמצם נזקים לאפס, הגיע הזמן לתת מקום לחדשנות, להעלות מודעות לאיכות הסביבה, ולהתחיל לבנות נכון עם מוצרים איכותיים וחזקים.

צוות ״אקובילד״ פה בשבילכם ומחכה לכם לכל שאלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה