"הזקנים" שבינינו עוד זוכרים עולם שבו לא היו סמארטפונים. אולי קשה לדמיין את זה אבל פעם אנשים לא היו מסתובבים עם פלטפורמה דיגיטלית שלמה בתוך הכיס, צופים בסרטונים וחדשות, מתכתבים עם חברים, רוכשים מוצרים – והכל ממכשיר של כמה אינטשים. אז היום זו כבר עובדה מוגמרת ומובנת מאליה, אבל איך מה שלא כולם מבינים הוא איך קונים סמארטפון שמתאים לצרכים, ובמחיר שמתאים למסגרת התקציב. בואו נראה.

freepik

אכן, כאשר ניגשים לקניית סמארטפון חדש מדובר לא פעם במסע של ממש, לעבר שלל סוגים יצרנים, סוגים ודגמים, מינוחים טכניים שלא כולם מבינים, מחירים שמשתנים במאות ואלפי שקלים, וכן הלאה. על כן, חשוב להתחיל את הדרך כשיש ברשותכם מידע ברור ומובן, כפי שמספק אתר המסיבה שלי, שיעזור לכם לרכוש מכשיר איכותי והולם.

 

כמה המלצות מאתר המסיבה שלי

ההמלצה הראשונה של אתר המסיבה שלי היא לשים לב לגודל המסך. כידוע, גודלו של המסך ישפיע באופן מהותי על חוויית הצפייה שלכם בסרטים, סרטונים שנשלחים ברשתות החברתיות, קריאה של כתבות ומידע ותכנים נוספים ברשת, וכדומה. מצד שני, ככל שמהסך של המכשיר יותר גדול כך הוא תופס יותר מקום בכיס או בתיק שלכם, וגם התפעול שלו מצריך יותר מיומנות – בעיקר למי שיש ידיים קטנות. לכן, אם אין צורך מיוחד במסך גדול כדאי ללכת על גדלים של כארבע אינץ', ומכאן והלאה לטפס לעבר חמישה, שישה ושיבעה אינץ' בהתאם להעדפות האישיות.

 

המלצה נוספת של אתר המסיבה שלי

 

עוד המלצה חשובה שלנו היא לשים לב למצלמה או המצלמות שמגיעות עם המכשיר. בעיקר אם אתם נוהגים להצטלם הרבה ו/או לפרסם תמונות בפייסבוק, באינסטגרם וכדומה, תנו דעתכם על מספר המצלמות של הסמארטפון, היכולות של המצלמה האחורית והקדמית, מידת הזום ומידת הרזולוציה שהיא יכולה לספק, וכן פיצ'רים מדליקים של עריכה שמגיעים עם המכשיר.

 

בנוסף לכך, חשוב לשים לב לזיכרון העבודה של המכשיר ולזיכרון הכללי. בעיקרון, ככל שיש לסמארטפון קיבולת זיכרון יותר גבוהה כך תוכלו לשמור עליו יותר אפליקציות, תמונות, סרטונים ותכנים. מצד שני, ככל שתשמרו עליו יותר כך נוטה מהירות העבודה לרדת, ודווקא בשל כך חשוב הזיכרון הגדול. במילים אחרות, ככל שיש לסמארטפון יותר זיכרון כך הוא יעבוד במהירות גדולה יותר, יעבור בין אפליקציות, ישרת אתכם במשחקים און ליין וכדומה.

 

ומה עם המחיר?

 

אין ספק: ככל שמדובר במכשיר מתקדם עם מסך יותר גדול, זיכרון יותר גדול, מעבד עוצמתי יותר, מצלמות חדישות וכן הלאה – כך עולה המחיר. היום תוכלו למצוא סמארטפונים שעולים מאות שקלים בודדות וגם מכשירים מעל לחמשת אלפים שקלים. אז אם אין לכם שום בעיית תקציב ואתם פשוט חייב את האייפון או האנדרואיד הכי חדש, שיחקתם אותה. אבל אם יש מגבלת תקציב, שימו לב לצרכים האמיתיים שלכם ולשימושים המיועדים לסמארטפון, וכך תחסכו הוצאה מיותרת.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה