קניית סמארטפון חדש ב 2022 – מדוע לבחור דווקא באייפון?



קניית סמארטפון חדש היא פעולה לה אנו נדרשים מחדש מדי שנה או כמה שנים, במיוחד אם אנחנו רוצים להישאר "מעודכנים" ולהשתמש בנוחות בכל האפליקציות החדשות ובמכשיר שעובד בצורה מהירה וחלקה

פוטוליה

האפשרויות בשוק כיום הן רבות ומגוונות, וכוללות מכשירים של חברות שונות כמו אפל, סמסונג, שיאומי, LG ועוד. הסמארטפון הראשון שיצא לשוק לפני כחמש עשרה שנים הוא כמובן האייפון של אפל, ומבחינות רבות הוא עדיין המכשיר הטוב ביותר בעולם. במידה ובוחרים כיום סמארטפון חדש – מדוע לבחון דווקא באייפון? להלן כמה סיבות טובות שכדאי לקחת בחשבון.

כל כמה זמן אתם רוצים להחליף סמארטפון?

אנשים רבים מחליפים סמארטפון מדי שנה או שנתיים, אך אם תבדקו טוב תגלו שסטטיסטית מדובר תמיד בצרכנים של סמארטפונים שאינם של אפל. משתמשי אייפון נהנים ממכשיר שמחזיק מעמד בממוצע יותר מכפול זמן מאשר הסמארטפון הממוצע שאינו של אפל. עם אייפון חדש ועדכוני תוכנה שוטפים אתם יכולים ליהנות מהמכשיר בקלות גם למשך שלוש, ארבע או חמש שנים, ולא חסרים אנשים שמשתמשים באייפון שלהם גם יותר זמן מזה. אפל בונה מכשירים שעובדים ומתפקדים למשך זמן רב, גם מבחינת חומרה וגם מבחינת תוכנה. אם אינכם רוצים לרוץ להחליף סמארטפון שוב בעוד שנה או שנתיים מהיום, עדיף לקנות היום אייפון.

איכות צילום

אייפון עולה על מתחריו בכמה וכמה קטגוריות עיקריות, אחת החשובות שבהן היא המצלמה. אייפון חדש מכיל כיום מצלמה איכותית ביותר המאפשרת לצלם ברמת איכות מקצועית של ממש, וקשה לומר זאת באותה מידה לגבי מרבית דגמי הסמארטפונים האחרים. צילום הוא אחת מהפונקציות השימושיות והחשובות ביותר בסמארטפון, וכולנו משתמשים בפונקציה זו המון, גם אם איננו תמיד שמים לב לכך. כאשר מביטים אחורה על התמונות שצילמנו, ניתן לחוש מיד בהבדל בין תמונות שצולמו במצלמות בינוניות וגרועות לבין כאלו שצולמו במצלמה איכותית. והמצלמה של האייפון היא כאמור מהאיכותיות ביותר בעולם הסלולרי כיום (ובעצם מאז ומתמיד)

מכשיר שתמיד עובד

אייפון מתאפיין ביתרון משמעותי אשר קיים גם במכשירים אחרים של אפל, דוגמת אייפד ומחשבים ניידים של החברה – מדובר במכשיר שתמיד עובד, וכמעט ואינו "נופל" או מתעכב עקב תקלות תוכנה אלו או אחרות. כמעט כל סמארטפון נתקע מדי פעם, נכבה, לא נדלק כמו שצריך או סתם עובד לאט. לא האייפון (או לפחות לא באותה תדירות). אינספור מבחני צרכנות הוכיחו נקודה זו – מכשירי אפל, ובפרט אייפון, עובדים בצורה חלקה ואמינה כמעט תמיד, מבחינה סטטיסטית הרבה לפני כל סוג אחר של מכשיר. אם אתם רוצים סמארטפון שתמיד יעבוד ולא יעשה לכם בעיות – אייפון הוא המכשיר עבורכם.

לסיכום, קיימות סיבות טובות לקנות אייפון בתור הסמארטפון הבא שלכם, למרות שלרוב הוא יקר יותר מהאלטרנטיבות. זה שווה את זה, וגם משתלם כלכלית כאשר מתחשבים בכך שסביר להניח שהוא ישרת אתכם כפול זמן ממכשירים אחרים, או יותר מכך.

מחפשים לרכוש מכשיר אייפון? היכנסו לקטלוג באתר הבית של אייבורים מחשבים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה