קרוב משפחה הפך לסיעודי? הינה כבר דברים שכדאי לך לדעת



החיים מלמדים אותנו שככה סתם, בבת אחת, כל מה אנחנו מכירים יכול להשתנות. מצד אחד, אנחנו יכולים לזכות מחר בבוקר בלוטו ולהיות עשירים. מצד שני, אחד מקרובי המשפחה שלנו עלול לעבור תאונה שתשאיר אותו סיעודי לכל החיים. למרות שאף אחד לא רוצה לחשוב על המקרים האלה, הם בפירוש חלק מהחיים. לכן נשאלת השאלה האם יש משהו שנוכל לעשות כדי להגן על עצמנו לפחות מבחינה כלכלית. כל אדם שתשאלו אותו יגיד לכם שהוא לא רוצה להיות עול כלכלי על המשפחה שלו בעת זקנה. לכן כולנו עושים ביטוחים סיעודיים שונים. זה יכול להיות ביטוח סיעודי שעושים במסגרת קופת חולים אך זה גם יכול להיות ביטוח פרטי. הבעיה היא, שזה שאולי יש לאותו קרוב משפחה שהפך לסיעודי ביטוח, זה לא תמיד מספיק.

קרדיט לתמונות PIXABAY

 

כיצד מגיבות חברות הביטוח כשהן נדרשות לשלם?

 למרות מה שרבים מאתנו חושבים, לא פעם כאשר אנחנו פונים אל חברת הביטוח ודורשים ממנה את מה שמגיע לנו, היא לא משתפת פעולה. לא חסרות חברות ביטוח שמתנערות מהלקוחות, מגלגלות אליהם את האחריות או מובילות אותן לסחבת אינסופית רק כדי לא לשלם. בישראל מוגשות הרבה מאוד תביעות סיעוד בכל שנה, שכן אדם שהופך להיות סיעודי הוא אדם שעולה למשפחתו הרבה מאוד כסף. למעשה, אדם סיעודי שנשאר לגור בביתו ומקבל שם את הטיפול, עולה כ8,000 ש״ח בחודש למשפחתו. זה סכום גבוה מאוד לכל הדעות ולכן ברור מדוע הדבר הראשון שנעשה יהיה לפנות אל חברת הביטוח. עם זאת, בהחלט עלול מאוד להיות שחברת הביטוח לא תסייע לנו בצורה מידית ולכן נשאלת השאלה: מה עושים ואיך מזרזים את התהליך?

 החשיבות של פניה אל אנשי מקצוע שמומחים תביעות בחום הסיעוד

 אם גם אתם מתמודדים היום עם השאלה כיצד תוכלו לסייע לאדם סיעודי במשפחה שלכם, אתם לא לבד. זה קורה הרבה יותר ממה שאנשים חושבים. יחד עם זאת, כאמור, אם תפנו לבד אל חברת הביטוח שלכם, עלול מאוד להיות שלא תקבלו ממנה את מה שמגיע לכם. לכן הדרך הנכונה יותר היא לפנות אל אנשי מקצוע שחיים ונושמים את התחום של תביעות סיעוד. אנשי המקצוע שעובדים בתחום הזה יוכלו לעזור לכם לכל אורך הדרך. ראשית, הם מכירים היטב את הנהלים של חברות הביטוח ואת ההתנהלות שלהן. שנית, הם מכירים גם את החוק. לכן, אם תוכלו להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר ובצורה כזאת לזרז את התהליך, למה לחשוב פעמיים? פנו אל אנשי המקצוע המומלצים ביותר בתחום תביעות הסיעוד ותראו שכבר מהרגע הראשון הם ידאגו בצורה מושלמת לאינטרסים שלכם. חשוב לעשות זאת כמה שיותר מהר, שכן מדובר על תהליך שכולל לא מעט בירוקרטיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה