קרסלברג – הבירה שתפיח בכם חיים



אז איך אתם בוחרים לפתוח את הערב? עם בירה קרלסברג כמובן!

צילום: stock.adobe.com

אבל מה ההבדל בין בירה כזו לאחרת ואיך היא יכולה להפיח בכם חיים על כל המשתמע מכך? קרסלברג מציגים בפניכם את כל המונחים וההסברים תחת קורת גג נתקלים בשמות לא ברורים ? הנה כמה דברים שחשוב לדעת על המשקה הטעים והקדום ביותר בעולם. כפי שהבנתם, מאז ועד היום, עברה ועוברת הבירה המון גלגולים ושינויים הן בתהליך הייצור והן בטעמים עצמם. בכדי לדעת על מה מדברים אתכם, הנה מידע אודות המרכיבים האיכותיים ביותר שבסופם- תוכלו גם אתם לבחור את הבירה האהובה עליכם.  

בירה קרלסברג – הפייבוריטית של כולם 

בירה קרלסברג היא הבירה האהובה והפופולארית ביותר בקרב צרכים ברחבי העולם. 

שאלתם את עצמכם פעם מה מקור הבירה? וכמה סוגים של בירה יש?

השוק הפתוח מציע משחר ההיסטוריה ועד היום, מגוון של סוגי בירות המיוצרות בצורה מסוימת. בכדי שלא תלכו לאיבוד קרלסברג מעניקה לכם כמה סוגים ממשפחת הבירות: בירה לאגר, בירה זו מיוצרת בתסיסה תחתית של השמרים וכן בטמפרטורה נמוכה. צבעה של הבירה בהיר ביחס לכל שאר הבירות והיא מוגזת. בירה מסוג אייל (ALE) נוצרה בתהליך של תסיסה עילית, שלא כמו קודמתה, הבירה הזאת תהיה בצבע כהה יותר ובו זמנית תהיה פחות מוגזת. אחוז האלכוהול בבירה הזו, יהיה יחסית גבוה. אחרונה חביבה הינה מבירת חיטה, בירה שהיא למעשה קודמתה (ALE) אבל לא מסוננת ועם שיעור גבוה ביותר של חיטה. הגוון של בירה שכזו, יהיה עכור וגופה בינוני. גם כאן, הבירה תהיה מוגזת יחסית. בירה פורטר הינה בירה כהה יותר, גופה חלש והיא מתוקה יותר. בירה זו, מכילה 4 אחוז אלכוהול ולאוהבי הדאבל פורטר- האלכוהול אף יגיע ל8 אחוז. בירה סטאוט הינה בירה כבדה וכהה במיוחד, אם מדברים במונחים של מתוק או מר, בירה זו מתוקה יותר מקודמתה (פורטר) ומיוצרת מלתת קלוי בצורה חזקה ואחוז מכובד של כשות. הדוגמא הטובה ביותר לבירה ממשפחה זו הינה – בירה גינס. בירה ממשפחת האייס, הינה בירה בהירה, יהיה לה טעם עדין ביחס לכל השאר ותהליך הייצור שלה ידרוש טמפרטורה של 4 מעלות ואז סינון. בירה ממשפחת הבוק תהיה לרוב כהה, עשירה וכן כבדה. בירה מהזן הזה, תיוצר בתסיסה תחתית וזה יקרה לרוב בתחילת האביב. באירופה, ניתן לראות אותה נמכרת בתקופת הקיץ. ביטר הינה בירה מסוג אייל, היא תהיה מאוד יבשה, מכילה בתוכה הרבה כישות ותימכר ישירות מהחבית. בירת הלייט הנמכרת בארצות הברית חלשה מבחינת אחוזי האלכוהול. הבירה האחרונה הינה פילזנר- בירה בעלת טעם חזק של כשות, קלה במרקם שלה ואהודה מאוד במדינות כמו צ'כיה.

טיפים להגשה – קרלסברג

הידעתם? שלא כמו יין, בירה לא משתבחת עם הזמן ולכן, טריות זה שם המשחק. יש לאחסן את הבירה לא באור, לסגור את הסוגר טוב כדי שלא ייכנס אוויר, לא להשאיר במקום חם ולא שיעבור יותר מדי זמן. בכדי שהבירה שאתם מגישים ליקרים לכם ביותר לא תחמיץ, אלו הם למעשה הכללים החשובים ביותר בשלב האחסון. פתחתם בקבוק? השתדלו להגיש אותו מיד עם פתיחתו ובטמפרטורה של 8- 10 מעלות לכל היותר ועכשיו? להגשה. אם מגיעים אליכם אורחים יקרים, לצד הטעם המושלם, חשוב מאוד להגיש את הבירה בכוס נקייה, ללא לכלוך וללא סימנים העלולים להעכיר את המראה של הבירה. אבק מיותר על הכוסות, ימנעו את יופי ההגשה ונראות של בירה עם קצף עשיר. לכן, השתדלו להגיש את הבירה בצורה שתכבד אתכם ותעניק לאורחים שלכם רגע אחד בחיים- קרלסברג!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה