קרקע בבנימינה: פתיחת פוטנציאל




השקעה בנדל"ן היא לא רק בעלות על פיסת אדמה; מדובר בהבטחת מניות בעתיד. ביישוב המקסים בנימינה-גבעת עדה, קרקע במחיר התחלתי של 49,000 ₪ בלבד מציעה הזדמנות להיות חלק מקהילה על סף שינוי.

קרדיט לתמונה Freepik

החל מ-49,000 ₪: בעלות על קרקע בינימינה לכולם

אחד המאפיינים הבולטים של פרויקט הוא סבירותו. עם אפשרויות בעלות על קרקע החל מ-49,000 ₪ בלבד, זה כבר לא חלום הרחק מהישג ידם של רבים. נקודת מחיר אטרקטיבית זו מנגישה את ההשקעה בנדל"ן לקהל רחב יותר, ומאפשרת להם להשתתף במיזם הפורח הזה.

בנימינה: עיר עם חזון

קרקע בנימינה ממוקם באופן אסטרטגי עם היסטוריה עשירה ועתיד מזהיר. על פי תוכנית הפיתוח של העירייה שואפת להכפיל את אוכלוסייתה הנוכחית, ולהפוך אותה לעיר משגשגת. תוכנית שאפתנית זו צפויה להביא לצמיחה כלכלית ואפשרויות פיתוח משמעותיות.

עלייה בהזדמנויות תעסוקה מעודדות את הביקוש לדיור

קרקע בבינימינה מתגלה כמרכז תעסוקה, הביקוש לדיור גדל בהתמדה. מרכזי תעסוקה בסביבה מושכים כוח עבודה המחפש את נוחות המגורים בעיר. הביקוש הגובר הזה לנכסים למגורים מעלה את ערכי הנכסים.

השקעה בקרקע בבנימינה היא יותר מחלטה פיננסית; זו השקעה בעתיד. עם אפשרויות בעלות על קרקע במחירים סבירים.

שדה דב: ההשקעה היוקרתית שמבטיחה רווחים מרשימים

פרויקט שדה דב הוא אחד מהפרויקטים המבטיחים ביותר בישראל כיום. במרכזו שטח חוף אחרון בתל אביב, בסמוך לשכונות היוקרתיות של העיר. הפרויקט הזה מבטיח יחידים משוערים אפשרות נדירה להשתלבות בסביבה יוקרתית, וליהנות מכל היתרונות.

שדה דב מייצגת אפשרות מרשימה להשקעה והרווחה. הקרקע בשדה דב הוא נכס נדיר שמתגבר מצד הציבור הרחב. עם נמל התעופה תל אביב בקרבת מקום, התכלת מספקת יחסית למיקומה הייחודי והגישה הנגיעה אל כל חלקי העיר, בזמן קצר.

התוכניות לשכונה החדשה כוללות חפיפת מרחבים עירוניים, פארקים, שבילי אופניים, אנרגיה חלופית ועוד. זו תכנית שנראית מבטיחה לתושבים, איכות חיים גבוהה וסביבה נעימה לשהייה.

כדי לספק את הזדמנות נדירה זו, ריף נדלן משווקת רק רבע מהקרקע ההיסטורי, כלומר, רק 25% מהכמות הכוללת של הקרקע בשדה דב. מהסיבה הזו, הזדמנות זו יכולה להיות יחידת פרטנרים מהסוג הפעם האחרונה. היא בבעלות רכוש בנדל"ן רחב בארץ, כולל אלפי דונמים של שטחים.

הפרויקט בשדה דב מהווה סיכוי נדיר עבור הציבור להשקיע במיקום מרשים ומבוקש ביותר במחיר סביר. עם התפשטות רשתות התחבורה וגישות נוספות לאזור, הוא מציע אפשרויות חיים חדשות ויוקרתיות באזור המרכז של המדינה.
עם התקדמות הפרויקט ורכישת ההיתרים הנדרשים, יתרונותיו של הקרקע בשדה דב מתרבים ושוויו מתרומם בצעדים גדולים. הזדמנות זו מסייעת למשקיעים לרכוש נכס עם פוטנציאל רווח גדול כששווי הדירות בפרויקט עצמו מוערך להגיע לשמות מרשימות במיליוני שקלים, וזו הבטחה לרווחים שיכולים להשאיר בכיסך בעשורים שלאחר השלמת הפרויקט.

בנוסף לכל היתרונות הכלכליים והפיננסיים שבהשקעה בפרויקט שדה דב, הפרויקט הזה מציע גם למידת מספר לקחים חשובים בעולם הנדל"ן וההשקעות:

  • מיקום הוא המפתח: המיקום היוקרתי של שדה דב הוא אחד מהגורמים המרכזיים להצלחת הפרויקט. כאשר השקעה נעשית באזור נבחר בקפידה, היא מצליחה להפוך את הנכסים לנדל"ן יוקרתי ולהצמיח את שווי הנכסים במהירות.
  • שוק הנדל"ן בישראל: הנדל"ן בישראל הוא שוק דינמי ומשתנה ברמות של שווי הנכסים. השקעה בקרקע כמו שדה דב יכולה להיות אטרקטיבית מאוד למשקיעים שמחפשים להרוויח רווחים גדולים בתכלית ההשקעה.
  • המערכת המשפטית: הסכם השיתוף המגוון והחזק במיוחד שחתם ריף נדלן עם משרד עורכי הדין מוסרי חביב ושות', מספק הבטחות משפטיות ומשפטית למשקיעים, הפועלת לטובתם והפוטנציאל לסיים את הפרויקט בצורה מוצלחת.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה