רונן מרדכי גרין - תכונות אופי של יזם נדל"ן



רונן מרדכי גרין מסביר כי כדי להיות יזם נדל"ן, אתה צריך להיות בעל כמה תכונות אופי שלא קל למצוא. אתה צריך להיות לוקח סיכונים ולהיות בעל אומץ לקחת כל סיכון. אתה צריך גם להיות מישהו שלא מפחד מכישלון ויש לו את היכולת לחזור מכישלונות

PIXABAY

יזם נדל"ן הוא יזם שרוכש קרקע או מבנים מתוך כוונה להפוך אותם לנכסים מניבים. יזם נדל"ן שונה ממנהל נכסים בכך שיש לו חלק בנכס, והוא מסוגל לקבל החלטות לגבי אופן השימוש בו.

רונן מרדכי גרין ממשיך ומוסיף כי בשל העלויות הגבוהות של התחלת פיתוח חדש, יזמי נדל"ן רבים נאלצים לעבוד עם יזמים אחרים במיזמים משותפים. זו יכולה להיות דרך טובה עבור מפתחים פחות מנוסים לצבור ניסיון רב ערך וללמוד ממנוסים יותר.

יזם נדל"ן הוא מי שמחזיק ומפתח קרקע למגורים, מסחרי או תעשייתי. ע"פ רונן מרדכי גרין, המונח מתייחס בדרך כלל למי שעומד לרשותו הרבה כסף ומשאבים. הם מסוגלים לבצע השקעות בקרקע שאולי לא תהיה רווחית עבור יזמים קטנים יותר. כדי להיות יזם נדל"ן, אתה צריך להיות בעל התכונות הבאות:

- אתה צריך להיות מסוגל לחשוב מה האנשים רוצים

- אתה צריך להיות מוכן לקחת סיכונים

- אתה צריך להיות בעל כישורי משא ומתן טובים

- אתה צריך לדעת לנהל את הזמן שלך

התכונות שהופכות יזם למצליח אינן מוגדרות בקלות. הן משתנות מאדם לאדם ומעסק לעסק. הדרך הטובה ביותר לגלות מה הופך יזם נדל"ן למצליח היא לראיין אותו ולשאול את השאלות הקשות. ישנן תכונות רבות שצריכות להיות ליזם נדל"ן. הם צריכים להיות עמידים, סבלניים ובטוחים בעצמם. יש אנשים שנולדים עם רוח יזמית טבעית, אבל אחרים צריכים ללמוד איך להפוך לכזה.

רונן מרדכי גרין הינו יזם נדל"ן בעל שנים רבות של ניסיון והוא יסביר לכם כאן מה נדרש ממך כדי להיות יזם נדל"ן מצליח. ניתן לחלק את התכונות של יזם נדל"ן מצליח לשתי קטגוריות: תכונות אישיות וכישורים עסקיים. החשיבה הנכונה חיונית להצלחה בתעשייה.

יזם נדל"ן חייב להיות בעל תשוקה טבועה לבנייה, ויכולת לחשוב מחוץ לקופסה על מנת ליצור פתרונות פרקטיים ואסתטיים כאחד. כדי להיות יזם נדל"ן מצליח, אתה צריך להיות בעל רוח יזמית ודחף להצליח. אתה צריך להיות טוב בקבלת החלטות ולאזן בין הצרכים של העסק שלך לבין אלה של הלקוחות שלך. אתה גם צריך להיות מסוגל לתקשר ביעילות עם אחרים, לעבוד היטב בצוות ולהראות כישורי מנהיגות.

יזם נדל"ן מצליח צריך להיות מונע ובעל תשוקה לענף. הם צריכים להיות בעלי חזון ולהיות מסוגלים לבצע. הם צריכים להיות מתמידים ולא לוותר. יזם נדל"ן מצליח צריך להיות בעל מוסר עבודה טוב והבנה של מה שנדרש כדי לגרום לעסק לצמוח.

רונן מרדכי גרין מסכם כי יזם נדל"ן מצליח צריך להיות מומחה בפיננסים, מכירות ושיווק. אלו שלושת הכישורים הנחוצים להצלחה. יזמי נדל"ן צריכים לדעת לנהל את הכספים שלהם בצורה טובה ולהבין היטב את השוק. הם גם צריכים להיות מסוגלים למכור ולשווק את הנכסים שלהם היטב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה