רוצה לארח באופן אלגנטי ומפנק אבל בלי להתאמץ? הנה הפתרון שלא חשבת עליו.



פעמים רבות כשאנחנו מארחים אנשים בבית, חברים, בני משפחה או אורחים אחרים, הבישול, האפייה וכל הדברים מסביב לאירוע דורשים מאיתנו הרבה מאוד מאמצים ומשאבים, עד שלעיתים קרובות אנחנו מתקשים ליהנות באירוע עצמו, תוהים אם זה באמת משתלם ומבטיחים לעצמנו שזו הפעם האחרונה שנעשה את זה.

קרדיט תמונה FREEPIK

אך יש גם דרך אחרת, קלה יותר, לארח חברים או בני משפחה. אנחנו לא צריכים לעבוד קשה מדי בשביל להפיק אירוע בו האורחים שלנו וגם אנחנו נהנה ממנו. יש לנו אפשרות לעשות את זה בצורה פשוטה, קלה, ועדיין להציע לאורחים שלנו אפשרות ליהנות מאירוח אלגנטי, מפנק ומרשים.

הפתרון שלנו הם מגשי אירוח. במקום שאנחנו נצטרך ללכת לסופר לקנות מצרכים ולבשל או להבדיל, להזמין שירות קייטרינג שלם על כל המשתמע מכך, אנחנו יכולים לבחור בפתרון ביניים משתלם.  להזמין מגשים עם מאכלים שונים ומגוונים שהאורחים שלנו יכולים לבחור וליהנות מהם.

אילו מגשים אנחנו יכולים להציע לאורחים שלנו?

באופן טבעי, אנחנו נבחר מגשי אירוח על פי סוג האירוע, בהתאם ליום ולשעה בו הוא נערך וכן בהתאם לכמות האורחים שאנחנו מארחים. קיים מבחר גדול ממנו אנחנו יכולים לבחור את מה שנראה לנו מתאים.

קייטרינג Munier מציע לנו מגוון מגשים עם מנות מקוריות, עשויות מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר שיש. כל המנות מוכנות על ידי צוות המקום ומוגשות על גבי מגשים מעוצבים ומרשימים. לנו רק נותר לבחור מה להציע לאורחים שלנו.

אנחנו יכולים לבחור מגשים עם מאפים, כריכים, בייגל'ס ומיני בייגל'ס, מיני לחמניות פרצעל ועוד. יש לנו אפשרות לצד המאפים והכריכים, להציג לאורחים שלנו מגשים עם ירקות, סלטים וסלטי שוק המוגשים בכוסיות אישיות, גבינות משק וקינואה. בחלק האחרון של האירוע, אנחנו יכולים להציע להם מגוון רחב של קינוחים וכן סלטי פירות, פירות חתוכים, פירות בכוסיות אישיות ומעדני סופר פוד.

על מנת שכל האורחים שלנו יוכלו ליהנות ממה שאנחנו מציעים, יש לנו אפשרות להזמין גם מגשים הכוללים מנות ללא גלוטן וכן מנות טבעוניות ללא מוצרים מן החי. חשוב לציין, כל המוצרים של חברת Munier הינם כשרים

כשאנחנו מארגנים את האירוע ויכולים להעריך כמה אורחים יגיעו אליו, אז נפנה אל החברה ונעשה הזמנה מסודרת. הצוות שלה יספק לנו את כל המגשים ביום האירוע, כך אנחנו נוכל לסדר הכל בצורה  שתהיה נוחה לנו. אנחנו יכולים לסדר את המגשים בשולחן אחד, על גבי מזנון הגשה מיוחד או בכל מקום אחר.

לפני סיום חשוב לציין, אירוח בעזרת מגשים רלוונטי לכל סוג של אירוע. החל ממפגש חברים ובני משפחה, ימי הולדת, ימי נישואים, אירועי חג וכל אירוע אחר שאנחנו מבקשים לציין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה