רוצה להתחיל לראות תוצאות? בואי תגלי איך



בשיתוף Strongful

בחיי היומיום המורכבים שלנו, מציאת דרכים להפחתת מתח וחרדה הופכת למשימה חיונית לבריאות הנפש והגוף. אחת מהדרכים היעילות להשגת מטרה זו היא בחירת פעילות גופנית מתאימה. ישנם מגוון רב של תחומים ספורטיביים והבחירה ביניהם יכולה להשפיע לטובה על רמת המתח והחרדה שלנו וכך לקבל תוצאות גם במישור הרגשי וגם הגופני!

 

הליכה

הליכה היא פעילות גופנית פשוטה ונגישה, שיכולה להפיק תועלת גם עבור הנפש וגם עבור הגוף. במהלך הליכה, הגוף יוצא לפעולה, משרה אורח חיים פעיל ובנוסף, הליכה יכולה להיות זמן לרגיעה ולנשימה עמוקה ויעילה להפחתת רמות המתח. כאשר את מתרוצצת בין סידורים יום יומיים, בחרי בהליכה במקום נסיעה ברכב - כך תוכלי לבצע פעילות גופנית כמעט מבלי להרגיש

צילום: עירד נצר

ריצה ואירובי:

לכל אחד מאיתנו יש את הסגנון האישי שלו, ולכן ריצה או פעילות אירובית כמו רכיבת אופניים או שחייה יכולים להיות פתרון מוצלח. תרגול קרדיו פועל ישירות על הלב והעורקים, יוצר אנדורפינים ומקנה תחושת טובה ושחרור רגשי. בנוסף, אימונים אלו עוזרים להאצת שריפת השומן בגוף, דבר היכול להביא אנשים רבים לתוצאות שלהם.

יוגה ומדיטציה:

פעילויות אלו, המשלבות בין תרגול גופני יעיל לבין פרקטיקה של נשימה וריכוז, עשויות להיות בעיקרן יעילות בהפחתת מתח וחרדה. יוגה מציעה גם גמישות ואיזון, יחד עם פוקוס על הזמן הנוכחי והקשבה לאני הפנימי שלי. כאשר אנו משקיעים את כל תשומת הלב שלנו בהווה, אנו מצליחים להירגע ולא להישאב למחשבות לטווח הרחוק

אימון פונקציונלי:

כמו כן, אימון שמשלב בין כוח, גמישות ויכולת קורדינציה עשוי להיות בחירה טובה. כאשר אנו פועלים עם מספר שרירים בו זמנית, נפיק יתרונות לגוף ולנפש, וניתן לקבל תחושה של שליטה ואומץ עצמי.

אימון קבוצתי:

השתתפות באימון קבוצתי, כמו יוגה קבוצתית או כושר קרבי, יכולה לספק לנו גם חוויה חברתית ותמיכה רגשית, שתורמת להפחתת המתח והחרדה. בדרך כלל, נשים רבות אוהבת לעבור שיעורי פילאטיס בקבוצות גדולות. בזכות אימונים אלו, תוכלי להתאמן עם החברה הכי טובה שלך, דבר הישפר את חווית הספורט.

צילום: עירד נצר

אגרוף:

אגרוף הוא הספורט המושלם להפחתת לחצים ולפריקת רגשות שליליים, מעבר לזה תוכלי לשרוף המון קלוריות ולהוציא אנרגיה במהירות.

לסיכום,

בחירת פעילות גופנית קשורה להעדפה ולסגנון החיים האישי. חשוב למצוא את הפעילות המתאימה לך ביותר שמספקת לך עניין ואת התוצאות אותן את מחפשת.

באמצעות התמקדות בפעילות גופנית מהנה, ניתן להפחית את המתח והחרדה, ולהנות מתרגול המשפר את הבריאות הנפשית והגופנית בו זמנית.

 צילום: עירד נצר

לא משנה באיזה אימון תבחרי, לפני הכל תצטרכי לבחור סט המושלם בדיוק בשבילך - במידה, בצבע ובאיכות.

ב- Strongful תוכלי למצוא טופים לנשים שיעניקו לך תמיכה מקסימלית בחזה לכל המידות! , תוכלי לרכוש טייץ קצר המושלם לחודשי הקיץ ולאימונים בעלי דופק גבוה או טייצים ארוכים המושלמים לכל ימות השנה, אוברולים בגזרות שונות ועוד.

כל זה מחכה רק לך!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה