רוצים להצליח במתמטיקה ובאנגלית? כדאי שתכירו את מרכזי הלמידה של מטיק



תלמידים רבים מתקשים במתמטיקה ובאנגלית ולכן פונים לקבלת עזרה ממורים פרטיים מעבר לשעות הלימודים, ובכל זאת חלקם עדיין לא רואים שינוי בציונים שלהם בבית הספר. אחת הסיבות לכך היא שנוצרת תלות במורה הפרטי. כשהמורה לא נמצא ליד התלמיד ומכוון אותו, התפקוד של התלמיד ויכולת שליפת החומר שלו נפגעים

pixabay

בדיוק בשל כך, נועם משולם, אקדמאי ומורה פרטי למתמטיקה, הקים לפני מעל עשור את מטיק  המפעילה מרכזי למידה ברחבי הארץ. במטיק מלמדים מתמטיקה ואנגלית מתוך שליחות לייצר לתלמידים חוויית למידה אחרת, שגורמת לכל תלמיד להאמין ביכולות שלו, ומתוך ההבנה שלמידה אפקטיבית לא מסתכמת רק בהבנת החומר, אלא גם ביצירת מוטיבציה, העצמת הביטחון העצמי ופיתוח מיומנויות למידה. למידה המשלבת את כל המרכיבים האלה מבטיחה את הצלחת התלמיד.

מהי שיטת הלימוד של מטיק?

בתחילת הלימוד כל תלמיד עובר אבחון אישי שמטרתו לאתר את רמתו, הרקע הלימודי ממנו מגיע ומטרותיו, ויחד עם המאבחן נבנית לו תכנית לימודים אישית המותאמת במיוחד בשבילו.

מטיק מציעה מגוון מסלולי לימוד - שיעורים פרטיים, קבוצות למידה, קורסי קיץ ומרתונים לקראת מבחנים ובחינות הבגרות. רוב התלמידים לומדים בקבוצות למידה של 3-6 תלמידים, עם ליווי מקצועי של מורה פרטי למתמטיקה או לאנגלית, בהן כל תלמיד עובד באופן אישי לפי תכנית הלימודים שלו. הלימוד בקבוצה קטנה מעודד עבודה עצמאית, מפחית את התלות במורה הפרטי, מגביר את המוטיבציה ללמידה ותורם בבניית ביטחון אישי.

במהלך השיעורים במטיק שמים דגש על פיתוח אסטרטגיות למידה שעוזרות לתלמיד להתמודד בהצלחה עם שיעורי בית, מבחנים ואתגרים חדשים. כך רואים כי תלמיד שמגיע לשיעורים במטיק משתפר גם במקצועות לימוד נוספים.

 מי המורים של מטיק?

המורים של מטיק הם אקדמאים צעירים עם ניסיון רב בלימוד מתמטיקה ואנגלית. הם בעלי יכולות הדרכה גבוהות ומוטיבציה לייצר לתלמידים חוויית לימודים אחרת, משמעותית, מועילה ומהנה. המורים של מטיק נבחרים בקפידה והם עוברים הכשרה מקיפה על תוכניות הלימוד של משרד החינוך ועל שיטת הלימוד של מטיק.

איך אפשר להצטרף למטיק?

מטיק מפעילה מרכז למידה באשקלון בבית הספר מקיף ה'. בנוסף, למטיק מרכזי למידה נוספים ברחבי הארץ -  תל אביב, גדרה ועוד. תוכלו להצטרף לשיעורים במרכזי הלמידה שקרובים למקום מגוריכם, או לשיעורי אונליין.

לפרטים נוספים תוכלו להתקשר  לטלפון 053-8411294 או להשאיר פרטים באתר של מטיק. צרו קשר ותתחילו לקדם את עצמכם להצלחה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה