רוצים לקחת משכנתא למרות סירוב בבנק? זה יכול להיות רק מרטין בוקסדורף



סירוב משכנתא בבנק זה בדרך כלל בעיה שצריכים לצפות מראש, אבל אם לא מצליחים ולא יודעים למה יש סירוב ומקבלים כבר את הסירוב בבנק- מומלץ מאוד לחפש ולהכניס לתמונה מומחה למסורבי משכנתא, שיוכל להתעמק בבעיה ולהבין איך מתקנים אותה

מרטין בוקסדורף

שמי מרטין בוקסדורף, אני עוסק במשכנתאות של אנשים שהבנקים לא רוצים לאשר להם משכנתא. כשהבנקים עושים לכם בעיות עם קבלת משכנתא, אני האיש שלכם להילחם מול הבנקים- זה בדיוק מה שאני עושה ובדרך כלל לא בהצלחה.

סוגי בעיות:

כדי לא לשקר, אני חייב להגיד לכם את האמת. הרבה מאוד פעמים אני לא מצליח. אני לא רוצה לספר כאן סיפורי סבתא על כך שאני מצליח תמיד כי זה פשוט לא נכון. אבל אני כן יכול להגיד שמכל הפעמים שנכשלתי למדתי הרבה דברים, כלומר מכל הפעמים האלו- הלכתי והשתפרתי וזה יהיה היתרון שלכם, כאשר אני אגיע למשכנתא שלכם.

תראו יש הרבה מאוד יועצי משכנתאות בישראלי, כולם טובים. אבל כאשר מדובר בסירוב משכנתא, נכנסים לתחום אחר לחלוטין, כאן צריכים מומחים שיודעים לעשות את העבודה הזו ולא רק לחפש ריביות בין הבנקים. כאשר מדברים על מומחים לתחום מסורבי משכנתא, יש בודדים שיודעים לטפל בבעיות האלו, אני כמובן ממליץ על עצמי. 

אם אתם מחליטים שלא להיעזר ביועץ מקצועי למסורבים, אני ממליץ בחום להזמין מבנק ישראל דו"ח נתוני אשראי שמכיל את כל הפרטים אודות עברכם הפיננסי ויכול לעזור מאוד להבין את הדברים לעומק. ניתן לקבל את הדוח ללא עלות בטלפון *6194. שולחים לכם את זה לכתובת המייל בצורה מהירה ויעילה.

מה בעצם הבעיות שאותן מפרט הדוח?

הדוח נתוני אשראי הוא למעשה החליף את מה שכולנו מכירים בתור BDI , הוא נותן תמונה הרבה יותר רחבה על שלוש השנים האחרונות של העבר הפיננסי. הדוח סוקר את הנתונים עד רמת הצ'ק שחזר לפני שלוש שנים. כל דבר קטן, משפיע על היכולת לקבל משכנתא. ברגע שיהיה לכם את הדוח המלא בידיים, תוכלו להבין הרבה יותר לעומק את הבעיות ואת הסיכוי לקבל משכנתא.

אז איך מתמודדים עם בעיות של סירוב משכנתא בבנקים?

תראו צריך לעשות כאן ניתוח נתונים כאן כדי להחליט מה לעשות. אם הבעיות שלכם הן ממש מעכשיו, כלומר דוגמה: אם צ'קים חזרו או הלוואות לא שולמו ממש בתקופה האחרונה ( חודש או חודשיים אחרונים), אני ממליץ בכלל לא להגיש בקשות משכנתא. פשוט זה לא יצליח ואין טעם לנסות ולהיכשל. הבעיה העיקרית היא שאם מגישים בקשת משכנתא לבנק מסוים ונכשלים, זה משאיר צלקת ברישומים של הבנק ולא ניתן להגיש בקשה שנית בשנה הבאה.

אם הבעיות קצת פחות טריות:

תראו אם כבר חלף זמן משמעותי יותר מסיום הבעיות שהיו, זה כבר מצב שבו ניתן להגיש בקשה למשכנתא. כאשר כמות הזמן שצריכה לחלוף תלויה בגודל הבעיות. לדוגמה: אם הבעיה הייתה רק שני צ'קים שחזרו ( שלא תהיה טעות, זה נחשב חמור מאוד ) אז מספיק שנחכה כמה חודשים כדי להצהיר שהכול הסתדר ואין יותר בעיות. אם לעומת זאת הבעיות היו גדולות יותר, יהיה צריך לחכות יותר זמן כדי להראות שכבר לא יהיו בעיות ואין יותר בעיות כרגע.

מה יכול לחזק את הטענות שלנו?

תראו הבנקים אוהבים לקוחות טובים, זה לא סוד. כאשר מגיעים אחרי סדרה של בעיות, תמיד עוזר להראות שאנחנו לקוחות טובים, יציבים שמרוויחים משכורות יפות לעומת לקוחות עצמאיים ( שהבנקים לא אוהבים) וכאלו שמרוויחים שכר נמוך. נכון שזה לא דבר שניתן להשפיע עליו, אבל בכל זאת זה דבר לקחת בחשבון כאשר חושבים על משכנתא.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה