רוצים לשדרג את הבית? נסו להכניס כסאות בר



מה המקור של כסאות בר? - כסאות בר הם פתרון ישיבה שהכרנו דרך הישיבה בשולחנות המוגבהים של ברים, מסעדות או בתי קפה. אלו כסאות גבוהים מהממוצע שלא פעם מביאים עמם חוויית בילוי שונה ומעניינת יותר.

קרדיט לתמונות PIXABAY

איך אפשר לשלב כסאות בר במרחב הביתי?

יש כמה מוקדים בבית שניתן לשלב בהם בקלות כסאות בר כדי ליצור עיצוב מעניין, צעיר ומודרני יותר לחלל. אם זה בפינת האוכל המוגבהת, לצד האי במטבח, במרפסת של הבית. ניתן לשלב כסאות בר שיהיו כסאות שולחן האוכל המשפחתי, או כסא או שניים בודדים שיצורפו למערכות הישיבה הקיימות בבית. כסאות בר מהווים מעין סמל סטטוס שאנשים רבים אוהבים להוסיף למרחב הביתי שלהם למען העיצוב, התדמית והחוויה הביתית שלהם, וכיום יש סוגים רבים שניתן לבחור מביניהם.

אילו סוגים של כסאות בר קיימים בשוק?

  1. כסאות בר מעץ - כסאות בר שהיינו מצפים לפגוש בפונדק דרכים או מקומות עם סגנון עיצובי קצת יותר בוהמי או מודרני. הכסאות האלו מאוד יפים ועשויים להתאים למגוון רחב של חללים.
  2. כסאות בר עם משענת או ריפוד - למי שחשובה לא רק הנראות, אלא גם הנוחות, ישנם כסאות בר המורכבים גם ממשענת ונוספה אליהם שכבת ריפוד, כך שלא רק יהיה מגניב לשבת עליהם, אלא גם נוח – לכם ולאורחים שלכם.
  3. כסאות בר צבעוניים - כאלו שתוכלו לזהות במקומות כמו מועדוני נוער או מועדון לבת מצווה כיוון שהעיצוב שלהם צעיר וססגוני יותר. אלו כסאות שניתן לשלב בטוב טעם גם בבית הפרטי שלכם כדי להוסיף לו נגיעת שמחה ועניין נוסף.
  4. כסאות בר קלאסיים ומתונים - לצד הצבעוניים ישנם גם כסאות בר אלגנטיים, שחורים ומנועים שיוסיפו סגנון יוקרתי לסלון או למטבח בקלות.

איפה כדאי לקנות כסאות בר?

ישנם שני קריטריונים מרכזיים שכדאי להתחשב בהם אם החלטתם שמתאים לכם לשדרג את הבית עם כסאות בר:

  1. עיצוב - הקריטריון החשוב ביותר כשרוצים לשדרג את הבית עם סטייל מרענן, הוא כמובן הסטייל. כפי שראינו, ישנם כסאות בר בסגנונות שונים, צבעים שונים ועיצובים מגוונים מאוד בשוק, ולעיתים זה יכול אפילו לבלבל אותנו בבחירה. לכן קודם כל מומלץ לבדוק מה העיצוב הנוכחי של הבית שלנו ואיזה סוג של תוספת תתאים לו. כך תוכלו להתעמק בפריטים של חנויות ספציפיות ולא להתפזר לכל עבר בהתלבטות.
  2. מחיר - כמו בכל רכישה של כל מוצר, המחיר הוא פרמטר משמעותי בהחלטה. כסאות בר אינם מאוד זולים ועם זאת – לא מדובר על הוצאה מסיבית כמו קנייה של סלון חדש. בעת החיפושים אר כסאות בר תוכלו לבחון חנויות שונות ולברר על טווח המחירים שלהן. כך תוכלו להתמקד בעסקים התואמים את התקציב שלכם, להרגיש ולדעת כי בחרתם נכון ועשיתם עסקה משתלמת ונבונה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה