ריהוט גן - איך להתאים ריהוט חוץ 100% לגינה שלכם



היום יש כל כך הרבה אפשרויות בחירה בעולם הריהוט לגינה, שאנחנו יכולים להבין אם קצת קשה לכם לבחור - עץ או מתכת, רחב או קומפקטי, עם או בלי כריות... אז הכנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ריהוט גן מותאם ומדויק לגינה שלכם.

קרדיט לתמונה: "גרין ריהוט גן"

ריהוט גינה - הגינה היא חלק מהבית

גינה או מרפסת מרוהטת היטב יכולה להיות נעימה ומזמינה לפחות כמו הסלון, אם לא יותר.

אבל כמו שחשוב לכם לשבת על ספה נוחה ואיכותית בסלון - כך צריך להיות גם במרפסת ובגינה שלכם. בימינו קיימות אינספור אפשרויות בחירה בין פינת ישיבה בסגנון ספה פינתית ענקית למספר גדול של אורחים, פינת אוכל לגינה, או ישיבה על ספסלים, ערסלים, קונכיות רביצה וכסאות נוח.

אפשר להקים בגינה גם פינת ביסטרו מפוארת עם כיסאות גבוהים, אזור ישיבה אינטימי עם כורסאות ראטן ולמעשה - לבחור כל סגנון עיצוב וישיבה שנראה לכם. העיקר הוא להפוך את החלל החיצוני להרחבה של הבית. כדי לעשות זאת, חשוב גם להקפיד על דקורציה ואבזור שמחמיאים למרחב והופכים אותו למקום יפה ואטרקטיבי. זה מתחיל עם הצללה מעוצבת בסגנון גזיבו, שמשיה או פרגולה גדולה אבל זה ממשיך גם לבחירה של תאורת גן מיוחדת, שטיח חוץ איכותי, כריות צבעוניות לריפוד וכמובן צמחיה פורחת מסביב.

 

תכנון נכון של ריהוט גן איכותי

רהיטים לגינה צריכים להיות יותר מאשר בחירה אקראית של פרטי ריהוט יפים.

מומלץ ליצור תוכנית שתעזור לכם להבין איך אתם מתכננים להשתמש בשטח ולשמור על הריהוט לאורך זמן, על ידי בחירה באחת (או יותר) משלושת הפונקציות הנפוצות ביותר של ריהוט גן:

  1. פינת אוכל חיצונית שתשמש אתכם לאכילה ואירוח
  2. פינת ישיבה שתשמש אתכם לרגיעה וזמן איכות
  3. ריהוט ייחודי המתאים למשל לשפת הבריכה, כמו כסאות נוח ופריטים נוספים שיש להם עמידות ספציפית בפני מים.

 

אם הגינה או המרפסת שלכם מספיק גדולה - כדאי ליישם בה את שלושת הפונקציות הללו ואם יש לכם מרחב מצומצם, החליטו איזו מבין שלושת הפעילויות הכי חשובה ומתאימה לכם.

תוכלו כמובן גם לשלב בין שתי פונקציות כאלה ולמקם ספה עם מספר כורסאות ושולחן רחב כדי ליצור פינה שמתאימה גם לאכילה וגם לאירוח ורגיעה.

 

הכירו את חומרי הגלם המתאימים לריהוט חוץ

היום אפשר ורצוי לבחור ריהוט המשלב בתוכו מספר חומרי גלם איכותים ועמידים, מתאימים לתנאי חוץ. בין שלל האפשרויות אפשר למצוא מגוון סוגי פריטים שמדגימים היטב את הרעיון:

  • שולחנות אוכל עם פלטת עץ טיק - עמיד בפני מזיקים ופגעי מזג האוויר, עם שלדת אלומיניום חזקה.
  • ספות וכורסאות לפינות ישיבה חיצוניות עם ריפוד מיוחד, עמיד בפני פגעי מזג האוויר וקל לניקוי.
  • רהיטים מראטן או דמוי ראטן בעיצובים כפרים ומזמינים משולבים עם שלדות אלומיניום כדי להגן על הרהיט לטווח ארוך ועוד.

 

אבזור הוא חלק בלתי נפרד מהקונספט

פינת ישיבה חיצונית היא חיונית, אך כדי להפוך אותה למקום מזמין ונעים, חשוב להוסיף לה אבזור מפנק וצבעוני, כמו כריות צבעוניות ושטיח מחומרי גלם עמידים לתנאי חוץ.

תאורת גן מעוצבת מאפשרת לכם לשבת בנעימים בגינה ובמרפסת גם בשעות החשכה ואילו אלמנטים מרהיבים של הצללה מספקים לכם פרטיות, הגנה מפני השמש בימים חמים ותחושה נעימה.

פריטים כמו שולחן מדורה, או מטבח חוץ יהפכו את החלל החיצוני של הבית למקום מיוחד במינו, עם אינספור אפשרויות של בילוי בגינה - עם המשפחה המצומצמת ועם אורחים.

 

רשת גרין ריהוט גן מתמחה בריהוט חוץ איכותי, מגוון ומעוצב - ממיטב היצרנים בעולם, בדגש מיוחד על העדפות וסגנון חיים של הקהל הישראלי. היכנסו לקטלוג או לסניף, הקרוב לביתכם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה