היום הגינה שלנו, אינה מהווה רק לכניסה האחורית לביתנו, כי אם מקור הגאווה שלנו ומעין המשך לסלון

צילום : pixabay

אנשים משקיעים המון בטיפוח הגינה והן ברהיטי הגן שהם בוחרים. זוהי למעשה מן פיסת גן עדן קטנה שאנו יכולים ליהנות בה עם כל המשפחה או לארח חברים בגאווה. אם זה עתה, החלטתם לרכוש ריהוט גן במבצע, כדאי לחפש באתרים השונים שבהם תמצאו את התמונות של הדגמים המתאימים לכם. תוכלו למצוא למשל ריהוט גן המגיע כספה פינתית המיוצרת מחומר נגד מים הן בבסיסה והן בריפוד שממנו היא עשויה.  יש לרכוש גם את האביזרים הנלווים לפינת האוכל, כגון כיסוי שיגן על הריהוט משמש וגשם, מה שישמור על פינת הישיבה בגינה לשנים רבות.

מה כולל ריהוט גן?

כאשר אנו מדברים על המושג ריהוט גן במבצע, הכוונה היא אל שולחן וכסאות  לאירוח בזמן ארוחות, פינות יישבה מרהיבות, פינות זולא, ספסלי גן מיוחדים מעץ, נדנדות ועוד. יש לבחור עץ איכותי שתוכלו לקבל מידע עליו, כך שתוכלו למצוא איזה סוג עץ איכותי מתאים לריהוט הגן, אם כזה שעמיד ללחות ומוגן בחומרים לדהייה בשמש. בגלל שהשמש בישראל קופחת, יש לתחזק נכון ולשמור על ריהוט הגן. בקשו הוראות תחזוקה מהמוכר בחנות שממנה רכשתם את רהיטי הגן, כך שהריהוט בגינה שלכם, תמיד ייראה רענן וחדש.

בצעו רכישה חכמה ומוצלחת של רהיטי גן

החוכמה היא לא רק למצוא ריהוט גן במבצע, כי אם לרכוש נכון את הריהוט. חומרי הגלם הם חשובים בבחירה הנכונה. ישנם רהיטי גן העשויים מראטן, מבמבוק, מעץ ומחומרי גלם נוספים כגון אלומיניום וזכוכית. למשל, ריהוט קש יכול להשתלב נהדר בגינה אם יש בה הרבה אלמנטים טבעיים כגון דק מעץ, אבן ועוד. יש לרכוש רהיטי גן שהם עמידים בתו התקן הישראלי ויתאימו לגודל החלל בגינה. ישנם רהיטי גן שהם קלים במשקל כגון ריהוט ראטן או קש. גם בבחירה של רהיטי ראטן, יש לבחור נכון. אנשים רבים מעדיפים את הראטן הסינטטי על הטבעי, היות והוא עמיד בשמש ומתאים למזג האוויר הישראלי. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה